selästä mäkin tulin valittamaan heti aamutuimaan.
:/ ostin lauantaina semmosen kauratyynyn ja eilen kolotti sit sen verran, että päätin kokeilla... lämpö tuntui ihanalta ja pidin pussia välillä selän päällä ja välillä vatsan päällä. vauvakin innostui
mut tää aamu. ihan hirvee kipu!!! |O tai semmone "väsyny" olo ristiseläs ja siitä alaspäin.. ja kipu tuntui laajemmalla alueella ku ennen.. että semmone kauratyyny mulla :headwall:
äippärahahakemuksen lähden tästä suht pian viemään, jahka toi kelan toimisto taas avaa ovensa yhdeltä.. ja kauppareissu samalla kertaa... jo monta päivää oon halunnu salille, ja jos toi selkä ei tänään vihoittelis niin paljoa ni taidan mennä. oon ollu viimeks viime viikon tiistaina.
Ouskaa käy kateeksi, kun saa niin hyvää hoitoa ja huomiointia.
neuvolatäti ei korvaansa letkauta mun selkäkivuille, eikä tukivyötäkään heru meijän tk:st lainaan.
neuvolalääkärissä 5 vkon päästä otan kyllä aiheeks tämän, ellei sit työterveyteen joudu sitä ennen menee. tääki viikko ois hyvin työntäyteinen. neljä työvuoroa, kaikkien pituudet heiluvat siinä 6 tunnin molemmin puolin. kaikkein eniten ahdistaa sunnuntai, kun olen työvuorossa uuden työntekijämme kanssa kahdestaan. olin hänen kanssaan vuorossa viime perjantaina, ja selkä on vieläkin kipeä. jouduin tekemään kaikki raskaat iltahommat (maito- ja lihalaatikoiden läpikäynti kylmiöstä, meneekö jotain vielä hyllyyn), päiväysten katsomiset (=kurkottelua ja kumartelua), leipähyllyjen läpikäynnit. niinku tässä ei ois tarpeeksi liikettä, ni vähän väliä kuuluu kassalta "hei ***** tuu tääl käymään" ja sit meet näyttää sille jotai juttuja viidettäsataa kertaa. :headwall: yleensä tykkään uusien henkilöiden perehdyttämisest ja neuvomisesta, mut nyt ei vaan jaksa ottaa yhtään ylimääräistä askelta.
mistäs sitä seuraavaksi valittais
jos mä rupeisin valmistautuu sinne reissulleni... ulkona on niin ihanan aurinkoinen ilma, kevät (ja kesä!!) tulee!
Talvis 23+1 (kolme yötä ultraan!)