suukkis kiitos linkistä... luen huomenna ajan kanssa... samoin muiden tekstejä...
Tulin juuri kotiin, päivän reissulla ollut, vähän porukoilla ja veljellä kyläilemässä...
sanoin kutinasta joskus aijemminkin neuvolassa, silloin kutisi selkä kädet ja maha... jolloin sanottiin että vielä ei huolta... mutta jos kämmenet ja jalkapohjat kutisevat oikein kovasti, se voi olla merkki mahdollisesta myrkytyksestä... tai sen esiasteesta...
tuolta vaun sivuilta lueskin tänään juttuja... niin mulla on muitakin oireita, mutta ne oireet voivat myös johtua jostain muusta, niin en lähde arvailemaan... huomenna käyn maksa testeissä, ja torstaina pitäisi saada tulokset... niin sitten voi olla taas rauhallisella mielellä.
En jaksa uskoa, mutta haluan varmistuksen, kun tämä odotus ei muutenkaan niin helppoa ole ollut (minun mielestäni)
ja kukas niistä vihanneksista puhui...
mutta nyt syytän kotikasvatusta, meillä ei koskaan tai liiemmin koskaan ollut salaatteja eikä vihanneksia... ihan puhtaasti en osaa niitä syödä... viijmeiset vuodet olen opetellut syömään ja yrittää tykätä, mutta ne vain tökkii minkä ehtii... ja nyt vielä enemmän kun pitäisi syödä niin tökkii tökkii tökkii... yritän kuitenkin päivittäin syödä aina jonkin verran, ja laittaa leivän päälle muutakin kuin kinkun ja juuston