´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Cham: Ole hyvä vaan. Tuo on oikeesti tosi hyvä saitti ja tuotteet erinomaisia :)

Novelle: On se hassua juu miten yksilöllistä mahan koko ja muoto on. Mut se tekee jokaisen masusta vähän hienomman, kun kellään toisella ei ole samanlaista. :heart: Ihanan rauhallista äitiyslomaa sulle! Kuulostaa siltä että tulee tarpeeseen. :) Sullakaan ei enää montaa viikkoa ole laskettuun!

EM: Rohkeesti tänne vaan! Lisään sut sit listalle kun susta siltä tuntuu :heart: Paljon onnea ja kaikkea hyvää sulle raskauteen :flower: Sulla on paljon syitä miksi pelottaa, mutta muista pitää pää pystyssä ja yritä nauttia niin paljon kuin suinkin voit. Olet sen ansainnut :flower:
 
Toivis: Onnea paljon liikkeiden varmistumisesta :D :hug: Ihanaa :heart: Mie just kuvasin videolle meidän neidin möyrintää. 40s pätkä (kännykällä), ja sehän innostu ihan shown pistää pystyyn. Maha pomppii ja hytkyy ja tärisee oikein urakalla. Hurjan näköistä, mut suloista :heart: Vitsi kun sen sais tänne jotenkii fiksusti! Galleriaanhan saa videota, mut en oikein halua omaa profiilia tänne linkittää.. hmm. Sullakin on tosi söpö maha! Näin me vihdoin päästiin vetämään masuparaatia, tätä on odotettu! :D
 
DD, apua, aivan ihana :heart: :heart: :heart: Siis näky ihan selvästi ne liikkeet :eek: :heart: Voi että, meillä mies oottaa niin kovasti, et pääsee tunteen ne liikkeet kunnolla tosta masun päältä ja näkeen :heart: =)
Masuparaatia :LOL: Sanos muuta, tätä on kyl odotettu :hug: :heart:
 
toivis: tuskin menee montaa viikkoa että teilläkin rupee masun päältä tuntumaan ja näkymään potkut :heart: tää neiti on kyl tosissaan ihan hullu, tolle videolle onnistuin saamaan aikamoisen megapotkunkin. selkeesti tiesi että kuvaan ja pisti kehiin parasta settiään :D
 
Toivottavsti ei menis kovin kauan :heart: Teidän neiti on kyl varsinainen potkuri :heart:
Tossa yx meidän rapun mummoista tuli eräs päivä, ku satuttiin yhtä aikaa pihalle, et minäpä oon nähny... Tuleeko meidän rappuun vauva :D :heart: Oli kyllä niin ilonen ja onnellinen meidän puolesta =) Kovasti onnitteli ja halas =) Me ollaankin tän rapun nuorimmat, et tän rapun mummot on varmasti oottanu, ku kuuta nousevaa, et millon meille tulee perheenlisäystä =)
 
toivis: hehe, söpöä kun ovat vielä innoissaan nuo naapurin mummot :D oota vaan sit ku vauva rupee itkemään ja huutamaan öisin, mitä mieltä sit ovat naapurin nuoren parin perheenlisäyksestä.. :LOL: no ei vais! kiva kyl kun sun raskaus jo näkyy ja voi ihan vapaasti iloita suuresta onnesta. :heart:
 
Paikalla ollaan ja neuvolassa käyty...

Rv 39+1
paino +1,2kg
turvotus +
RR 119/81
pissa puhdas
Hb 146 (nousee vaan kokoajan )
Sf 35,5 (ja tämä laskee... )
lapsivesi norm.
lapsen koko norm.
RTsyke 155
liikkeet ++

Neuvolan täti oli sitä mieltä ettei kauaan mene kun päästään pentusta tikistämään ja kyllähän noita fyysisiä merkkejä siitä on. Viime yön ja oikeestaan tämän päivän olen valvonut ihan onnettomilla unilla, ei edes kovasti väsytä. Muutama napakampi supistus on ollut ja yöllä välistänsä semmoinen epämääräinen tukala olo, saas nyt nähdä että innostuuko tuo pentunen syntymään vai kiusaako vaan äiskää ja iskää... :D

Kaikille tasapuolisesti tervehdyksiä ja tsemppejä!!!
Laitetaas tämmöinen hepulin nostattaja:

 
EM:lle tervetuloa vaan tänne puolelle =)

DD meillä on kyllä suurin piirtein samanmalliset masut, katselin just omasta profiilista verraten tuota sun kuvaa :D sä voit sitten kauhistella jo etukäteen mitä tuleman pitää jos masun kasvu pysyy samana! Mulla noita arpia on tullut vasta tässä loppumetreillä mutta minkäs teet, olen mäkin rasvannut mutta kai se on ihotyypistäkin kiinni.

Novelle oikein ihanaa ja rentouttavaa äippälomaa! Joo kyllä tää pentunen nyt takertui ihan kunnolla kun eka meinas että tulis vähäsen aikasemmin. Toisaalta onpahan ainakin kaikki paikat kunnolla kehittynyt ja toivon mukaan elämä helpompaa kuin muutama viikko sitten olis ollut.

Zoellekin onnittelut hyvistä ultraus kuulumisista!

Toivis no toivohan sopis että vaikka jo tänään päättäs tulla, toisaalta olo on aika rauhallinen kyse on kuitenkin enää parista viikosta etä sen nyt jaksaa vaikka päällään seisten.
 
Tänään ekaa kertaa todella, todella etova olo. Töissä on todella inhottavaa olla kun pitäis oikeesti jotain järkevää tehdäkkin, mutta olo oli niin kauhee että oli pakko mennä vessaan hengittelemään oikein syvään...en kyllä oksentanut, onneksi.

 
ihania masuja toivis ja DD :heart:

Tänne ei mitään uutta...kesäloma senku lähestyy loppuaan...maanantaina pitäs jaksaa raahautua töihin, ja aloittaa arkinen aherrus siihen asti ku alotan talviloman ja siihen perään äippäloman :D
Työkaveri jää nyt tämän kuun lopulla äippälomalle (pitää pekkaset ja talviloman ennen äippälomaa)...kateeksi käy :LOL:
Hän saa nyytin kainaloon marraskuun puolessa välissä, :heart: :heart:

vauvis ja pikku myy 23+5 :heart:
 
DD, juu kiitos vaan, kyllä nyt alkaa tuntua että loma tulee jo tarpeeseen, vaikka viime viikolla tuntui jotenkin vielä paljon energisemmältä. Kyllä se on hyvin suunniteltu, että viimestään 30 arkipäivää ennen laskettua aikaa alkaa äitiysloma.

ZOE, enhän mä ihan vakavissaan meinannut, että painoarviosta voisi sukupuolta ennustaa :) Kunhan täällä pähkäilen...Tuskin sitä voi oikein mistään oikeasti ennustaa, kun ei ole ultrassa tutkailtu, mutta onhan se kiva arvailla vähän jotain etukäteen. TYökaveri ennusti, että meille tulee poika, koska mun maha on niin pieni. Se onkin ainoa ääneen esitetty arvaus sukupuolesta.

Onnea plussasta, EM!!
 
Kiitos onnitteluista!!

Siis täällähän on kaikki! Ei mikään ihme et toi esikkopino vauvakuumepuolella tuntui vähän hiipuvan! :LOL: vauvis, DD, toivis, miracle, TinyAngel, Zoe-F.... Kivaa olla täällä teidän kanssa! :heart:

DD, täytyy myöntää että koko ajan on pieni pelko mukana... ja luulen että se vaan kasvaa mitä pidemmälle mennään. Mutta ei se todellakaan haittaa. :) Mähän oon valmis vaikka seisomaan päälläni koko raskausajan jos se auttais johonkin...niin ei pieni pelko mitään haittaa!! :LOL: No Pain No Gain. ;) Täytyy vaan yrittää olla murehtimatta koko ajan. :)

Tänään on pakko vielä tehdä testi mielenrauhan varmistukseksi. :ashamed: jotenkin en vaan voi uskoa vielä. :) Eilinen oli kyllä ihan huippupäivä, kaiken lisäks mut pyydettiin työhaastatteluun sellaseen paikkaan, mihin aattelin jo hakemusta laittaessa et en varmaan pääse ees haastatteluun. :)

 
ElinaMaria 28.12 olis laskettuaika, saas nähä miten tämä neiti päättää syntyä...toivoisin tietenki että ennen joulua, mutta jos menee joulu synnärillä ni sitten menee :LOL: Kunhan ei menis kovin yliajaksi...Mutta jos menee samaa rataa kun äidillä ja siskolla nii kyllä tää tulee ennen laskettua :D
 
Zoe-F
Huomenia
ElinaMaria :wave: Täällähän myö. Mä olen varma että sä oot täällä kanssa pitkän aikaa. Jos ei muuten niin mä pidän sua kädestä kiinni niin et pääse karkuun :)
Toiveilija82 Mulla on sellanen tapa että jos teksti on edenny sivuja, niin alan kirjottaa jo sillä sivulla kun tarinaa on alkanut tulemaan. Käyn järjestyksessä juttua läpi ja kirjotan kaikille kelle on asiaa. Sitten kun pitää vaihtaa sivua niin mä leikkaan täst jutun mukaan ja liitän sinne ja jatkan taan :D Pakko olla ketku, mullakin joku raskausajan dementia :p
Novelle78 Juu. Uskomuksia kun on paljon. Miä osaan "ennustaa mahan perusteella" tosin vain normaali raskauksissa pätee. Siis että vauva kääntynyt ja näin. Mutta kaikkea ei kannata uskoa kuin pirun raamattua. Äitille on ennustettu kolme poikaa. Meitä on kolme sisarusta :p
Sykkeen perusteella pystyi kanssa ennustamaan. En vain muista miten.
Sittenn ne puhuu että jos on ollut vuotoa niin tyttö olis tulossa.
Ja jos tekee makeaa mieli niin tyttö ja jos suolasta niin poika.
(.) Tuntuu että kaikki painaa alamahaan vaikka ei olis housuja ollenkaan. Taitaa kohta alkaa maha kasvamaan. Tulipa eilen tehtyä vadelma jäädykkeitä nam :p
Mieskin sanoi ettei oo ikinä saannu edes niin hyvää jäätelöä :)
Oli kyllä eilen sellanen herkku päivä että. Eka ruoaks perunaa (meillä tosi harvoin ku keittämisessä menee aikaa ja meillä syötäisiin heti kun kotiin tullaan) ja pippurista nakkikastiketta. Jälkkäriks kahvii ja liiterin halpajäätelöä (niitä herkullisennäkösiä suklaa jäätelöitä niissä soikeissa purkeissa) ja myöhemmin jäädykkeitä :D
Keitin tahallani niin paljon perunoita että tänään saadaan pannulla paistettuja lohkoperunoita.
Tänään pitäis mennä kaverille kahville ja kuulemma lähtä helsinkiin kattoon ilotulitusta mutta ei oo kyllä mitenkään varmaa.
Välillä tulee mieleen se laulu missä lauletaan "Rahat on loppu, myydään Volvo."
Meillä on niitä kolme ja rahaa ei juuri yhtään :p
Zoe ja Öttiäinen 12+0 :heart:
 
Zoe ihanaa kun pidät kiinni. :) Mä sain sellaset naulapyssy/ilmastointiteippi -köysiarsenaalit tuolta vauvakuumepuolelta km-jälkeen kuumeilevien pinosta että on se kumma jos ei ipana pysy mukana! :LOL:

Vauvis, mut aattele jos menee yli niin se on aina luokkansa vanhin, mut jos syntyy loppuvuonna niin se on aina nuorin! Ja se saa oottaa synttäreitään KOKO vuoden ajan! :LOL:

Mäkin oon menossa tänään kattomaan ilotulituksia helsinkiin. :) Nään siellä kavereita jotka kyllä HETI arvaa et mä oon raskaana jos en juo mitään. Mä oon niin helppo. :LOL:
 

Yhteistyössä