no johan oli sulla synnytystapa-arvio
Zoe! varmaan tosi "kiva" kun ei kertonu niitä asioita, mitä sinne lähti kuulemaan.
en osaa sanoo tuost sappivaivasta, ainakaa ei mitää tuntemuksii kurkus/palleas. just juttelin terkkarin kanssa, et kasvu on ollu varmast sen verran hurjaa et kohdun asento on muuttunu äkisti kokonaan (varsinkin kun olen viel lyhyt) . -ja tämmöin uus pyrähdys ois odotettavissa noin 28.viikolla. mut mene ja tiedä mitä se loppupeleis oli.
eli
neuvolasta tulleena voin kertoa et kaik arvot ol ihan hyvii, jopa hemppa mut silti määräsi mulle rautatablettei joka toinen päivä otettavaks ettei tästä enää laskis.
-ja se painohan ol noussu sitä rataa et ite olin enempi kauhuissani ku terkka. nyt vaan pitää vähän tarkemmin seurata syömisiä ja toisinsanoen syödä lyhkäsin väliajoin pienempiä annoksia. -ja niin että se nälkä ei edes tulis. herkkui saa syyä, mut maltilla
ihan mukavasti se suhtautui tuohon painoon eikä saarnasta ollu tietoakaan. sanoi vielä, että älä nyt tästä stressiä ota.
sf-mitta ol 22 ja syke napakka 140, liikkeet ++
sokerirasitukseen käy meikäläisen tie sit ennen 28.viikkoa ja pelkästään sillä syyllä, et raskautuessa olin 25-vuotias.
kelan paprut sain myös...
seuraava neuvola 5viikon päästä, jolloin sit lääkäri. kiva yllätys oli se, että jos musta tuntuu väli liian pitkältä, ni voin varata ajan myös ennen sitä lääkäri-neuvolaakin =)
(muoks. ja yllätyin kans siitä, ku saan kolmelta ekalta kuulta palkan! Jei!)