¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

em mukavaa kyläluutailua :D

talvis sait hankittua paljon kaikenlaista :D

minä siivoan ja voi viude voi tehdä julmetun kipeää...
könysin tuon vessan äsken tuolla... ja kyykkiminen aiheuttaa edelleen suppareita... ei mitenkään järin kipeitä, mutta tuskaisia.
nyt pyykkikonetta tyhjentää ja sit vois aloittaa muusin tekemisen ja lohen valmistuksen :D

Voi kiitos tytöt! Ei uskoisi miten paljon voikaan merkitä tällainen täältäkin saatu tuki. Ootte aivan ihania! :heart:

Isä voi paremmin ja ainakin suurin vaara on ohitse. Ens viikolla taas sitten tutkitaan enemmän.

Delfis ja pikkudee 7+4 (enää 3 yötä ekaan neuvolaan) :D

VOI PERKELE! Ette varmaan kohta enää usko mua, mutta ette ikinä arvaa kuka on viime yönä sairastunut tähän kaikkialla pörräävään kevätflunssaan. No MINÄ! Kurkku tulessa, nenään työnnän kohta tamppoonit ja kuumekin nousi. Voi ihanaa. Ihan kun nuo munuaiset ei olis tarpeeksi kovilla muutenkin. Eikös se kuitenkin ollut näin, että tällainen on vauvalle vaaratonta? Siis normaali flunssa ja kuume? Jos vaan kuumetta olis niin sit huolestuisin kun se liittyis sillon niihin munuaisiin, mut kun on tää flunssakin.

Vilma Mä olen ollut flunssassa kahteen kertaan raskauden aikana. Ei siitä vauvalle mitään vaaraa ole, kunhan muistat tarkistaa mitä lääkkeitä syöt. Esim. yskänlääkettä ei suositella ollenkaan. Ja muista juoda riittävästi :hug:

Ammetta ja jalkoja mennään varmaan maanantaina katsomaan kaupoilta. Ja kaikenlaista muuta pientä, mitä puuttuu.

Kaupunkireissu heitetty. Onha toi ällö olo ollu koko päivän, mutt ei onneks sellasta, ett ois vessaan tarttenu mennä. Että helpolla oon päässy edelleen!! Ihanaa kyllä olla kotona, jotenki on niin puhki. Oottelen pizzaa uunista sit käperryn sohvan nurkkaan sen kans ja katon töllöö. Enkä tänään tasan muuta tee :) Saapi akvaarion suodattimenki laitto jäädä huomiseen, tänään ei yksinkertasesti enää ole motivaatiota.

Ai niin. Onneks delfis kaikki on tällä hetkellä paremmin. On yksi huoli pikkasen pienempi :hug:

Tervehdys!
Liekö mua enää kukaan täällä muista, mutta tulinpa kurkkimaan pitkästä aikaa tännekin puolelle ja kertomaan omat kuulumiset!

Itsellä raskaus sujunut hyvin, ei mitään ihmeellistä siis. Liikkeitä tuntuu jo oikein olan takaa ja vauvalle alkaa olla jo kaikki valmiina. Eipä muuta kun masua kasvatellessa :) Sukupuolikaan ei meille selvinnyt vaikka kahdesti oli mahikset kurkkia. Heinäkuussa sitten!

Kukkaiskeiju ja napero 27+5

tb nuku niin paljon kun mahdollista :D varsinkin jos väsyttää...

moikka kukkaiskeiju mukava että teille menee hyvin...

vilma parane pian. lepää ja nauti nesteitä riittävästi.

alan odottelee huomista... me lähdemme tampereelle katsomaan sukulaisia :D
tälläinen pikapäätös ja extempore reissu :D

Delfiselle jaksamisia :hug:

Vilmav2 flunssasta ei pitäisi olla mitään haittaa, minäkin juuri sen sairastin ja vielä näillä alkuviikoilla. Jouduin syömään yskänlääkettäkin keuhkoputken tulehduksen takia, Resilar on ainoa mitä saa käyttää. Ultrassa sanoivat sikiön olevan ihan terveen ja hyvän näköinen, joten yskänlääke tuskin on vahingoittanut sitä.

Kirjoitin eilen pitkän postauksen, ja puhelin keskeytti kirjoittamisen, sen jälkeen netti meni katki, enkä saanu sitä lähetettyä :( Enkä todellakaan muista mitä kaikkea olin kirjoittanut :D

Tässä kuitenkin pari kuvaa ultrakuva ja masukuva. Järkyttävät jenkkakahvat masukuvassa älkää pelästykö :LOL: Se on otettu viime maanantaina ja silloin viikkoja oli 11+6. Maha ei aamuisin ole ihan yhtä iso, mutta selvä vauvamaha, vaikka viikkoja on noin vähän.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4046595.jpg Vilpertti vilkuttaa

http://www.aijaa.com/v.php?i=4046667.jpg Jenkkakahvani :)

Ihanaa kun ei enää tarvitse peitellä raskautta, kerrottiin eilen lähimmille sukulaisille ja voin vapaasti käyttää puseroita, jotka mahan paljastaa. Hehkutan vielä, kuinka ihana tuo mies on. Toinen on niin innoissaan tulokkaasta, lupasi pitää meistä hyvää huolta ja jos en jaksa tehdä jotain niin pitää hänelle sanoa, eikä vain tehdä itse. Oli laittanut eilen ultrakuvia facebookiin ja kertonut siellä kaikille kavereille että hänestä tulee isä :) Itse en halua ihan yhtä paljon kuuluttaa tätä kaikille, kyllähän ihmiset sen sitten huomaavat.

Iltoja kaikille!

Täällä on hermot taas kireellä,koko päivän ollut tosi huono olo.Kurkku kipeenä heti aamusta ja muutenkin jaksamaton olo.Voi viude jos oon taas tulossa kipeeksi.Taitaa tosiaan olla liikkeellä nyt tätä flunssaa ja muuta pöpöä.

vilma Paranemisia sinne päin :hug:

Kukkaiskeiju Mukavaa,kun tulit kertomaan kuulumiset.Ihanaa,että raskaus sujuu hyvin ja vaavi pitää meteliä :heart:

alley Mie sain näkymään tuon masu kuvan,mutta ultrakuva ei lataudu.se vaan jökittää jotain :(

Huoh,mie sit äsken suutuin miehelle taas kerran,mut eipä mies tainnu sitä tajuta,niinkun mitään muutakaan näköjään.Eli tulin suihkusta,sellanen pieni pyyhe päällä.Yleensä laitan kylpytakin,mutta nyt oli toiveissa että joku herra voisi joskus hieroa minua ja rasvata samalla.Menin sohvalle istumaan miehen viereen ja annoin hälle rasva purkin,tää kahto sitä vähän aikaa ja sano että anteeks,mut ei hän käytä.Mä sit nauroin.Ja tää sano vielä lisäks,että noku pitää sit pestä kädet!! Vittu mä repäsin sen rasva purkin sen kädestä ja painelin toiselle sohvalle,ja rasvasin kädet.Lopulta painelin makkariin ja laitoin yö vaatteet päälle ja rasvasin selkää minkä pystyin ja sit kävin kans hakee vauva lehdet ja menin niitä lukemaan ja rasvasin jalat.Mulla kun iho kuivuu välillä tosi pahasti,enkä pysty ees nukkuu kunnolla sen kutinan takia.Ja koitahan siinä sit rasvailla ittees ku maha pömpöttää tiellä.Oon pariin kertaan miehelle sanonu,että olis kiva saada joskus hellyyttä ja huomioo.Että vauvakin tykkää jos äidillä on hyvä olla.Nii tää ostelee suklaata ja yhen kerran ostanu kukka kimpun.
Jotenkin alkaa tuntumaan,että mie en riitä tolle miehelle.Aina pitäis olla alapäätä antamassa,ja sit jos pyytää vaikka hieromaan nii ei onnistu.Ja jos alapäätä tyrkyttää,nii kyllä varmasti on sekunnissa housut kintussa ja kieli pitkällä.PERKELE!

Voitte uskoo minkä näkönen akka täällä ruudun takana kirjottaa tätä tekstiä.Ja voin kuvitella myös miltä teistä välillä tuntuu noiden miesten kanssa. :'(

Tää menee petiin.Nukkukaa hyvin.

Sannya voi harmi! :( Munkin pitää välillä komentaa miestä hemmottelemaan jos ei muuten tajuu... mut sitten kyllä tajuaa kun sanon suoraan et "yhyy" en yltä laittamaan jalkarasvaa, laita mulle. Sit kyllä tajuaa laittaa. Mut vois kyllä vähän enemmän hemmotella sua tuo miehes. :( :hug: :hug:

alley siellähän se vilkutteli! :D

kukkis kiva kuulla että kaikki menee hyvin! :)

voi Sannya :hug: kyl on keljua kun ei noi hienovaraiset vihjaukset auta ja toinen vaa alkaa vinoilee.

kiva kuulla sinustakin kukkis ja mukava kuulla, et kaikki sujunu hienosti
:heart:

ja joku flunssasta kyseli... mä olin sillon joulun pyhien aikaan 2viikkoa nuhakuumees ja voi elämä ettei varmaan ikinä oo ollu niin kipeä ja toivoton olo. panadolia vedin maksimäärät eikä se auttanu mitään :'( joten lohtuja sulle :hug: juo paljon ja lepäile!

(.) eilen tein vihdoin listan, mitä kaikkea pientä sitä viel tarttee ostaa. eikä tullu mikään pieni lista.... :whistle: onneks ne on kaikki semmosia pienis hintaluokis liikkuvaa tavaraa :D lähinnä vauvan ja äidin hygieniaan liittyen.
:attn: mistä ootte hommannu imetysliivejä? :attn: aina ku mä katon kaupungillla jostain ni aina puuttuu oikea koko! on aika turhauttavaa...

Sannyalle jaksuja :hug: Toivottavasti miehesi tuosta ryhdistäytyy ja alkaisi hemmotella. Vähiin se on jäänyt kyllä täälläkin, mutta sentäs jotain :|

Alleylla kivat kuvat :heart: Eikä sulla mitään jenkkakahvoja ole :D

Johanna Mä tein kanssa listaa, kun maanantaina meinataan käydä viimeisen kerran ostoksilla. Pitkä lista tuli mullekin, mutta onneksi kanssa suhteellisen edullisia tavaroita.
Mä ostin Triumhin imetysliivejä Stockmannilta. Muualta en oikeastaan katsonutkaan.

Huomenta!

Jippii olin ensimmäinen :D Täällä ihan ok:sti nukuttu yö takana,pari kertaa heräsin yöllä.
Täällä taitaa alkaa paistamaan aurinko tänään,ainakin nyt on makkarin puolelle tulossa B)
Hmm,mitähän sitä tänään keksis.

Kiitos tytöt lohdutuksista :heart: Katsotaan tajuaako tuo mies ikinä.Ihme sentään,nyt se tuli nukkumaan sentään sänkyyn.

Sannya ja Nuppu 37+5. (Aapuva,enää vähän yli 2vk)

johanna mä ostin henkkamaukalta ja ihan tyytyväinen olen ollut ostoksiin...

kirjotin jo aamulla kerran... mutta tekstikatos... ei jaksa kirjoittaa kaikkea uudelleen.

kuitenkin

alleys söpön masun oot kasvattanut... ja hienosti pikkuinekin vilkutteli.

sanya valitettavasti miehet on täysiä urpoja... eivät tajua mistään mitään ellei kyse ole jalkovälistä... ja silloinkin tajuavat vain omanmielihyvänsä... tooosi ärsyttävää...

Täällä on nukuttu yö taas sohvalla, kun se uni kaikkoaa aamuyöstä sängystä ja siirtyy sohvalle ;) tv.n pariin.
aamupala syöty... hyvä paasto mutta tosi korkea ruuan jälkeinen :(

Mutta nyt kiskomaan takkia niskaan, viiden minsan päästä pitäisi lähteä ajamaan tampereelle...
uskokaa tai älkää... niin istun tossa eteisessä takki päällä ainakin puolituntia...
Mies on käynyt vasta suihkussa... ja sen tukan laitossa menee ikuisuus!!!

nähdään illalla tai huomenna...

HanTalle Hyvää matkaa. :wave: Nii,i oikeessa olet miesten suhteen.Välillä ne taas osaa olla sit ihaniakin,mut se jää niin vähäiseksi :(

Täällä koskee taas kurkkuun :snotty:

Hitto mulla on tylsäääää..... Onks tääl ketään??

HanTa nyt potkit sen miehes liikkeelle! Ja hauskaa Tampere-päivää! :wave: :D

Sannya vähiinä käy nää päivät ennen ku loppuu!!! :eek: :D Kohta meillä on vaavit sylissä - uskomatonta että sitä ollaan jo näin pitkällä!!! :D

johanna meillä on kaikki muut hankittuna paitsi turvakaukalo vauvalle... :LOL: ehkä se kaikista tärkein, ja se vielä puuttuu. :p No, ens viikolla mennään ostamaan. :)

(.) HUH mikä yö!!! :eek: Menin nukkumaan siinä puolenyön aikaan ja samalla sekunnilla kun suljin silmäni niin vauva aloitti mahassa riehumisen. Ja sitä kesti 1 ½ tuntia!!!! |O |O Viimeisen kerran katsoin kelloa siinä puoli kahden aikaan. Voi juku! :headwall: Yritin silitellä masua ja puhua rauhoittavasti ja vaikka mitä mut ei... en muista milloin viimeks olis noin pitkään meuhkannut yhteen menoon. Ehkä se iltapalaks nautittu mäkkärin kanahampurilainen aiheutti tuon reaktion.... :LOL: mut kylläpäs nyt väsyttää.

EM ja bilettäjä-beibi 36+5 :heart:

hei se nous tv.n äärestä... eli kohta lähdetään :D

noh em oot illalla luonut kaverille kunnon bileet :D kyllähän silloin pitää ilo ottaa irti.

johanna meillä on kaikki muut paitsi vaunut... jotain pieniä heräte ostoksia toki vielä voi tehdä...
kuten jumppamatto ja lampaan talja... mut oon kyl ajatellut ne tonne ristiäistoiveisiin :D
vaunut mennään ostaa tässä joku päivä kun meijän mamman kanssa päästään liikkeelle :D

LA.han aikaa keskimäärin 34 päivää :D

Yhteistyössä