´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe-F no jopas sulle määrättiin kaikkea. Mäkin luulin että mulla määrättiin rautaa kun mun Hemoglobiini oli aika alhainen...no ehkäpä kuitenkin riittävä kun määräskin vain D-vitamiinia.
Syön kyllä päivittäin jugurttia ja juon maitoa,eipä kai ole silti riittävä määrä.

Zoe-F
TinyA meillä oli hoiajan kanssa pitkä keskustelu siitä mitä syön ja tässä tulos:
-Jättihelokkiöljykapseleita normaali päivä annos kuivaan ja atooppisen ihon ja hilseen hoitoon.
-Multivitasta kaikki vitamiinit.
-D-vitamiinia talviajaksi, sitä ei saa koskaan liikaa
-Ja Rautaa kun nenästä on tullut verta (kuivan ihon ongelma varsinkin talviaikaan) ja hemppa laski jo noin 110 paikkeille.

Zoe-F: kiitos tsempeistä =) meillähän näyttäs olevan sama synnäri... tosin mulla vielä piiitkä matka sinne asti :D

TA: eiköhän siellä kaikki kunnossa ole, älä huoli :hug: eikös sullakin ala kohta ultra häämöttään? miten olet voinut?

Njahas, mie siis oon kotona sittenkin.. Työnantaja ilmoittikin, ettei otakaan töihin (suullisestihan oli sopimus et ottais, ei viel kirjallista). Tosin tuskin ois ees ilmoittanu, ellen ois ite kysyny. Lupas eile soittaa työvuorolistoista, eikä soittanu. Tänää sit soitin itse ja sano vain ettei otakaan töihin ja huomasin mol:n sivuilla niiltä ilmotuksen uuden hausta. Noh, eihä tässä mitään. Ärsyttää vain tuommoset mulkvisti valehtelijat!

Mut tänne omaan napaan ei ihmeitä =) Oireetonta on edellee.

SS & mytty 14+0 (POKS!!!! :heart: )

SuukkoSuulle: kylläpä oli törkeetä työnantajalta! etkös sä kerennyt siel kuitenkin jo tovin olemaan?

toiveilija: olitkos se sinä, joka tuosta listasta piti huolta? kiitokset muuten tervetulotoivotuksista! meiksillä ois synnärinä koks ja la 16.6 :heart:

muoks. voi rähmä! mähän sekotin teidät jo heti kättelyssä! DD:lle siis lähinnä tuo ed. kommentti :D

SS Eikös suullinen sopimus ole yhtä pätevä?

Mäkin ostin tänään jotain monivitamiinia. En edes merkkiä nyt muista. Apteekista sitä suosittelivat.

Ja mies oli ostanut alesta lasten dvd-elokuvia 3 kpl :heart:

Sompio, jaa'a. Pitäishän sen kai sinällään olla. Mut onko siinä mitää järkeä siittä sit lähtee riitelee? Koska siinähä on mun sana työnantajan sanaa vastaan. Enkä kyllä haluaisi tuommoselle kus****lle työskennelläkään, et senkää vuoks en lähde riitelee. Kuha maksaa ne oikein ne tunnit, mitä niille ehin jo tuurata.

johanna83
Onneksi etominen alkaa poistua kuvioista. en oo enää vähään aikaan joutunut syömäänkään kokoajan. eli olo on ollut jo pikkuhiljaa siedettävä ja useana päivänä jopa hyvä. Illalla saattaa tulla hieman huonoa oloa ja mahasärkyä.Mutta näyttää tosiaankin siltä että pahin etominen on takanapäin...
ultraankaan ei ole enää mahdottomia aikoja eli ens viikon perjantaina ois tarkoitus mennä ultraan. Jännittää!! Vielä pitäis malttaa 4työpäivää(ma-to) ja sitten koittaa se h-hetki. :heart: :heart:
jos kaikki on vaan hyvin niin sitten pääsee nauttimaan kaikin tavoin raskaudesta eli en aijo enää töissäkään piilotellä pikkuista massuani isojen huppareiden alla. ;) :heart:

Juu sit mä kyl ainakin metelin nostan jos ei maksa! Se o iha varma. Sit pitää kai eka liittoon ottaa yhteyttä. Ny oikee kuvottaa vaa ku muistelee millane se työnantaja ol. Ei oo suomalaine ni mitä voi odottaa.. Alkaa väkisinki pikkurasisti nostaa päätään tommosen kohtelun jälkeen!
Noh, ny mie kai jään vaa varhennetulle äitiyslomalle :LOL: Ko en mie koht ennee uskalla valehella raskaudestakaa.. Eikä se kuntalisäkään kyl paljoa oo, ku me varmaa muutetaan aika pian pois tästä kunnasta sit ku sitä pitäs alottaa maksamaan. Et voipi olla, et oon vua kotona ny sit.

Mites ElinaMaria siun työtilanne? Nappasko niist monest hakemuksest mikkää?

Mä heräsin tänään jo hirmu aikaisin. Vähän yli seitsemän. no viikollahan mä herään jo ennen kuutta, mutta siis näin viikonloppusin kauheen aikaisin...laitoin tossa sitten pyykit koneeseen pyörimään, silitteli uudet verhot ja lakkasin kynnet kauniiksi...nyt sitten koneella kun ei oikein pysty mitään järkevää tekemään (=imurointi) koska mieheni nukkuu, enkä viitsi herättääkkään.Siksi haluisin imuroida jo nyt kun lähden tänään hakemaan siskon lapsineen meidän vanhemille joskus yhdentoista aikoihin. Eipä ollakkaan nähty pariin viikkoon.
no kerkeehän sitä huomennakin imuroida....
jos jaksaa|O :D

TinyAngel 11+2

Zoe-F: 16.6, ihan alussa tässä ollaan.

mulle tuli kyl vähä yllätyksenä tää turvotus jo täs vaihees :eek: siis mun on kyllä hommattava väljempiä pöksyjä! vaik ois kuin löysä paita niin hirvee "muffiniefekti" näkyy silti :D

TA: voi kuin jännää! tuleeko mies sun mukaas?

johanna83 mieheni ei pääse mukaan kun ultra on päivällä. onneksi sieltä saa kuvia mukaan, joita voin sitten näyttää.

alkoi mullakin olla turvotusta aika ajoissa rv 5+2 en enää mahtunut omiin farkkuihin, ilman kumilanka viritystä...

Zoe-F Juu, katoin, että ei ole A-vitamiinia. Olikohan se Multitabs. Luki erikseen, että sopii erityisesti raskaana oleville ja imettäville.

Eilen sain neurologilta varmuutta migreenilääkitykseen, että mitä voi turvallisesti käyttää. Toivottavasti mä kuulun niiden joukkoon, joilla raskaus vähentää migreeniä :heart:

Yhteistyössä