Muistankohan taas kaiken, mitä on poissaollessani tapahtunut... yritetään, raskausdementia vaan painaa päälle melkoisasti!
Cham, Anitan babybeltti löytyi bebesiltä
Muualta ei löytynyt halvemmalla XS:sää mustana tarpeeks nopeesti. Halusin välttämättä mustan, jotenkin se valkoinen tuntui erotiikantappajalta..
Ja varmasti pysyy siistimpänä tää, jos ihan järkiperusteluja haetaan.
Sun Riselle lämpimät tervetulotoivotukset ja onnittelut :flower: :hug: Ihanaa, että vihdoin meitä alkaa täällä olemaan yhtä sankka joukko kuin kuumeilupuolella, juttua tulee ainakin samaan tahtiin
Kerro sitten kun tiedät tarkkaa LA:ta ja synnäriä.
Kiva kuulla
koiriksen kuulumisia! Toivottavasti pentunen nukkuu hyvin jatkossakin :hug: Eiköhän me ens jo tammi-joulukuussa saada aikaiseksi vauvapuolen pinon alku! Vaikka mä jään kyllä varmaan päivittämään pinoa joksikin aikaa, jos mua ei olla heti häätämässä pois ku neiti ulkoistautuu
Joose75 on siis eksynyt tänne
Suukko tuota tilannetta selittikin, eli siis me ollaan kuumeiltu yhdessä tuolla Vauvakuume-osiossa ja plussien pärähdyttyä siirrytty tänne. Mutta en mä ainakaan rupea miksikään portsariksi, jos itsekin esikkoa odotat ja kiinnostaa liittyä tänne meidän joukkoomme pälisemään, niin kerro vaan tiedot ja lisään listaan =)
Musta tuntuu et mä myyn pois noi parit äitiyshousut mitä tuli ostettua alkuraskaudesta ulkomailta, kun kuvittelin et niitä nyt lopussa tarviis.. en käytä niit ikinä kuitenkaan. Onkohan mun kropassa oikeesti jtn vikaa, kun omat farkut tuntuu ihan yhtä hyviltä nyt kun aiemminkin. Noh, ei kai sillä väliä, eipä ainakaan tarvii stressata et saanko enää ikinä omia housuja jalkaan kun ne menee nyt vaikka (kohta) viimeisilläni olenkin
Ostettiin nyt miehen kanssa Baby Björnin kantoreppu. Ja samalla tajuttiin, että meillä onkin jo melkein kaikki valmiina vauvalle
Ammetta, hoitoalustaa (/pöytää jos saadaan isompi asunto), ja jtn pikkujuttuja lukuunottamatta. Löytyy sisä ja ulkovaatteet ekaksi vuodeksi (kotimaassani oli oikein edukasta
), kestovaippajutut koko vaippaiäksi, pinnasänky + pinnasuoja, äitiyspakkaus, erikseen ostettu newborn toppahaalari, syöttötuoli, matkasänky, yhdistelmärattaat, turvaistuin, flanellivilttejä, pehmoleluja, ruokalappuja, puklurättejä... Kaikkea ollaan ostettu sitä mukaan mitä hyviä tarjouksia tulee vastaan, ja kyllä kaikenlaista jo löytyy
Enkä tiedä onko edes hirveen aikasta loppujen lopuksi, kun mun taustalla ei olisi mikään ihme että syntyisi jo hyvissä ajoin ennen LA:ta.
Vielä kun saataisiin se isompi asunto pian, niin saisi pikkuiselle oman huoneen koristeltua.
Mies soitti sinne tänään, ja ollaan ilmeisesti 1. sijalla jonossa, joten seuraava vapautuva on onneksi meidän
DD ja potkurineiti 29+5 :heart: