Heippa ja terkkuja neuvolasta! :wave:
rv 29+6
Painoa 250g/vko (kokonaiskertymä 9kg, kehuja sain
)
:heart: 123-142
RR 108/74
Hb 118 (taas laskee, vaikka rautaa syön edelleen..)
SF 27.5cm
Tarjonta ?? (opiskelija ja kokenut terkka katto, mut eivät kyl olleet varmoja
)
Liikkeet +++
U-prot & gluk -
Painonnousuun oon kyl tarkemmin ajateltuna ihan tyytyväinen, vaik hysteerisesti laskenkin kaloreita ja mietin tarkalleen etten vaan vahingossakaan syö mitään epäterveellistä. Vernerin sivuilla luki et kun lähtö paino on BMI 20-25,9 niin normaali nousu on 11,4-16kg. Mun lähtöbmi on just ja just ton 20, et siihen nähden oikein hyvissä mennään, ku miettii et jos tätä tahtia nousee niin jäljellä olevilla 10 vkolla tulisi ehkä 2,5kg. Ja vaikka tulisi se 5, mikä nyt ei olis enää tervettä ku nousis paino yli 0,5kg/vko, niin silti olisin hyvin tuon haarukan sisässä
Jes! Musta ei ehkä tuukaan kauheeta valasta
Pelkäsin hirveesti et synnärille mentäessä painaisin 70kg, mut saisin aika tavalla lihoa et siihen pääsisin.
Maanantaina uus lääkäri ja sit viel äitipolikontrolliin tulee kutsu, terkka sano nyt etten enää palais töihin, vaan ehdottomasti haettava saikkua loppuaika, vaikka se Kelan säädösten takia olisikin tehtävä kahdessa erässä. Mulla tuli 2 kipeetä supparia jo pelkästään ton yhden 40min käynnin aikana.. :/ Siksi sitä tarjontaakaan ei saatu kunnolla, ku oli kohtu niin pinkeenä.
SuukkoSuulle: Mulla kolotti nivusia aikas pahasti jo ennen plussaa, mut ne ei ollu varsinaisia liitoskipuja. Joskus rv 16 alko ne sellaset viiltävän tuskaiset iskut häpyluuhun ja nivusiin, nyt jo jonkun aikaa ollut sellasta ettei seisaaltaan saa housuja edes pois. Voi hyvinkin olla liittareita siis
Cham: Tsemppiä äitipolikäynnille, toivottavasti kaikki jatkuu samaan malliin ja äiti sekä Nasu voivat hyvin :hug: Tule heti kertomaan kuulumiset!
Talviskin pääsee aikaisin ultraan. Tottahan tuo on, et syke tuskin näkyy, ellei oo vanhempi. Mut ajattele, joka tapauksessa saat tietää sikiöiden lukumäärän ja että ovat oikeassa paikassa. Jo se on tosi hyvä juttu
Toivottavasti saat sieltä hyviä uutisia, niin ei tartte pelossa elellä :hug:
EM: Ne vauvantarvikkeet onkin hyvä ostaa erissä, et vähän kerrallaan. Ja aikasin kun alottaa saa rahanmenon tasattua pidemmälle aikavälille
Eli mars mars kauppoihin vaan heti kun siltä susta tuntuu! Sulla on niin paljon aihetta nauttia raskaudestasi, elä anna pelkojen rajoittaa sitä =)
DD ja potkurineiti 29+6 :heart: