´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe-F joo se voi olla ihan vaan omaa mielikuvitusta, että kaikki muka heti huomaisi mun massuni.
Tuntuu itsestä vain että se ois aika iso ja etten saa sitä piiloon kuin huppareilla, enkä noihin juhliin viitsi ihan hupparia laittaa. :D
 
Hei kaikki :wave:

miracle: toivottavasti teillä oli ihana ja ikimuistoinen hääpäivä! Meillä on myös häät suunnitelmissa ensi vuoden elokuulle, mutta saatetaan siirtää päivää myöhäisemmäksi, jos tässä raskaudessa käy hyvin.

Viimein uskaltauduin vilkaisemaan tänne.. Plussa tuli eilen täytenä yllätyksenä, olin nimittäin ihan saletti, että täti tulee, mutta on olisi vain myöhässä. Mutta onneksi hyviä asioita tapahtuu. Lakureitten mukaan nyt on 4+6 ja la olisi 10.5. Olen äärimmäisen iloinen, onnellinen ja kiitollinen. Toisaalta en ole varmaankaan vielä edes sisäistänyt koko asiaa kunnolla. Toisaalta taas on jollain tavalla epävarma olo, onko kaikki hyvin ja pysyykö nyytti kyydissä.. Toivotaan parasta!
 
miraclelle Ihanaa hääpäivää ja onnea kilokaupalla!!!! :heart: :heart: :flower:

emilianalle onnittelut plussasta ja kovasti erikeepperiä vauvalle!

Masussa supistaa mutta tuskin tässä minnekään synnyttämään päästään, taitaa lopahtaa taas ennen kuin päästään tositoimiin...

Koiruus ja pentunen rv 39+3
 
Iltoja kaikille.Mie päätin,että soitan neuvolaan ja pyydän ultraan ajan :ashamed: Pakko päästävä näkee pikkuinen.Mä tulin kipeeksi,eilen aamulla alko kurkku kipu ja illalla tuli himo röhkimis yskä.Tänään kävin ensiavussa,ja perkele istuin siel miltei 2tuntia.Ja loppujen lopuks mulla ei ollukkaa mitään.38.1 oli kuumetta yhes vaihees,sit se laski 37.7 yritin käydä kylmässä suihkussakin.
Mut joo mie meen nukkumaan,hyvää yötä kaikille :heart:
Sannya ja Nuppu 5+4 :heart:
 
TinyAngel Kiitos,ihana kuva :heart: nyt mittasin lämmön näyttää tasan 36.Köhä on vielä ja nenä ihan tukossa.Huoh ärsyttävä olla.Mut noh yks hyvä puoli tässä on.Mie oon polttanut ja oon kyllä vähentänyt.Noh eilen en polttanut ku 2 ja äsken kävin kiusalla kokeilee.Nii ei tuu mitään.Eli mun röökin poltto loppuu tähän päivään varmasti.Mä haluun kokeilla ainakin.Ku mieskin on täysillä mukana ja lopettaa jos mäkin lopetan.Pakkohan se sit on :LOL:
Yök,suussa maistuu aivan hirveelle,yritin pestä hampaat mut eipä hyövytä.

Mitenkäs teillä menee tytsyt? :heart:
 
Sannya mä tsempitän sua kovasti että saisit sen tupakan jätettyä pois! b :) d Pieni saa sitten kunnolla happea kun ei ole häkä korvaamassa sitä siellä veressä. :)

Tänään tulee tulevat isovanhemmat onnittelukahveille. :) Leivoin niille kanttarellipiirakan. :p
Yöllä poltteli mahaa niin kovasti ja kipu oli välillä toispuoleista, ilmeisesti ihan normaalia? Kohdun kasvukipuja ja ehkä se toispuoleinen kipu munasarjassa keltarauhasen aiheuttamaa? Jos joku osaa varmistaa tämän niin olisin kiitollinen. :)

Yritän olla murehtimatta liikoja, mutta aina välillä joku ilkeä ajatuksenpoikanen pääsee aivokuoren alle ja sitten pitää vähän murehtia. :LOL:

Meinasin oksentaa tänään aamulla. Siippa oli ollu juhlimassa ja aamulla kävin vessassa ja yritin mennä takasin nukkumaan niin makkarissa hais NIIN pahalle, vanhalle viinalle, en voinu mennä enää takas! :LOL: Hitto. ens kerralla jos tuo meinaa käydä jossain saa nukkua olkkarissa! :LOL:
 
Hyvä hyvä Sannya. :) (puhun kokemuksesta, itsekin lopetin ekan raskauden alussa. kyllä sä siihen pystyt!)

Ompas hiljaista tänään. Kaikki lötväilee vaan jossain. :) Minä sain tulevat mummit ja vaarin kestitettyä. :) Olivat oikein iloisia ja odottavaisia mutta VAROVAISIA. Ehkä ihan hyvä vielä.
 
Heippa! Onkos ketään hereillä? Itse oon tääl vielä vähän aikoo,mies yrittää tossa houkutella nukkumaan,mut ei viel jaksais.-Hitto,nyt se toi hammasharjan mulle!Tahnalla varustettu vieläpä.Kai se on pakko mennä.Noh hyvää yötä kaikille,ja kauniita unia :heart:
 
Hereillä ollaan ja on ihanaa olla rouva!! :heart: häät meni tosi hyvin ja onnellinen oon =) eipä sitä elämä juuri paremmin vois mennä! Ja sit jos sais sen nyytinki syliin. Tänää tuli seksi jälkee kyl v.punasta vuotoo vähän mut jospa se ois normaalia ku sen jälkee sitä tul.. Ja kuiteskaa sen vuodo jälkee ei oo tullu :)
 
miracle: Onnea vielä kerran!

Jos jollekin on vaikea luopua tupakasta, niin mulle se on kofeiini. Rakastan vihreää teetä, ja sitä menee päivässä suunnilleen litrakaupalla. Olen rajoittanut nyt kolmeen kuppiin päivässä, mutta ajattelin lopettaa kokonaan, ainakin niin, ettei teetä ole enää _pakko_saada_ -kokeilin keväällä olla muutaman viikon kokonaan ilman ja kyllähän se onnistui, vaikka välillä teki niin mielettömästi mieli. En tiedä, onko kyse ennemminkin tottumuksesta saada teekupillisensa aina tietyissä tilanteissa pitkin päivää vaiko varsinaisesta riippuvuudesta kofeiiniin. Ihmisen mielessä on kuitenkin käsittämättömät voimavarat, kunhan ne vaan saa käyttöönsä (tää saattaa päteä myös muussa elämässä). Haluaminen on aina helppoa, mutta päätös voi muuttaa loppuelämän kun sitoutuu itse tekemään jotain tavoitteen saavuttamiseksi.

Edelleen väsyttää armottomasti (eilen ja toissapäivänä otin tunnin päikkärit) sekä on huono olo eikä tiedä, tuleeko jotain ylös vai ei.. Rinnat tuntuu myös kummallisilta. Olen äärimmäisen onnellinen, mutta samalla myös jännittää.. Toivon niin kovasti, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin. Tänään normi työpäivän jälkeen tärkeä palaveri, täytyy yrittää skarpata sinne ja vielä viimeistellä paperit kuntoon.

Mukavaa alkanutta viikoa kaikille!

emiliana 5+1
 
Onnea miracle! :heart: Joo, sinuna en huolehtisi siitä vuodosta. :) Joku pieni verisuoni siinä "rytäkässä" mennyt rikki vaan... ;)

emiliana tsemppiä kofeiinivieroitukseen. :D

Mulla haasteena on veden juonti. Mä olen TOSI huono juomaan vettä... :ashamed: Nyt yritän ihan juoda kunnolla.... Hyvin sanot! Minäkin ekassa raskaudessa lopetin tupakoinnin kuin seinään kun kaksi viivaa ilmestyi tikkuun. :) Enkä ole aloittanut uudestaan ja paras päätös ikinä!! :D

Eiks miraclen pitäis olla aukomassa häälahjoja... :p :LOL: Hyvä että meni juhlat hienosti!
 
Onnea tätäkin kautta mirkulle!

Tervetuloa ja ISOT onnittelut emilianalle :hug: :flower: Lisään listaan :) Tsempit myös kofeiinista irrottautumiseen. Miekin olen kova juomaan teetä, mutta vaihdoin kofeiinittomaan rooibos-teehen. Sitä menee pari kuppia päivässä, eikä oikeestaan huomaa eroa kofeiinilliseen.

Kamala kun on ollu kipee olo tässä viimesen viikon. Supistelee enemmän kun ennen ja nyt on lämpökin nousussa (äsken 37.0). Taidan malttaa huomiseen neuvolaan. Tänään ois luennot ja töitä, mutta luennoille en kyllä nyt pysty menemään. Töihin on vähän pakko, ellei tästä nyt kuume nouse huimiin lukemiin. Tosi kurja olo kyllä, itkettää melkein kaikki nää supparit, mahakivut ja kuumeoireet. :'( Ei vaan jaksa, kun pitäis nyt yrittää opiskella täysillä ja vielä tehdä töitäkin sivussa. Töissä supparitkin pahenee, jonka takia oon saikulla ollutkin. En vaan enää voi ottaa toista muutaman vkon sairaslomaa, ja ilmottaa palaavani töihin, vaan soittaakseni uudestaan että lomaa jatketaan. Pomo yrittää kyllä ymmärtää, mutta ei varmasti ole kiva kun laskevat sen varaan että palaan, ja sitten loma jatkuukin. Enää 9vko äippälomaan, joten luulis että nyt tajuaisivat kirjottaa sen sairasloman ihan loppuun asti, eikä kahdessa 4vko pätkissä.

Alakuloinen DD ja villiintynyt potkurineiti 25+5 :heart:
 
Zoe-F
Huomenta!
Ihanaa, että miraclen häät meni hienosti. Luulen, (en ole lääkäri) että vaaleanpunainen vuoto voi tulla limakalvoilta. Mulle lääkärissä sanottiin niin.
emiliana Miä juon sillöoin tällöin teetä ja kahvia. Kahvi saa kyllä mahan toimimaan :D (Raskausaikana normaalisti puolet hitaampi, vaikkakin alussa minusta tuntui että kaksi kertaa nopeampi) Miä lopetin kahin kerral ku tulin raskaaks. Mut siitä syystä, että lopetin tupakoinnin ja kahvist tuli aina hirvee himo tupakkaa ja taas toisaalt mul tuli kahvin ajattelustakin jo hirveä olo. Tuli siitä kolmen päivän migreeni :D
Minuu väsytti sen verran kun tulin raskaaks et nukuin töissä muutaman tunnin ja koton päiväl muutaman tunnin ja sit yöllä jonku kymmenen tuntii :D
ElinaMaria Täällä on ja yksi joka ei vettä muista juoda. Munuaiset kyllä kovasti sitten muistuttaa siitä. :( Ja kirjaimellisesti kovasti.
(.) Koulu alkaakin mulla vasta ens viikolla. On vielä liian karmea olo aamusin että sinne menisin. En oo vieläkään yrjönnyt kertaakaan, mutta välillä tuntuu, että se on ihan siinä ja tossa. Miä oon leikkin amuurii tääl. Viikon loppun oltii mökkeilees (isot bileet:)) ja pyyettii mukaa kans meijän pari sinkku kaverii, jotka on kyl tosi kivoi ja olis varmast tosi hyvii toisillee.
Zoe ja Öttiäinen 12+3 :heart:
 
mirkulle onnittelut rouviintumisesta :flower: :hug: :heart:

Tervetuloa emiliana ( jos en oo vielä muistanu toivottaa :D ) ja onnea ihan hirmusesti :flower: :flower: :flower: :wave: Tsempitykset minultakin kofeiinivieroitukseen :hug:

ElinaMaria, mulla oli vähän sama raskauden alusaa ton veden juonnin kanssa, mut nyt kyl maistuu :p Aah, oikein ihanan kylmää vettä :p :p :p Ja onhan se hyväx turvotuksellekin, mut se huono puoli on, et sit pitää ravata pissalla vähän väliä :whistle:

Voi DD :hug: :hug: :hug: On varmasti mieli maassa :hug: Mut mä oon kyl nyt sitä mieltä, et sinä ja vauva ootte nyt tärkeitä, sun jaksaminen ja hyvinvointi, näin ollen myös vauvan :hug: Pyytäisin suoraan jatkamaan sen sairasloman siihen asti kunnes jäät äippälomalle :/ :hug: :hug: Tulee ihan paha mieli sun puolesta :hug:
Meilläkin on pikkuisen liikkeet alkanut tuntumaan vieläkin paremmin ja enemmän :heart:
La-iltana maha oikein hytkähti, kun tuli niin mojova tömpsähdys :heart:
 
Tervetuloa Emiliana! :flower:

Miekää en oikee ossoo vettä juuva :ashamed:

Me mennää Ikaalisiin tos tunni päästä ja sit voi olla et jatketaa johkii tai sit ei. Kahtoo ny =) Eli palaillaa sit taas paremmal ajalla :heart: Hyviä vointeja kaikille!! :heart: :hug: :flower:
 

Yhteistyössä