Moikka taas kaikille.
Olen viettänyt nyt vähän hiljaiseloa, koska väsymys pukkaaa päälle ja olo on kamala!
Tänään on vielä ihan hirveä päivä, aamu kuuelta lähin ukkelin kanssa töihin toimistolle ja illalla ysiltä pääsen vasta toisesta työpaikasta kotiin
Lili78 Mulla ainenkin tuntuu auttaneen nuo seaband rannekkeet, ei kyllä ihan kokonaan vie pahaa oloa pois, mutta en kyllä oo joutunut oksentamaankaan, viime yö oli jo paras viikkoon, en ees käynny yökkimässä ilmaa pöntöllä
yks huono puoli on kyllä et jos pitää 24h putkeen niin mulla käsien iho reagoi vähän tohon muoviin. Menee kyllä ohi sitten kun pitää vähän taukoa. Jos oot näppärä käsistäs niin ei oo varmaan kauheen vaikeet tehä ite. vähä resorii ja joku "nappula".
Täältä siis tilasin :
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=963
Nibbler!! Mistä sun äiti sain noi
Alfred j kvackit? Ite oon ettinyt niitä ikuisuuden, ku ois ite kiva kattoo ku olin ihan totaalinen fani pienenä, vois sitte muksun kaa kattoo kans :heart:
Mitäs muuta.. te olitte taas höpöilly niin paljon että piti vähän ottaa muistilappua avuksi, mutta silti unohtuu puolet, jaksuja kaikille pääbsärkyjen ja flunssaoireiden kanssa tappelijoille :hug:
Onnea
EM synnärille! :heart: