Heippa!
Mitäs tänne? B)
mansikkatee oli käynyt ultrassa - onneksi olkoon hienoista uutisista! :flower:
Sokruli tervetuloa ja onnea!!! :heart:
Kukkis ihanaa et alkaa olo jo helpottamaan. Noilla viikoilla mullakin loppui paha olo.
Ja se on kyl totta et kun masu alkaa kasvaa ja liikkeet tuntumaan niin raskauskin tuntuu paljon todemmalle.
Vauvis kiitos tsempeistä... ja ihana kuva!!! :heart: suloinen hän on!!!
VilmaV en usko että sun mihinkään testeihin pitää mennä.
Jos olo on hyvä. Mä oon vältelly tuorejuustoja mutta kaikki ei sitäkään välttele, paitsi ulkolaisia. Ja raakaa lihaa on vältelly ja kalaa... metukkaa oon syöny, maksamakkaraakin välillä yms. Kunno hygienia vaan keittiöön niin se on sillä selvä. Mäkin oon kyllä vähän antanut itselleni luvan herkutella, mut oon nyt joulun jälkeen hillinnyt sitä. MAkeanhimoon syön omppuja tai mandariineja tai vanilijajukurttia... yks mun suosikki on Ingmanin Perinteinen vanilija-päärynä jukurtti... NAM!
äippärahasta taitaa mullekin se minimi tulla.. :| No, se on silti enemmän ku mitä oli opiskeluaikaan rahaa.
Et kyllä me pärjätään.
zoe hieno asenne.
Mä kans hermoilen... siis sit varmaan ku vauva syntyy niin ihan kunnolla. Nyt mulla on iskeny sellanen ajatus että mä en halua mitään likaista, käytettyä (huonokuntoisia varsinkaan) tai epämääräisiä tavaroita meijän vauvalle... :snotty: siks kai mua vähän ahistaa ajatus esim. käytetyistä tavaroista... mä yritän päästä tän vaiheen yli. :saint:
Mä haluisin suosia lähiruokaa ja tehdä mahdollisimman paljon itse.... saa nähdä miten käy. Mä en tykkää ees eineksistä, ne on pahoja suurin osa. oon hyvä kokki ja leipuri niin täytyy hyödyntää sitä. Mut saa nähä kuin sitä jaksaa kun vauva tulee maailmaan.
EM ja Dodoliina 22+4 :heart: