~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

Suukkis, mä en saa peilin kautta otettua kun ei oo sopivaa ja miehen kans jos aletaan rätkimään kuvia niin siitä seuraa maailmojen sota :LOL: Että siksi tuollainen. Ja joo, kaikkeni todella yritän että osaisin vaan olla ja ihmetellä :)
 
vilmav mikset sie vaa summamutikassa ota ite kuvaa tuost sivulta (eli ei peilin kautta ja sit vaa tarkistat onko hyvä ja otat uuden jos ei ollu)? Ja mikä siin on nii ylitsepääsemätöntä miehen ottaa kuva sivusta? ei kai sekää ny nii poropeukalo oo, etteikö nii yksinkertasta hommaa osais? :p
 
Suukkis, otin, mut ei riitä kädet tai sitten mulla on vaan pirun huono sihti :LOL: Ja juuri nyt tällä hetkellä mä oon niin herkkis, että en riskeeraa liittoamme kuvaussessiolla *muistelee viime keväistä hääpuvun kuvausta kauhulla* Mutta jospa ensi viikolla on päivä uus :D Muutenkin vähän tuntuu oudolle koko kuvien otto, mutta tiedän että ellen ota niin joskus kaduttaa kun ei muista minkä kokoinen milloinkin oli :)
 
Äsh, kirjotin vaikka kuinka pitkään ja kaikki häipyi :(

Elikkäs siis
Vilma mun piti ainakin siitä suuhygienistin käynnistä maksaa, ja joudun vielä hammaslääkärinkin vastaanotolle kun ei se osannu kattoo onko mulla mahd. reikiä. Elikkäs kallis keikka. Olis pitäny mennä vaan suoraan yksityiselle lääkärille.

Viimeseltä neuvolakäynniltä kuulumiset, jolloin 32+6, (nyt 33+3):
Painoa +900g/vk (ups :ashamed: )
RR 118/62
Hb 123
Sf 32
Rt
Syke 148

Ihania masukuvia teillä :)

Jäin saikulle armottoman väsymyksen ja supistelujen vuoksi. Iltasella supistelee oikein urakalla tasaseen tahtiin. Muutenkin menny viime aika vaan nukkuessa ja olo ollu kauheen masentunu kun ei oo mitään jaksanu tehdä. Nyt alkanu vointi vähän kohenee ja jaksaa taas keskittyä vauvajuttuihin :)
 
vilmav mut kannattas ottaa kunno kuva jo nyt ni ois kunnon vertailupohjaa :) meinaa myöhemmin todellaki saattaa harmittaa jos ei ota :/

Suunnistaja ihana kuulla sustakin! Hui ko sul o iso sf-mitta.. Vai kuin nopeesti se voi nousta? Ku miula oli 30+5 vkolla 27cm.. Tosin niin oli sitäkin edellisenä ku oli eri mittaaja :p
 
Zoe-F
Mulla oli se aika hammaslääkäriin varattuna, mutta sitte ne päättikin siirtää sitä. Elikkä jää mulla käymättä, kun oli se aika noin viikon päästä lasketusta, niin peruin sen sitten kokonaan.
 
mulla on hampitarkastus vkolla 35+. Jospa sitä viel sillo jaksais siin tuolis olla, varsinki ku se on vaa tarkastus eikä mikää pidempi aikane operointi. Jos ja kun jotai löytyy ni sen vois hoitaa sit vaavin syntymän jälkeenkin. Ainaki ilmeisesti viisuri pitäs poistaa ja tonne alaskin on kaiketi viisuri tulossa, en tosin varma oo. Mut jos on, ni suht takuuvarmasti se ainaki poistettais ku ei mahtuis kunnolla tulemaan.
 
Zoe-F
Mulla ei ollut mitään mahaa ennen kuin joskus rv20+ se vaan ihan oikeesti pamahti tohon. En muista nyt tarkkaa viikkoa, mutta siis yhtäkkiä mun napapiiri kasvo 20senttiä ja siinä se on sitte möllöttäny :D

vauvis oOoOo, hän on niin söpö :heart:
 
ööö.. kissanminttu? kuka se semmone on? Ei listal semmosta ainakaa oo :whistle:

Ja mie kohta kyl siivoon listankin ku nii moni aina täältä katoo ja sit saa muksun mut ei tänne ilmoita mittään.. Eli ketäs kaikkia tääl on joita vois huudella..
Genet
xAnnax
mamamm
melisha
Jouskis
Ensitoive
Uneksija
la bebe
pinkkimieli
Unu
minteneiti
stellina
londiliina85
Onneli82
arianrhod
jontzki
Rekkumaaria
Sokruli
nasby

Eli jos ei ala kuulumaan niin poistopuhuri käy listalla.. Kun ei sitä kuukaudesta toiseen viitsi listalla pitää ja sitten täältä etsiä joko on lapsen saanu ku jos ei koko palstalla/tässä pinossa edes ole enää.. :/ Loppupään nimistä ymmärrän jos etenki alkuvaihees ei tääl jatkuvasti oo, mutta alkupään nimien toivoisin jottai ilmoittelevan :wave:
 
Hyi, mulla kyllä kans on vähän sellanen hammaslääkäri kammo...mutta kyllä mulla on isompi kammo näitä mun hampaitani kohtaan, eli kun vauva syntyy niin edessä on usean vuoden oikomahoito. Suusta poistetaan 7 hammasta :eek: :ashamed: No niistä 3 on kyllä viisureita. On vaan niin ahdas tuo suu että kaikki hampaat on vähän miten sattuu suussa. Muksuna vähän oiottiin, mutta eivät sitten jatkaneet hoitoa loppuun kun virhepisteet oli "vain 7½, kun täytyisi olla 8"... :ashamed: Kyllä mä sillon itkin. Lisäks mua kiusattiin koko ala-aste näistä hampaista, mutta ei se nyt sinänsä haittaa. Saahan ne edes nyt korjattua...

Vaavi potkii ja mieskin on tuntenut ne jo useampaan otteeseen! Ihania masukuvia teillä oli! Mekin on otettu joka viikko (mies vaatii) kuva, mulle kävis vaikka kerran kuussa, näkis enemmän, mutta voihan sieltä sitten valkata joka neljännen :D

kukkaiskeiju & Mykerö 18+2
 
kukkaiskeiju huiiii ku sulta on veetty monta hammasta! :eek: Mulla taasen ongelmana on iha samperin huonot hampaat muutoin.. Varmaan jo 7 kunno paikkausta ja reiänalkuja on miljuuuuna |O No joo, ei ny iha :D Mut niin, ainaki ne ain sanoo et reiänalun eteneminen usein pysähtyy jos hyvin hoitaa jatkossa hampaansa. Juu ku hoitaiskin.. Aamuharjaus jää usein väliin ja karkkia syön liiaksi. Ny tosin en oo karkkia syöny kahteen vkoon!! :heart: No ok, tän päivästä yhtä karkkia ei lasketa, eikä fanipaloja jotka söin vko sitte :LOL: Mul o veetty yks hammas ku oli nii huono ni päätettiin se vetää viisurin tieltä. Mut saa nähä millon viisurikin pittää sit heivata männikköön.. Ja mul o aikuisiällä puudutettu vaa kerran, sillo ku se hammas veettiin. Muutoin noi noin 4 kertaa on porattu ilman puudutuksia. Hyvä on kipukynnys vaikka kyyneleet väkisinki sillo valuu ku melkei hermoon porataan :kieh:
 
Ny muute huomaa masun kasvun aika hyvin ku koitin yhtiä aikoja sitten ostamiani (huutiksesta, olivat yhessä paketissa) housuja ja nyt ne oli masunki kohalta sopivat! Eli aiemmin niis oli ain semmone pussi tossa etuosassa ja jäi siihe tilaa liiaksi ni en oo käyttäny. Eli eivät oo semmoset et ois vaa masuresori, joka sit muotojen mukaan asettuis. Mut nyt noi tosiaan oli hyvät! Outoa! :eek: :saint:

Nyt töihin!! Voikaapas paksusti!! :wave:

SS/ mytty 31+5
 
SS :attn: :attn:

Huutelit noita nimimerkkejä tuossa..ja muistelin että pinkkimieli oli kuumeilupuolella kertonu keskenmenosta, ja löysin sieltä nyt tekstiä (kirjoitettu vauvakuumeilupuolelle joulukuun lopussa)

heipä hei!
Tänne palailen, jos vaan vielä mukaan mahdun. Keskenhän se eka raskaus sitten meni :'( Rv 12+3 alkoi vuoto, tosin Toukka oli kuollut kuulemma jo rv 9+0 Joulun aika oli aika synkkä ja masentava, sillä pitihän minun jo jouluna mahdollisesti tuntea liikkeitä ja huomata massun kasvaneen.
Nyt vaan tarvisi alkaa selvitteleen neuvola lääkärin nimeä ja tehdä hänestä valitus potilasasiamiehelle, kun väitti minulle vielä rv11+0, että sydänäänet löytyivät ultralla.
No mutta joo.. Eli jos vain viitsitte poistaa minut tuosta plussanneista, niin olis tosi kiva
 
Vauvis, mikä ihana tummasilmäinen vauva :heart: Uskomattoman kaunis!

Zoe, eihän mullakaan mitään varsinaista mahaa ole. Lähinnä se on vaan pömppö :D Tai itsestä tuntuu sille. Vaatteet nielee sen vielä oikein kivasti, jos yhtään löysempiä on :)
Musta olis ihana jos ehtisin tehdä kaikkea tuollaista kivaa niinkuin sinä :) Hirmuisesti olis työn alla juttuja, esim. vaunupeitto, mutta opinnäytetyö syö kaiken ajan :/
 

Yhteistyössä