~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

sompio näyttänyt olen, täytyy varmaan viedä ukko lääkäriin... kuulemaan että saa harrastaa ;)

Kyllä se onneksi ottaa kainaloon nukkumaan ja yrittää istua sohvalla vieressä...
Mutta minä kaipaan juuri nyt muutakin kosketusta... :snotty:
 
nytkun muistan... näin viime yönä taas tosi kummaa unta...

oltiin möntin ristiäisissä / häissämme...
ja minä kuljin siellä pieni alaston vauva sylissä kirkkkoa ristiin rastiin, oltiin jossain ihme helluntaiseurakunssa tosi korkeella...

Ja se vauva vain nukkui, yhtäkkiä heräsi, ja meinasin tiputtaa sen lattialle, kun se oli niin pieni etten osannut kuin varoa sitä...
En tiennyt mitä olisin tehnyt... hääpuvun kanssa ei voinut imettää...
Ja istuin naisten vessassa ja itkin kun veljeni avokki hoiti vauvaa puhtaisiin... siis olisi hoitanut, jos mulla olis ollut sille vauvalle jotain mukana...
Sitten se kääri sen siteeseen... ja vauva hukkui melkein siihenkin...
Mutta minä vain itkin ja itkin, että pitäshän mun ostata lasta hoitaa, kun olen sitä ammatikseni tehnyt :headwall:
 
täytyy myöntää [/b]sompio
olen kyllästynyt kokeilemaan... ilmankin pärjää vaikka tiukkaa tekee...
Olen uhannut ottaa
varaaviomiehen
joka hoitaa kaikki aviomiehen velvollisuudet siihen saakka kuin aviomiestä itseään alkaa taas kiinnostaa...
leikilläni tosin...

Alkaa tosin hiljalleen hiipumaan omatkin haluni, tuon masunkasvun myötä, kun kaikki tuntuu jo nyt olevan hankalaa... ja kipeää lonkan ja selän takia :(
 
Voi tytöt, meillä on niin hiljaista ettäh! Ja syy on kyllä yksin minussa. Sen alkuraskuden vuodon jälkeen tulin tosi araksi.. :( Mutta ei meillä koskaan ole ollut mitenkään erityisen vauhdikasta, koska mä vaan oon jotenkin kai epäseksuaalinen ihminen :LOL: Onneksi mies ymmärtää :)
 
heippa!

Olipas pitkä katkos palstalla. :)

HanTa noita paniikkiunia vissiin näkee jokainen raskaana oleva.. mä en oo viel nähny. siippa näki yks yö unta et mä istuin sohvalla ja se vauva aina kurkkas tuolta kohdusta. :LOL: Mä huutelin sille siinä unessa että tuu nyt kattoo! Nyt se kurkkaa... :LOL: :LOL:

(.) Vieraat on myöhässä... niiten piti tulla jo iltapäiväl mut tuleekin vasta kohta. Tein mansikkaleivoksia muutaman... :p arvatkaa onko ne houkutellu mua tuolla jääkaapissa. no on! Mut en oo koskenu... :D

EM ja Dodis 24+4 :heart:
 
Hei tuli vaan mieleen et millon teillä on ollu eka lääkäri aika? Kun nyt ku kävin tossa np-ultrassa niin sen teki kätilö,ja seuraavaks taitaa olla n.rv15 ni on seuraava neuvola..eli kuulusko tässä alkuraskaudessa jossai välissä olla joku lääkärilläkii käynti?itelläni ei oo ollu :| ..
 
tyty mulla on seuraava neuvola samalla se lääkäri ja mullaki on 14+5 kun sinne mennää. :):) Ja kannattaa soittaaki neuvolaa että miten ovat sen ajatelleet ja onks se unohtunu... ja me voidaa sit sun kans verrata kummalla tuntuu nopeemmin liikkeet meillä on takaseinämässä se istukka. :)
 
elina maria kuulostaa huvittavalta, vauva kurkkii masusta...
Mutta tiedä häntä oliko hyvä vai paha uni...

Mulla on muutenkin sellainen olo, että osaanko tehdä mitään, ja ihan varmasti möntti särkyy mun käsissä...
Mutta sama olo oli kun vaihdoin duunia... aijemmin muutaman vuoden hoitelin aikuisia miehiä, pyörätuoliasiakkaita... ja siinä sai välillä käyttää tekniikan kanssa voimaakin, että housut saatiin sängyssä jalkaan...
Sitten hirveessa paniikissa, menin töihin alle 3 vuotiaiden "vauvojen" ryhmään...
 
Tulipahan siivottua, kun ei palstallekaan päässyt :LOL:

Ei vaan. Nyt on ihana olla saunan jälkeen puhtaassa kodissa ja mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin.

tyty Mä olen ekan kerran käynyt neuvolalääkärissä viikoilla 9+3. Seuraava on vasta rv 24 ja jotain.
 
iltaa... :wave:

vieraat läks. Olipas kivaa juoruta serkun kans. :D

poistin tuolta yhen osan mun viestistä et älkää ihmetelkö. Ajattelin et makuuhuonehommat on vähän liian yksityistä kamaa tänne... unohdin hetkeksi että tämä on aika julkinen paikka. :snotty: :p :saint:

(.) mun NAPA meinaa pulpahtaa ulos! :LOL: Se tulee sieltä ihan kohta... vähänkö hassua... =)
 
EM: mä oon kans huomannu navan olevan sisältä ruskea :eek: -oon ihmetellykkin sitä, mut kai tää on sitten linea napa :D

mäkään en kauheesti viitti täällä noist petipuuhista juoruta... mutta sen voin sanoa, et mieli kyl tekis mut itse asia tuntuu vähän epämiellyttävälle. jotenkin tosi arat paikat ettei liukkarikaan meinaa auttaa. :(

mulla taitaa toi väsymys olla ihan maksimissaan täs puolivälis. kotiin kun töistä pääsee ja hetken istuu sohvalla ni silmät menee väkisin kiinni ja nukun reilun tunnin. sen jälkeen vieläkin väsy mutta täytyy kärvistellä iltaan asti, että sais yön sitten nukuttua.
en oo siis millään lailla aktiivinen iltasin, höh.

Talvis: koskas sul se ultra on? miul se on torstaina, iiks ku jännää!
 
Itteeni vähä jänskättää et miten navan kaa käy ku siin on napakoru..et haluun kyl sen korun pitää siin nii pitkää ku mahollista =) ettei mee umpee..täällä poksahti tänää rv13+0 täytee..jopas tuo aika rupee hurisee eteepäi..ensimmäinen kolmannes oli tosi hidasta ja pelko persiis kokoaja..nyt on paljo helpompi olla..oon kertonu muillekkii kavereille tästä ku vaa bestiksille. Ja kauheen hyvän vastaanoton oon saanu kaikilta..jopa ikisinkku kavereiltani :D ihan yllätyin miten ne otti tän uutisen vastaan. Eilen juttelin hyvän kamun kaa ja niiden tyttö on jo melkee vuoden ja saan siltä ostettuu sitterin ja sen "kanto kopan" (en siis tiiä virallista nimee ) taitaa olla turva kaukalo jossa sitä muksuu kuletetaa autossa.. =) huomaa et en oo viel perehtyny yhtää et mitä pittää ostaa..koha rakenne ultra on ohi ni sitte rupeen hamstraa kamaa.

Tyty ja kasvava Kitku 13+0 =)
 
EM ja Johanna Mulla kanssa napa sisältä ruskea :D

Mä oon kyllä höpötellyt täällä kaikkia asioita, koska ei kukaan mua tunnista täältä. Työkaveri kyllä kyseli, että missä käyn kirjoittelemassa. Mutta en mä usko, että silläkään niin tylsä elämä olisi, että se alkaisi mun nimimerkkiä selvittään ja lukeen juttuja.
 

Yhteistyössä