´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

oi ihanaa lisää plussaajia!! =) mä ajattelin sua johanna tänä aamuna kun tein viimeistä varmistustestiä (josta laitan vielä kuvan) ni mietin että teenkö sua varten ovistikulla... mut sit ajattelin et on siellä varmaan jos plussaa pärissy =) :heart: Ja Raffel onnea kans, et kauaa kerinny esikkohaaveis olla :flower: ja kysyitte niistä menkkakivuista... mulla ainakin oli puoltoist viikkoa sitten ja tänäänki on taas jomotellu alavatsaa. ihan normaalia kohdun kasvua pitäisi olla, jos ei ihan sietämättömäksi ylly.

mullaki on ollut muutamia sellaisia lyhyitä menkkamaisia jomotuskohtauksia...nyt ei oo ollut pitkäänaikaa...luulen, että ne pienet kolotukset, ja vähän isomatki kuuluu tähän raskauteen :D ...Ite en oo olu huolissaan mistään kolotuksista koko raskauden aikana ku oon ajatellut että ne kuuluu tähän aikakauteen :heart:

vauvis niin onkin =) tämä on sitten viimeinen testi minkä teen :LOL: ku mul oli niit 10mIU testei ni halusin tehdä yhden "vähemmän" herkän...

toi testi on siis biocard eli sama ku apteekin oma ainaki ulkonäöst päätellen...

Huomenta kaikille!TalvisOmpas komea ja vahvan näköinen viiva :heart: Ihanaa.
En ole pitkilleen taas kirjoitellut.Tosiaan ei meinaa jaksaa tehdä yhtään mitään :| Mutta sehän kuuluu asiaan.Väsyttää joka päivä aika paljon.Mutta pahoinvointia ei ole onneksi tullut.Välillä on etovia oloja jne.
29.10 olisi ensimmäinen ultra meillä.Jänskättää jo vähän. :heart:
Heh,me käytiin eilen hakemassa Mtv3 kanavapaketti.Ja arvatkee kuka kyylää big brotheria :p Jooh vois tehdä jotain ruokaakin...Mutta hyvää päivän jatkoa teille tyttöset. :heart:
Sannya ja Nuppu 10+1 :heart:
Tämän aamun kuva.

Chamorphis
Raffel ja Johanna onnittelut vielä tännekin! Kävin onnittelemassa tuola kuumepuolella jo teitä... :D Ja tervetuloa! Mukaan mahtuu aina!
emiliana kamalaa kun ei saa apua sillon kun sitä tarttee! :hug: Näin sairaanhoitajana kuitenkin neuvo, että jos vielä rupeet oksentaan niin marssi suoraan sinne päivystykseen! Kuivumisen kans ei kannata leikkiä. Ei tee hyvää vauvallekaan jos äiti ei voi hyvin!! En jaksa ymmärtää miten äitiyspolikin on noin halavatun tiukkapipoinen lähetteen suhteen vaikka tos nyt kuitenkin olis ollu ensisijaisen tärkeetä saada sulle hoitoa niin pian kuin mahdollista!! :kieh: No pääasia kuitenkin on, että voit nyt paremmin ja toivottavasti se sun paha olo rupee helpottaan niin, ettei sun enää tartte mennä tiputukseen...
Talvis olipas sulla komee plussa!! :D Nyt vaan kynsin ja hampain pidät kiinni vaavista! *antaa kasan liimaa ja nauloja*
vauvis hui kun sulla rupee toi 30 viikon maaginen raja läheneen! DD:llä tosin vielä lähempänä! :p
Omaa napaa... eilen oli helpompaa noitten liitoskipujen kans, mut tänään tuntuu olevan taas heti aamusta enemmän ja kävely on hassun hauskaa... Pitää vissiin yrittää mennä postilaatikolle pitkän kautta oieti jos vaikka helpottais vähän.... :headwall: Muuten niin helpottunu olo sen eilisen äippäpolikäynnin jäljiltä... Joulukuus on vasta seuraava kontrolli ja sillon mulla on jo täynnä se 33 viikkoa ja enemmänkin mikä alunperin sanottiin, että siihen mun pitäs päästä, että voi käynnistää... Nyt näyttää, että ei oo edes ongelma päästä sinne asti! :D Ja istukkakin on noussut, ettei ainakaan enää ollu kohdun suun edes!!!! :heart: :heart:

Chamorphis ja Nasu 25+1

Onnea Jossulle ja Raffelille :hug: :heart: :flower:

Onneks emiliana sit kuitenkii sait kunnon hoitoa ja olo on jo ees hitusen parempi! :hug:

Tänne ei kummempia =) Hyvä olo senkus jatkuu kute o ollu likipitäen koko raskausajan :heart: 27. pvä ois nla (kivaa!!) ja ultra ois 27.11 :heart: :heart: Ei oo siis älyttömiä aikoja rakenneultraankaan!

SS & mytty 13+5

Heip taas :) :wave:

Tänään poksui nuo Chamin mainitsemat vkot :D Fiilis on suhteellisen muhkea, ja niin on kroppakin:

Cham: Hienoa että istukka oli noussut! Toivon ihan aidosti et jatkossakin menee ainakin yhtä hyvin, et oikeesti ehdit nauttimaan odotuksesta :heart:

Jossu ja Raffel, tervetuloa oikein lämpimästi! Ja onnea :flower: :heart: Sitten kun haluutte listalle, niin ilmotelkaa laskettua aikaa ja synnäriä :)

Suukon vointi jatkuu hyvänä, hieno juttu sekin =)

Talvis, ainahan siellä voi ne kaksi olla :D Jännään mukana että mitä sieltä ultrasta sitten selviää :) Ja oikein hieno mojova plussa sulla!

TA: Kiitos kivoista sanoista :) Muista säkin, ettei sitä painonnousua kannata stressata. Jos vaan syö terveellisesti eikä mätä jatkuvasti herkkuja, niin varmasti lukemat on juuri kohdallaan.

Sannyalle
tsempit tulevaan ultraan!
emilianalla on ollut rankkaa :hug: Mulla myös (kuten varmaan kaikilla..) kokemusta tuosta vähättelystä ja huonosta kohtelusta äitipolilta. Mulle on ihan oikeasti suppareiden kans sanottu, et ota panadolia ja lepää. Jos alkaa tihkuu lapsivettä tai tulee muita vuotoja, tule sitten näytille. Ei niillä taida vaan olla resursseja välittää. Onneksi sinun kohdallasi saist kuitenkin hoitoa, ja olet matkalla pienin askelin kohti parempia vointeja. Voimaa tuollaisesta pahoinvoinnista selviäminen kysyy, sitä siis toivon sinulle :hug: Täällä me ollaan kuuntelemassa kun on tosi paha olla, elä sitä unohda =)

DD ja potkurineiti 30+0 *POKS* :eek: :heart:

Zoe-F
Myö kysytään varmaankin se sukupuoli, tai siis minä haluan tietää mies ei, ja kun minä saan tietää niin lastenhuoneen yksi seinä maalataan, ja viimeistään siinä vaiheessa mieskin saa tietää, ja se sano ettei se haittaa että sen sukupuolen saa tietää etukäteen, joten juu, kysytään se sitten ultrassa.

Mä tunsin liikettä tänään! Oltiin miehen kanssa pötköttämässä ja se paijaili mun mahaa ja ohjasin sitten sen käden siihen isoimman pallon kohalle, että se on varmaankin tuossa. Mies sanoi ettei osaa erottaa onko vai (maha tuntuu vain vähän piukemmalta ja on hieman enemmän kohollaan) niimpä kävin itsekin sitä ihmettelemään, ja sitten se luikersi käden alta pois! :eek: Olin kyllä aivan ihmeissäni kun maha laskikin yhtäkkiä käden alta ja tuntui taas sellainen "hively" vain mahan sisällä.
Zoe ja Öttiäinen 16+5 :heart:

Raffel ja Johanna ONNEA ja tervetuloa!! :heart:

Kaikenlaiset kivut kuuluu asiaan. Mulla oli menkkamaisia kipuja ainakin rv 7 asti... ja välillä kyllä ehkä vieläkin. :D Selkäkivut, kylkikivut ja juilinnat kaikki on ihan normaaleja. :) Nyt mulla vihloo nivusia ihan tajuttomasti. Seisomaan noustessa, seistessä, nukkuessa... :saint:

DD onnea kolmenkympin ylityksestä!!! :D

(.) mä oon ihan voipunut... kävin mummon 85 v. juhlissa... |O Sukulaisten seura on NIIN väsyttävää. :) Kaikki siellä tiesi jo mun raskaudesta ja ne ketkä ei tienny ainakin sai kuulla siellä... :LOL:

EM ja Dodo Augusta 9+1 :heart:

Onnea Zoe-F ensimmäisistä liikkeistä :heart: ..Ne on niin ihania, kun ne tuntuu :D

DD:kin pääsee muutamien viikojen päästä vauvanhaku reissulle :D :D

Pitäs itsekki lähtee sängylle pötköttää, ja tunnusteleen vaavin liikkeitä, kun ei hirveesti oo ehtiny rekisteröityä niitä, ku on ollu noita iltavuoroja koko viikko. Huomena onneksi VP :D
Sit perjantaina aamulla sinne sokerirasitukseen |O
Toivottavasti arvoissa kaikki olis kuitenki hyvin, vaikka sf-mitta huitelee missä sattuu :eek:

vauvis 28+3 :heart:

Zoe-F
Ainiin onnea kaikille plussanneille :flower:, olin itse tossa aikasemmin niin tohkeissani etten ymmärtänyt onnitella.
Vauvahaaveita Odottelen kovasti lisää, ja voihan se olla että seuraavaa kertaakin voi mennä vielä monta päivää tai viikkoa, kun kuitenkin näin alussa vielä ollaan.

Zoe-F
suukkis no, toikin oli vain että ihan sattumalta satuin paikalle :LOL: Jos en olis just sillo pitän kättä just siinä niin en olis edes tienny, muuta kuin ehkä epäillyt mukelon liikkuneen siitä "hipaisusta" Mutta niinkun ultrassakin jo huomasin, niin mulla se "jomotuskipu" oli vain silloin kun se sintti liikkui, ja voihan se olla että osan niistä liikkeistä aiheutuvista jomotuksista laittaa vaan kohdun kasvun piikkiin

Zoe-F ...Kärsivällisesti vaan odottelet seuraavia muljahduksia :heart: ...
[/b]SuukkoSuulle kyllä säki niitä vielä tunnet, ku maltat vielä ootella... :D :D

Itsekki tässä yritän neitiä herätellä, ku aika huonolla menestyksellä on nyt tuolla liikuskellu :/ ...Jos nyt BB:n aikana saisin sen möyryämään tai monottamaan. Ja jos ei mitään ala tuntuun, nii täytyy ottaa tuo doppleri käyttöön...
Jotenki pelottaa, kun tulee näitä hiljaisia päiviä...Tulee aina mieleen petomamma, ja nyt tuo huolesta harmaan kohtalo :'(

Sompio: mulla ainakin mainos näkyy

ElinaMaria: kiitos! sullakin on mukavasti viikkoja kasassa, vaik tuntuu että justhan sä tuol kuumeilupuolel plussasit :D

Mites teidän miehet on ottaneet uutisen vastaan? meillä aika varovasti, mutta välillä näkee kovasti hymyilevän kun itse höpötän suu vaahdossa kaikkia vauvajuttuja =)

jossu Meillä otti testin tuloksen rauhallisesti ja muutenkaan ei kauheesti hössötä. Sitten se välillä yllättää, kun miettii vaunukatosta takapihalle, käynyt lastenvaatteita katsomassa, valinnut syöttötuolin...

Nyt se on huolissaan, kun mä olen nukkunut niin huonosti monta yötä.

Meillä mies otti uutisen tosi iloisesti vastaan ja oli innoissaan. Mut nyttemmin ku on ultrassaki käyty, kaikki hyvin ja riskiraja ylitetty ni se puhuu vaavist useemmin eikä malta olla kaikille kertomatta, et hänest tulee isä :heart: Se on nii sulosta, ku se miettii jo kaikkee, mitä se vois tehdä pienelle. Sitä vaa estää, ku ei oo kaikkia tarvittavia tarvikkeita jos haluis esim. kehdon tehdä.

Yhteistyössä