~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

Hei!
Cham onnittelut pojasta rankan synnytyksen jälkeen!!!

Nyt tulee vain sen verran omaa napaa, että väsyttää tällä hetkellä niin ruhtinaallisesti, että ihmettelen, voiko mulle koskaan tulla tää kuuluisa pesänrakennusvietti... :/ :D Ehkä se sitten kun on sen aika...

kukkaiskeiju 17+5
 
Joo tällä on käyty lekurissa ja viikko saikkua + 1g panadol-->josta ei siis hyötyä ollenkaan. Tosta panacodista vielä, niin kaveri joutu syömää todella vahvoja lääkkeitä koko raskausajan ja oikeen terve tyttö tuli,joten ne on vaa murto osa joille jotai niistä metaboleista jotain tulee..ja jos todellakin itelläni äityy kipu niin kovaksi nii parepi se on se panacod ottaa kun itkee lattialla kun ei liikkumaan pääse eikä vessaan pissille ilman et kannettas. Onneks oma selkäkipu on toistaseks lähteny poijes levolla..
 
tyty Mulle kans määräsivät panadol 1g.Kävin nimittäin ensiavussa yksi ilta,iski se kauhea jomotusk ohtaus selkään,etten kärsinyt olemaan missään asennossa.En osaa edes selittää sitä kipua.Ihan kauheaa oli.Ja kyllä helpotti ku ne tunkas mulle kaks nappia naamaan panadolia :eek:
Mut nyt taas ei ole tullut niita kipu kohtauksia,ja panadolit on kaapis,paitsi mies tuntuu niitä vetävän pääkipuun välillä.Ja mie en ite edes silleen lääkkeitä ole syönyt,ja jos särkee päätä odotan ainakin sen tunnin aina jos ohi menisi,sit vasta otan lääkkeen =) Miunkin pitäis pitää laseja aina kun luen jne.Alkaa päähän koskemaan muuten,jos kauan lukee ym.

Me käytiin äsken lenkillä hauvan kanssa,ai ett piristi kivasti,mutta vaan vähäks aikaa.Nyt taas väsyttää :|
Jippii,tänään tulee Huuma.Kuka katsoo huumaa muuten?
 
Suukkis tuohan oiski kiva työaika :) vaikka ei omassanikaan oo valittamista, viis päivää viikossa viis tuntia. ärsyttää vaan ku ei tavallaan sais valittaa tai avoimesti iloita viikonlopuista kun "ei tuo työ niin raskasta voi olla" :)

niin sullahan on kohta äippäloma alkamassa :) niin se aika rientää.
 
kiitoksia masukehuista =)

olinpa tänään töissä 6h ja oli oikein kiva työpäivä. aamusta alkaen kaikki sujui hyvin ja asiakkaat oli hyvällä tuulella. pääsin heti ensimmäiseksi purkaa lihalavaa jossa meni 1h ja sen jälkeen oliki alaselkä jumissa.. :/ mulla vaihtelee työtunnit viikossa n 4-12h, 1-2 vuoroa. ensi viikolla on vain 5h mut sitä seuraaval mikä on täällä hiihtis ni listas oli jopa 24h :eek: ite kyl halusin mut varmaan hajoon siihen...

Sannya täällä katotaan Huumaa.. =) aina ku sattuu teeveen ääres sillon olee..

hei mä en yhtää muista mitä mun piti kommentoida.

nibbler mä en oo noita mun tekemiä villiksiä pessyt/lanoliinittanu vielä. viidet odottamassa käsittelyä. mulla oli yhdessä ohjeessa siinä resorissa reikäkujan teko jotai nyörii/kuminauhaa varten, mut en jotenkaa lämmenny sil enkä sit tehny sitä. mut kai semmose sais varovasti siihen tehtyä..? toivottavasti eivät kauheesti leviä :eek:

Talvis ja rakas jompikumpi 21+6
 
mä oon yksissä housuissa tehny niin että ihan niihin joustoneuloksiin pujottelin kuminauhan, mut se oli semmosta erillaista villa lankaa ja mä en oo sitä vielä pessy niin en tiiä miten käy... ehkä noihin saa pujoteltua kans semmosta oikeen ohutta, melkeen niinku kumilankaa pari kerrosta?

joo mullaki mukana tulleissa ohjeissa oli se et miten tehään ne reijät, mut mä en tajunnu sitä heti niin en sitte tehny sitä (luonnevika) :D
 
tosta kipulääkkeistä niin multa kiellettii ne migreeni lääkkeet niin mä kyllä itken ja kiljun mielummin kun otan noita lääkkeitä mitkä voi vahingoittaa vauvaa... :/ Et siin mieles oon suukkiksen kans ihan samaa mieltä. etten siis uskaltais riskeeraa :)
 
zoe taisit tehdä suuren palvelukset porukoillesi :D

tarvitseeko joku HanTa.n aamuherätys palveluita
Toivon todellakin ettei naapurit nähteen mua tänä aamuna...
Istuin tuossa vielä hetki sitten rauhassa aamupala pöydässä, hörppien teetä :D
Kun puhelin rääkäsi todella pahaenteisesti... no kukapas muu kuin meidän äippäliinni sieltä soitti, ja kyseli herättikö...
no ei herätän kun juuri aamupalaa olin lopettelemassa... ja silloin tuli tuli palo tehtä...
startata auto, ajaa tohon 300 metrin päähän, hakkaamaan niiden ikkunoita.
kyllä ja jokainen luki oikein...
Systerin piti mennä 9 töihin, eikä se ollut viel hereillä 8.50 (kun mulle soitettiin)
No minä täältä ampaisen matkaan...
aamutossun viuhuen ja aamutakki perässä lepattaen...
Tukka pystyssä ajelen sittten porukoille... ja hiippailen niiden pihaa pitkin, ja rynkytän ikkunoita minkä ehdin...
noh systeri heräs, kun samalla sille soitin...
puhelu oli lyhyt ja ytimekäs... ja hiivin takaisin autoon ja kotiin :D

kohta suihkuun ja ajelemaan rannikolle päin... olis synttärit juhlittavana :D
 
Eiköhän siel vilma kaikki hyvin ole! :heart: Johan sie oot ultrassaki käyny ja nähny et kaik on hyvin, on tosi pieni prosentti raskauksista, jotka siin vaihees kesken menee. Yritä olla huolehtimatta turhia ku ei ole mitään aihetta. Sie et sille kummiskaa mittää maha jos siel kaikki ei kunnossa oiskaan, ei se murehtimalla siitä muutu :hug:

SS/mytty 31+2
 
kiitos vauvis kun valaisit mua synnytyksen jälkeisistä tunnelmista. kaikis kirjois lukee kyl miltä äidistä voi tuntua ennen synnytystä mut sen jälkeen kerrotaan vaan käytännön tapahtumasarja.

mä oon varmaan ihan outolintu, mut oon alkanu miettimää, etten ehkä haluiskaan miestä synnytykseen.. tai siis ehdottomasti haluan siihen alkuun mut ponnistusvaiheessa haluaisin vaan olla yksin henkilökunnan armoilla. en tiiä, mistä tää ajatus on tullu.

onko teil muilla ollu masu ihan kivikova heti herättyänne? :attn:
mul on ollu nyt muutamana aamuna ja mietin ettei kai voi harkkasuppareita olla? ylös kun nousee ja vähän tassuttelee, ni masu pehmittyy kyllä.

Suukkikselle muuten onnea viel uudesta kymmenluvusta! Ite kans ootan seuraavaksi tuota kolmenkympin rajapyykkiä, johon menee kyl viel mont viikkoo :)
 
HUomenia!
Täällä on taas aamu menny siivotessa koiran kusia ja kissan oksennuksia :headwall: mieski makaa krapulassa pää kipeenä..oli eile iha kännis ku ellun-kana ku kotii sen hain baarista :D onneks se nyt nukahti ni sais nukuttuu pääkipusa poijes ja pahan olon. Ajattelin huomenna lähtee äitin luo pariks yöks ja samalla nähä kavereita =) huomenna olis toinen neuvola..pitää kysyy sitä et miks miula ei oo ollu lääkäri aikaa viel tähä mennes :/ eilen kävi miehen kavereita kylässä ja sanovat et masu jo näkyy selvästi sitten viimekerran =) joo-o..on tullu huomattuu..eilen vedin tavis farkut jalkaa,hyvin mahtu PAITSI että mahasta kiristi ja jenkkakahvat tuli :x :D et kaipa se pitää hyväksyy et mamma bökät on meikän juttu..huomen näkee et mihkä se vaaka heilahtaa ku neuvolaa mennee :eek: !

Tyty ja Kitku "Vilperi" 15+0 *poks* :heart: mites tää aika näin juoksee..
 
BB Mikä migreenilääke sulla oli? Neurologi antoi luvan syödä Imigrania, mutta tuoteseloste kieltää. Enkä kyllä uskalla sitä ottaakaan ja ei ole onneksi ollut migreenikohtaustakaan. Tuota Panadol 1 g neurologi kirjoitti. Selkäsärkyyn sillä ei ainakaan ollut mitään tehoa.

Vilmalle tsemppiä neuvolaan :heart: Minulla on tiistaina neuvolalääkäri, mutta ei suuremmin edes jännitä. Ainakaan vielä =)
 
Huomenta!
Nyt näin aluksi,myö saatiin eilen miehen äidiltä ihme voidetta,eli paholaisen voiteeks sanotaan sitä :D Laitoin sitä eilen mun pohkeisiin,ja kas kummaa enää ei koske.Mulla oli nimittäin yks pohje ihan jumissa ja koski.Ja siitä samasta pohkeesta vetää yöllä suonta.No nyt sitten kokeilen sitä selkään,just noita selkä kipuja joista juteltiin teidän kanssa.AI vitja jos toi tehoaa nii oon onnellinen.Eli voiteen nimi on: Devils Claw Root-Yrttivoide.Nimikertoo kaiken :LOL:

Haju ei ole mikään maailan ihanin mut on kyllä jytyä.
sis.Etelä-Afrikan savanneila kasvavasta yrtistä valmistettua uutetta.Parantaa verenkiertoa ja rentouttaa kireitä lihaksia.Helpottaa nivelkipuja,niskakipuja,alaselkäkipuja ja lihaskipuja
Mies oli tota laittanu selkäänsä,ku sillä selkä tosi pahassa kunnos välillä,nii eipä koskenu enää kohta.Kannattaa kokeilla tota.En tiiä mistä toi on ostettu mutta purkis on joku alennus tarra 2,90?.Tässä linkki:
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=voi345a
ja toinen
http://www.rautanyrkki.fi/in.php?ok=342

Tääl ei kummosia,tulin vaan ylistämään tätä ihanaa voidetta teille.Aamu alko mukavasti äsken käytiin pennun kanssa lenkillä ja mies tekee ruokaa tossa.Kohta alkaakin leffa 3:lla

Sannya ja Nuppu 27+5 :heart:
 
Ai niin oli mulla viel yksi juttu.Oon huomannu että vauva ei ole potkinu 2-3 päivään kunnolla.Iltaisin on aina potkinut kun on nukkumaan mennyt.Mut nyt ei ole potkinut.Ja päivisin myös potkii kun olen makuultaan.Mut ei potki kunnolla.Välillä pari potkua antaa ja tänä aamuna liikku vähän.siihen se sit jäikin.Vähän mietityttää että onko kaikki hyvin.Kun valmennuksessa kehotettiin tarkkailemaan potkuja,että vauvalla on rytmit jne. :(
 
Zoe-F
Sannya Mie en oikeen osaa sanoa tuohon muuta, kuin että jos huolettaa niin mee käymään neuvolassa tai lääkärissä tms. Itse huomasin että jossakin vaiheessa aika paljon pehmeni liikkeet, mutta ei kyllä vähentyneet, paitsi että jossakin vaiheessa napero päätti alkaa yöeläjäksi, niin että päivisin ei paljoa tunnu, pari liikettä silloin tällöin, mutta yöllä senkin edestä, tosin itse silloin nukun.
Mutta jos selvästi tuntuu että liikeet on vähentyneet, niin mee käymään näytillä, voi olla että kaikki on hyvin, mutta saisit ainakin itse mielenrauhan.
 
kiitos Zoe :) ompas nää sitte hassuja ko mihkää ei satu. mulla nuorempana oli niin rajuja menkkakipuja, että ei jääny yhtää epäselväks milt tuntuu, kun kohtu supistelee. -ja samaan aikaan tietty oksettaa ja ei oikeen tiedä kummasta päästä tulee... eli mul ei meinaa mennä kaaliin nää kivuttomat supparit :D

Sannya: en oikein muuta osaa sanoa ku et eiks se vauva vähennä liikkumistaan ku tila alkaa loppumaan? jostain näin oon lukenut. mutta soittele ihmees neuvolaan ni saat huolen pois!
 
Vauva liikkuu taas.Johtui varmaan siitä kun en ole syönyt kunnolla,ruokahalut ollut vähän heikkona.Kokeilin siis kotikonsteja ja johan alkoi mylläys :heart: Ei hätää siis.Ja johanna kyllä vaavi vähentää liikkeitään varmaankin kun tila alkaa olemaan ahdasta. :)
 
Zoe-F
Sannya Ei se napero oo vähentänyt liikkumista tilan vähenemisen myötä ainakaan täällä, liikkeet vaan tuntuu pehmeämmin ja ovat vähemmän töksähtäviä. Mutta yhtä paljon liikkuu kuin ennenkin.
 

Yhteistyössä