~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

Zoe-F
Talvis No itte en ainakaan tykkänny niistä kummastuksista.

nibbler minusta kymmenen vuotias ei voi olla vastuussa edes kissastakaan, koska ei ansaitse rahoja rokotuksiin tms eläinlääkäreihin yms. Niimpä aikuinen ottaa kissan ja on siitä vastuussa ja hoitaa sen ja lapsi voi leikkiä sen kanssa. Jotkut eivät vain ymmärrä. Jos aikuinen "ei viitti hoitaa" ja olla vastuussa, niin ei tarvitse viitsiä ottaa kissaakaan. :( Koita jaksaa venyttää pinnaa vielä vähän. Et sä vois sanoa suorat sanat? Ettei sulla o lainata mitään etkä sä hoida ja sitä rataa?

Jahas, meillä taitaa täällä olla tapaus hikka meneillään, niin rytmikkäästi puksii ettei nämä ainakaan voi potkuja olla, kun koko vauveli tuntuu hyppivän tuolla massussa. Tällästä ei ookkaan aikasemmin ollu.

tyty86 ei mullakaan noilla viikoilla vielä ollut kuin pieni pömppis. Kyllä se
sinunkin vatsasi alkaa josssain vaiheessa kasvamaan. Liikunta on mulla
tosi vähäistä. Eli en oikeastaa liiku ollenkaan. Pitäis kyllä käydä iltasin ees kävelemässä.

SuukkoSuulle onneksi olkoon ihanista vaunuista, noita
minäkin aluksi meinasin mutta mustana, ostin kuitenkin ne Happy
vaunut. Ihana väri tuo ruskea! :heart:
Jos mustaa ei ois keksitty vaunuihin ois munkin toinen
valinta ollut ruskea. :heart: :D
Mekin ostettiin hoitolaukku, sadesuoja ja hyttyverkko
samalla kerralla.

Terppa78 ei meillä ainakaan oo jakautunut kaveripiiri mitenkään
vaikka melkein kaikilla mun kavereilla lapsia onkin. Nyt saattaa kyllä tapaamiset
tihentyä kun on todellakin yhteisiä juttuja enemmän. :heart: ainakin niiden
kanssa jotka myös odottavan vauvoja :heart: :heart:

zoe aivan niin! mä jo jouluna puhuin niitten kanssa ku sisko sano että kissa ei oo syöny mitään pariin päivään, sit sanoin että koittaa antaa sille lihaa ja kalaa jos se sitä söis, ja ei syöny sitäkään. kissa oli tosi laiha ja sen turkki oli rasvanen. ei se näyttäny että ois ollu kipuja, mut kissat ei sitä kovin herkästi näytäkkään. kävi sääliks kissa parkaa ja mitään en voinu tehä :'( koitin anoo että vievät sen eläinlääkärille mutta "ei tartte kyllä se paranee" .

paska sanoo mut se on melkeen niin että siskolla on isoin vastuu siitä kissasta, koska se on ainoo jolla on jotain järkee päässä siinä koko huushollissa. ja mä tiedän että se osaa sen hyvin, mutta tietenkin se pitäs olla ne vanhemmat jotka sen vastuun ottaa. huvittais mennä hakee se kissa pois mut ne vaan ottais uuden. se on vaan niin kätevää niiden silmissä.

Talvis: ompas sulla söde massu. -ja viel niin pieni! meikäläisen maha muistuttaa ehkä lähinnä Sannyan viimeisintä masupäivitystä :eek: tosin kun mulla ei tuota vartta ole, mihinkä vauva kätkeytyisi niin näkyy sitten niin selvästi. kilojakaan ei oo tullu ku alle 2 et ei oo pelkkää lihomista :p

nibbler: eläinrakkaana ihmisenä kyllä sapettaa kun luin sun tekstin! toihan on kamalaa! :hug:

TA mie taasen en vois kuvitellakaan ottavani mustia vaunuja :D ne ois muutoin iha jees, mut ois jotenki inhaa ku auringon kuumuus ja säteet ottais siihen niin rankal kädel. Tuo ruskeakin on siinä ja siinä, mut niin ihana väri muutoin, et otettii noi. Ja oha siin vaaleemman ruskeeta sit se koppa ainaki ja näin. Et ei se nii hirmuse kuuma kaiketi oo ku musta ois..

Ultrakuulumisia :) Yksin jouduin menemään, ei päässyt mies mukaan :(
Kaikki oli hyvin ja tyttöä meille lupaili :heart: Ai että on onnellinen olo! Miehelle soitin heti odotushuoneesta ja itkin puhelimessa, kun helpotus oli niin suuri. Ja kun tulee se molempien toivoma tyttö :heart: Vaikka eihän sillä sukupuolella edelleenkään ole suurta väliä, mutta on se vaan niin ihanaa :heart:

Pikaisesti vauvikselle ja miehelle onnittelut prinsessasta :flower: :flower: :flower:
Oltiin sit kuitenkin yhtä aikaa, ku me päästiin vasta tänään kotiin =)
Vilmalle myös onnea aivan mahtavista uutisista :flower: :heart:
Nyt sit kölliin viltin alle, ku menee silmät väkisten kohta kiinni ja kun vauvakin nukkuu =)
Herätään 3 tunnin välein syöttöhommiin, ku pikkusen paino tippu sen verran paljon synnytyksen jälkeen :ashamed: Nyt paino on kuitenkin nousussa, mut pari viikkoa ainakin jatketaan tolla 3 tunnin välillä =) Pikkumies on vienyt isin ja äidin sydämen ihan kokonaan, aivan sulonen pakkaus, ja rauhallinen; syö ja nukkuu :heart: :heart: :heart:

toivis & 4 päivän ikäinen pikkumies :heart:

zoe kyllähän niille sais hankittua sen eläintenpitokiellon, mut en tiiä mitkä siinäki on ne kriteerit, että kuinka pahasti eläimiä pitää kohdella ennenku sen saa. mä attelin sopia siskonkaa että se ja mä hoidettais ne rokotukset ja muut, ja sitte käyn ite kattomassa miten siellä pärjätään kissan kans. koittaisin siskolle opettaa tosiaan sen mitä sanoit että sen vanhemmat ei aina oo oikeessa.

hei täällähän on syntyny ihmisiä! Paljon onnea! :flower:miten ihmeessä tää on päässy mun ohi vaikka muka niin hyvin olin kuulumisenne lukenu *nolo*

Oottepas te kirjoitelleet taas... noniin... :p

zoe onnea poksuista! Sähän meet jo TOSI pitkällä!!! =)
Onnea myös Jossulle poksuista! :D
Ja suukkiskin poksuu! Hienoa!! :D Missäs vaiheessa sä oot noin pitkälle ehtiny?!! :D :D

Talviksella ihana masu!! :heart: Ja hei se lintumobilen ohje löytyy täältä: http://www.spoolsewing.com/blog/2008/05/16/bird-mobile/

nibbler inhottavaa... :snotty: ei pitäis ottaa eläimiä jos niistä ei huolehdita... ala-asteikäinen kuitenkaan ei voi kaikesta olla vastuussa.

Terppa no meillä on havaittavissa jakaantumista... 7 kaveria raskaana!! :LOL:

Sompio IHANAA!!! Onnea ultrauutisista!!! Pääasia että kaikki on hyvin! Voittehan te varata vaikka 4d- ultraan ajan ja sellaisen mikä sopii molemmille. Maksaa toki aika lailla... :whistle:

Toivis kivaa kuulla kuulumisia!! Voi miten mä alan olee malttamaton!! :LOL:

(.) Tänään on lenkkelity, tehty sämpylöitä ja ruokaa ja sitten taas uutta ompeluprojektia menossa... :p Tänne ei muuten mitään ihmeempiä... tänään tuli malttamaton olo kun yksi ystävä sai eilen suloisen poikavauvan. Ja VOIH kun ajattelin että minkälainen tunne se onkaan kun pitelee sylissään ensimmäistä kertaa pientä vauvaa joka tuhisee ensimmäisiä tuntejaan maailmassa... :heart: :heart: No maltetaan oottaa, vauvan pitää vielä kasvaa. :D :D

EM ja Dodoliina 22+3 :heart:

Zoe-F
nibbler tälläset on aina vähän sillee hankalii asioit, ku ei välttii haluis puuttuu "virallisen tahon" kera. Mut sit taas on tosi inhottava pienelle yrittää selittää että sen vanhemmat tekee väärin yms :(

Kiitos onnitteluista :heart:
EM Maksaahan se 4D-ultra, mutta on se varmasti sen rahan arvoista! Mietinnässä vielä, en ole sen hintaa vielä miehelle puhunut :whistle:

Tänään mies tunsi myös ensimmäisen kerran potkun kädessään :heart: On tämä ihanaa aikaa! Ja huomenna poksuu puoleenväliin

Sompio ja nuppu 19+6

heippa tänne keskellä yötä vielä ilmoittelen ett olen hengessä mukana vaikken varmaan pariin päivään täällä nyt ookkaan... :(

eilen iski hirveä migreeni ja lopputulos oli että tul vertakin nenästä ja taju lähti... joten kuten arvata saattaa mun voimat on hyvin lähellä nollaa kun lisää tähän sen kaiken oksentamisen mikä nyt sit ei loppunutkaan. Kuvittelin et kun kaks päivääoli oksentamatta se ois loppunu no eilen se taas alkoi ja KAIKKI ULOS... moneen otteeseen... Ja kuumekin alkaa nousee. Kaiken lisäksi mäjäht oikee huuliherpes toho alahuulee--

Mukavaa että se vauviskin jakaantu vaikka se sitä niin stressas ettei jakaudu ikinä. :D

Onnea hyvistä kuulumisista täällä ainakin vilmav:lle jolle sanoin useeseen otteeseen että älä nyt kaikesta luovu ennen kun on mustaa valkosella että kaikki on valmista.

Talviksellakin oli ihana masu ja Zoella suukkiksella ja jossulla poksuu/poksu viikot just...

babyb koeta jaksaa! Kyllä uskosin, et se sullakin helpottaa pian! Niinko monella muullaki on tehny=) Kurjaa se kyl on, mut kyllä ne vkot siitä nopeaan kuluu ja sit oot jo paremmalla voinnilla! :heart: Ainaki toivon kovasti niin, ettet kuuluis niihi harvoihi joilla oksetusolot jne. jatkuu läpi raskauden. Eli e ainaskaa usko :) :hug:

laitanpas tässä kuvaa meidän rinsessasta :heart:
Tänään päästään ehkä kotiin, jos vauvan sokerit on normaalit,eka mittaus oli yöllä ja se oli hyvä,vielä 2 mittausta jäljellä....kohta varmaan tulevat ottamaan sen toisen....

vauvis ja neiti 3pvä :heart:

Yhteistyössä