huomenta kaikille
vilma tuttu tunne, vielä ois voinut hetken nukkua...
Nuppi ihan sekasin, särkee päätä liian vähäinen uni, ja eilinen riitely.
joka jäsentä särkee eilinen möyriminen pihamaalla... pihamaan kääntäminen ja juurien nyppiminen maasta.
vilma kunhan pääset lomille... niin sitten huomaat että päivärytmi... öö mikä se on? EI sellaista enään ole... sitten sitä elää ihan miten sattuu...
uni rytmi on ehkä ainut mitä on (ainakin mulla) jos ei kymmeneen mennessä pääse nukkumaan illalla, niin ei tarvii paljoo yöllä nukkua.
naiset taitaisittepa jopa olla tervetulleita joukolla, kannustamaan jaksaa jaksaa siihen viereen
sompio miltäs tuntuu???
talvis mukavaa koulupäivää
pian sekin on ohi
alley ihana että saitte sovittua
se on riidoissa erittäin hyvä...
täällä ei ihan niin hyvä tilanne
pakkaus päätös mulle tuli, tosi nopeesti, oli jo seuraavalla viikolla kotona... pakettia sitten odotin kaks vai kolme viikkoa.
äippäraha päätöstä odotettiin sitten huomattavasti pidempään.
sompion kaukomurina ei tainut tehota tällä kertaa
valitettavasti...
Miehen kiukuttelu päättyi siihen että hän lähti yöllä ajamaan täältä suutuspäissään kohti työpaikkaa...
Sain sitten tietää, kiukuttelun syyn... koti ei riitä jos ei ole perussiisti... prkl
olin hiilenä eilen, viime viikko meni muutenkin murehtien kaikista neuvola ravaamisista ja muista, ettei pahemmin jaksanut keskittyä kotiin... valitettavasti.
Saatiin yöllä kyllä puhuttua jo puhelimessakin suhkot rauhallisesti.... harmittaa toki että viikonloppu meni ihan persiilleen mutta parempi näinkin, että sain sanottua kaiken mikä painoin vaikka siitä tulikin sitten "sota"
ja jos köntysköriläs ei ymmärrä eikä halua ymmärtää että muksu on tällä hetkellä arvomaailma YKSI, ja parisuhde aikaa tarvii... siis en usko siihen että elämä muuttuisi liikkumisen puolesta lapsen tuloon... tottakai voi liikkua kuten ennenkin, mutta suunnittelua tarvisee vähän enemmän ja ajattelua. ja yhteistä aikaa on perheenä kun sitä haluaa... mutta nyt toivoisin että kaikki liikenevä aika, joka olisi mahdollista käyttää yhdessä haluisin olla yhdessä... koska kaksin emme kuitenkaan ole pitkään.
tulipas sekava sepustus...
Noh ensi viikonloppua odotellessa... toivottavasti, ollaan saatu sovittua kunnolla ennen sitä, ettei silloinkin mene riidaksi... muutoin saa mun puolesta olla ja pysyä siellä hornassa ukkeli.
Purkautuva Hanta ja nukkuva Möntti 38 + 2