Talviksella ihanan kuuloiset kutsut :heart:
Nibbler Ei tullut paketti vielä perille
No, onhan mulla vielä monta viikkoa aikaa suppailla. EM:n profiilissa on linkki sinne blogiin.
HanTa Hö, teillä on taas sunnuntain mökötys :/ Muistan silloin kun miehen kanssa vielä asuttiin eri paikkakunnilla ja viikolla ei ollut mahdollista nähdä, niin aina sunnuntaina ennen toisen kotiin lähtöä jostain kehkeytyi riita. Kai se tuleva ikävä teki aina olon niin kurjaksi
Johanna Ei meidän Nupulle tule nimeä :/ Tänä aamuna jo ehkä ajateltiin löytäneemme ensimmäinen nimi, mutta sitten mies googletti sitä ja sen nimisiä hotelleja ja turvakoteja ja vaikka mitä löytyi. Löytyy varmaan joka nimestä, mutta jotenkin se taas latisti sitä nimeä. Mikään vain ei miellytä ja mikään nimi ei kuulosta meidän Nupulta. Poikien nimiä ei olla edes ajateltu
Verta tulee vieläkin harvakseltaan. Soitin synnärille, että kannattaako tulla näytille, mutta sanoivat että saa tulla tai seurailla kotona. Saattaa olla ihan limakalvoilta tai sitten esim. kohdunsuu on lähtenyt aukemaan ja veri tulee siitä. Mutta ei supistele, joten ei tässä nyt ainakaan synnytetä
Vaikeahan niiden on puhelimessa sanoa, mutta odottelen huomiseen ja menen sitten huomenna, jos vielä jatkuu. Nuppu liikkuu kuitenkin normaalisti ja olo on muuten hyvä. Yöllä muuten ensimmäistä kertaa varmasti tunnistin harjoitussupistuksen. Olin hereillä ja laskin Nupun liikkeitä, niin yhtäkkiä meni maha kovaksi.
Vaikka mies illalla naureskeli mun sairaalakassin pakkaamiselle, niin otti tänä aamuna asiakseen ton nimen miettisen, kun se on jäänyt ja jäänyt. Kai sekin kuitenkin ajattelee, että tässä joskus mennään synnyttämäänkin