Kiitos mammat myötätunnosta :heart: On tässä jo parempi mieli, kun aamupalan jälkeen menin sängylle lukemaan ja mies tuli ottamaan kainaloon :heart: Ja kyllä mä ymmärrän miestäni hyvin, haluaisin vain että hän enemmän hellisi ja ei unohtaisi läheisyyttä. Puhumaan kyllä onneksi pystytään, ainakin yleensä.
Toistan varmaan osalle itseäni, mutta uusimmille tiedoksi, etä mieheltä meni välilevy selästä tammi-helmikuulla. Se ei ota parantuakseen ja nyt taas kesällä väijyy leikkauksen uhka. Se tietää 6 kk:n sairaslomaa lisää. Lisäksi mies irtisanottiin töistä. Ja uutta työpaikkaa ei voi hakea, koska ei tiedä koska on työkuntoinen. Mun tulot tietty tippuu, kun jään äippärahalle. Ja mulla oli toiveissa jäädä hoitovapaalle, mutta ilmeisesti mä meen heti äippäloman jälkeen takaisin töihin ja mies jää hoitamaan Nuppua. Hän on edellisessä liitossa jäänyt kanssa työttömäksi juuri ennen lapsen syntymää ja jäänyt kotiin hoitamaan poikaansa. Ja ex-vaimo löysi siinä sitten uuden miehenkin. Ei hän sitä pelkää, että mä pettäisin tai jättäisin, mutta ainhan ne vanhat huonot kokemukset vaikuttaa. Niin ja se vielä, että jos tuo selkä ei edes kestä noihin remontti-/rakennushommiin palaamista, niin miehellä on vielä uudelleenkouluttautuminen edessä.
Mutta toisaalta sitä töihinpaluuta ei voi murehtia ennen kuin tietää miten selkä paranee. Välillä vain tulee sellaisia epätoivon hetkiä. Ja yöllä kun alkaa asioita miettimään, niin siinähän se menee koko yö siihen
Eiköhän se Nupun syntymä tosiaan tuo sitten niin paljon uusia ajatuksia ja täyttää päivät, että muut murheet hetkeksi unohtuu. Mutta laina on maksettava ja rahaa oltava elämiseen. Ja vaikka maksaisi pankille vähän aikaa vain korkoja, niin ei sitäkään voi loputtomiin tehdä.
Talvis Mulla kanssa nännit tulleet uudestaan tosi aroiksi. Suihkuun mennessä pitää ottaa vesi käsillä vastaan kun suoraan suihkun alla on liian kivuliasta. Ja paitaa ei voi pitää ilman rintsikoita yhtään. Rintsikoiden kanssa on onneksi helpompaa.
Mulle ei vieläkään ole tullut äippärahapäätöstä :kieh: En ole voinut laskettaa veroprosenttiakaan uusiksi, kun en ole varma loppuvuoden tuloista. Täytyy kyllä ensi viikolla soittaa Kelaan. Vein ne laput sinne silloin paikanpäälle ja täydennettiin loput. Ja jos sieltä puuttuu nyt joku ruksi tms., niin miksi eivät kysele perään :kieh: Onneksi saan vielä palkkaa heinäkuuhun asti, mutta saisi se päätöskin jo tulla. Vein sen helmikuun alussa
Delfis Jaksuja pahoinvoinnin kanssa :hug:
HanTalle Hauskaa remonttia. Otahan sinä rauhallisesti :heart: Saatte taas pikkuisen enemmän kotia kuntoon =)