´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

EM: Juu, tänne me ollaan kaikki livahdettu ja säkin oot tullut nyt jäädäkses :D Usko huviksesi, täältä ei niin vaan päästetä ketään irti. Zoe-F saa pitää sua käsistä, mä otan jalat ja muut esikoismasut saa itse valita sitten lempi tarrautumiskohtansa! :LOL:

Ei se loppuvuoden vauva mikää menetys ole, vauvis :) Oon aikaisemminkin sanonut, et mun syntymäpäivä oli sun alkuperäinen LA, eikä ole ikinä harmittanut. Jos joku siitä sillon sano että "eiks oo ihan kamalaa oottaa 18v synttäreitä KOKO vuosi?" niin tokasin vaan takas "paljon parempi se näin on, sillon kun te podette 30-kriisiä, mä saan olla 29 vielä kokonaisen vuoden!". Sitten ne hiljeni :D Mulla on siis ehkä vähän päin vastainen ajattelutapa, haluan nimittäin käynnistyksen jos ennen uutta vuotta ei mitään tapahdu (ultran mukainen LA mulla 17.12, eli 42+0 on juurikin 31.12). Olin itse koulussa vielä vuotta vanhempien kanssa, siis edellisenä vuonna syntyneiden, kun oma vuosiluokka junnasi paikallaan (vaikka hekin olivat siis suurin osa minua 6kk-1v vanhempia). Kamala ajatella jos tää neiti mun aivoni perisi ja joutuisi sitten -09 samalle luokalle :D Ehkä vähän etukäteen miettimistä, mutta tää on meillä ihan sukurasite. Siis se että koulussa ei riitä haastetta. Itse toivon kyllä kamalasti jouluvauvaa, että saisi viettää joulua ihan perheen kesken. Me kun vielä matkustetaan mun kotiseudulle synnyttämään, niin neiti pääsee viettämään joulua isossa perheessä :heart: Ihan hyvinhän se teidänkin prinsessa saattaa ehtiä jouluksi. Ootteko miettineet joululahjoja tulokkaalle? :)

Mä en kyl sit taas yhtään muista mitä piti kommentoida... TAlle ja Sannyalle piti ElinaMarian lisäksi toivottaa rautaisia hermoja alkuraskauden piinaaviin hetkiin. Niillä on onneksi tarkoituksensa, nimittäin lujittaa sitä rakkautta kasvavaa pikkuihmettä kohtaan :heart:

Kiitos kaikille mun jättimasua kommentoineille :D Tiistain neuvolaa jännityksellä kyllä odotan, taas sitä SF-mitan päivittelyä. Toivottavasti katsovat tarjonnan ja neiti siihen mennessä kääntyisi. Se perätilasynnytys tosissaan pelottaa aika paljon, kun se taitaa tarkoittaa automaattisesti minulla sektiota (lyhyt ja hentorakenteinen ensisynnyttäjä). Saa nähdä kumpaan puoleen sukua tulee, mun äidillä ovat vauvat viimehetkillä kääntyneet, kun taas miehen äidillä eivät ulkoisista käännöistä huolimatta. Kiva tää huoli tarjonnasta, ku just alan pikkuhiljaa käsittelemään ja selvittelemään synnytyspelkoani... :kieh:

DD ja potkurineiti 25+2 :heart:
 
Novellelle vielä: Nyt sitten vaan täysin rinnoin nauttimaan äippälomasta! :D (kirjaimellisesti) Voih sitä autuutta, kun se mullakin vihdoin 2kk päästä alkaa.

Koiruus: Tosissaan hämmästyttävä yhdennäköisyys noissa meidän masuissa! Katotaan jatkuuko kehitys sitten samalla lailla loppuun asti. Mä pystyn hyvin ennakkoarvioimaan ulottuvuuteni talvitakkiostoksia varten käyttämällä pohjana sun masun kasvutahtia :D Että kiitos siitä. :p
 
Juu mie oon elokuun lopulla syntyny ja olin vaa ilone, et synnyin loppukuusta. Joskus toki harmitti ko mua piti ootella, et millo pääsee sit yhes baariin. Mut senki aattelin sit ain niin, et no parempi näin koska en haluukaan vanhentua nopeaan :) Ja mie olin ain se, joka ei hihkunu onnesta tai laskenu päiviä 18v synttäreihi. Oliha se ok täyttää mut kivempi se nuori viel oli olla :)
 
Zoe-F, hyvä, et voitit =) Oli muuten hyvä vinkki toi minkä kirjotit =) Teil on ollu oikein herkuttelupäivä, nam nam :p :D =)

TA, kiitti =) Kyllä se sunki maha sielt pompsahtaa näkyville :heart: Odottavan aika meinaa vaan olla aika pitkä :D

Kiitti vauvis =) Kuis sun masu? Onx se kuin kasvanu viimesimmistä kuvista? :D
Kävin muuten minäkin kurkkii siel kuumeilupuolella :D Taitaa Emiliana liittyä joukkoomme parin varmistuksen jälkeen =) :heart:

EM, sul on kyl ollu mahtis päivä eilen =) Niin ne asiat järjestyy :heart: :hug:
Joku päivä tuntuu, et mistään ei tuu mitään eikä vauvaa, ni kappas, seuraavana päivänä tapahtuukin mitä ihanampia asioita ja asiat alkaa järjestyyn parhain päin :hug: :heart:
Tällä kertaa kaikki menee hyvin, that's it :hug: :hug: :hug: :heart:

DD, vai meinaa ne päivitellä sun SF-mittaa, höh niitä :D
Toivottavasti teidän pieni potkuri neiti kuitenkin potkuttelee ittensä toisin päin siel masussa :hug: :heart:
Näytin muuten miehellekin sen sun videon pätkän, oli ihan myyty; kasvot ku naantalin aurinko, ku katto teidän neidin myllerrystä, näki hänkin sen tosi selvästi =) Saipa muuten eilen tuntea meidän pikkuisen potkun ekaa kertaa :heart: :heart: Ja taas oli ku naantalin aurinko, ootti vain lisää ja lisää, mut eihän se potkinu niin kovasti, et ois tuntenu =) :heart: :heart:

mirkulle oikein hirmu mukavaa päivää :hug: :wave:
 
toiveilija82 eipä tuo masu omasta mielestä oo oikeen kauheesti kasvanu...jos sitä masukuvia päivittelis sitte lähemmäs rv 30...sinnekkää oo enään ku 6 viikkoo :eek: ...aika kyllä menee nopsaa...
Ihana, pääsee parin kk päästä mammalomalle...sitä odotellessa :D
 
Zoe-F
toiveilija82 Mun on kyllä pakko kehuu itteäni ketkujen ketkuks. Mul on kaikkii pikku kikkoi ja ideoit miten elämä on paljon helpompaa. Niinku vaikka yösyöttö. Ei oo ehkä kiva herää joka yö ja nousta ylös. No mun ei ainakaan tarvi nousta ylös :D Ostin pinniksen mistä saa koko laidan pois ja se tulee sit niinku sängyn jatkoks. Ei tarvi ku yöllä kääntyy naperoo päin, eikä oo sitä pelkoo et kääntyisin sen päälle ku en miä sinne pinniksee mahu.
 
toivis: Voih ku sun mies on herttainen :) Ja ihanaa että hän sai vihdoin tuntea ne teidän omankin önkimönkipojan potkut! :heart: Niin mä vähän arvelinki, ettei kauaa menis. :hug: Siitä se sit aktivoituukin, ja päivä päivältä potkuja tulee kovempina ja enempi. Ja kohta sunki maha hyppii samalla lailla. :D Mulla mun mielestä just rv 21 mies ekan kerran näki potkut. Kiitos kivoista toivotuksista, pidän tosissaan kaikki ruumiinosani ristissä että neiti tajuaisi kääntyä :heart:
 
MIRACLE, ihania häitä teille! Tulehan sit kertomaan, miten teidän päivä meni. Hirveän nopeasti se päivä yleensä menee kun tapahtumia riittää.

DD, toivotaan että pikkuinen asettuisi lopulta pää alaspäin. Itsekin jännitin sitä vielä viime viikolla, eli tuttu tunne. Kun neuvolassa pari viikkoa sitten vauveli päättikin oleskellä perätarjonnassa, ja täti alkoi puhua kääntöyrityksistä yms. meinasi huoli tulla pahemman kerran ja yöunet häiriintyä. Tämän viikon neuvolassa kuitenkin tilanne oli jo paljon parempi eli pääalaspäin tuolla nyt oleillaan. Pää oli kyllä vielä hieman enemmän vasemmalla kuin keskellä. Kiinnittymistä odotellessa siis. Mut tosiaan, kyllä se sun pikkuinen ehtii vielä oikein hyvin asettua oikeaan asentoon. Ei kannata vielä murehtia. Tiedän, että helposti sitä silti murehtii...

Muutama hassu tunti enää äitiyslomaan. JEEE!!
 
DaylightDancer Kiitokset :heart:
Joo tosiaan toi kauppareissu oli aika jänskä.Ääh mä aloin purkaa mun isoäidin neliöitä ja teenkin ison neliö :kieh: Hitto soikoon ku en osaa päättää.Mut joo,käytiin äsken hakemassa sitteri makso 10? ja ihanaa siihen mukaan tuli hoitoalusta ja pikkupussillinen pikkuisen sukkia :) Ihanaa :heart:
Tänne ei kummosia kuulu.Tänään menen hoitamaan siskon 4weetä tyttöä ja huomenna ois kans hoitokeikka heti aamusta 2wee ja 8wee pojat :heart:
Mutta teille oikein paljon haleja ja jaksamisia. :heart:
Tässä teille vielä kuvatus ku otin massusta.Oli ihan pakko.Laittakee työkin tuonne ketjuun kuvia. :heart:
Ilta turvoituksen kanssa 5+2 :D


Sannya ja Nuppu 5+3 :heart:
 
huomenia :wave: ...eilen illalla mies tunsi ensimmäiset potkut masun läpi :heart: Makoilin tossa kyljelläni sängyllä, ku pikkuinen alkoi jumppaan siihen malliin, että näky masun läpi...pyysin sitte äkkiä miehen kokeileen, ja ehtihän se yhden motauksen tuntemaan :heart: :heart: ...
Oon mä itse muutaman päivän ajan tuntenu noita moksauksia aina sillon tällön :D

vauvis ja pikku myy 23+6 (huomena POKS!!) :heart: :D
 
Kiitos Jive! Ja et erehdy, kirjoitan edelleen blogia. Hauskaa että täälläkin aika moni sitä lukee. :) Hienohan se on. Täytyy sanoa että mä en oo oikein tajunnu et kuinka moni sitä oikeesti lukee, ja en aina mieti ihan loppuun asti mitä mä sinne vuodatan... :LOL:

Nyt on kerrottu tuleville mummeille ja vaarille. :) Olivat innoissaan ja sanoivat molemmat että: älä nyt huolehdi vaan annat mennä omalla painollaan. :) Nyt tuntuu ihanalta!! Julkaisin asian jo blogissakin, että eiköhän koko suku ihan kohta tiedä. :D

tänään vasta rv 4+4 (tjsp)
 

Yhteistyössä