Heippa taas pitkästä aikaa! (joo, menny huimat pari pvää
)
Jive-Hurjasti onnea pojasta!!!:hug::heart:
Sannya, teretulemast taas pinoon :flower:
nibbler, Mansikkatee, tyty ja
bb Voi ku ihania ultrakuulumisia!!! Onnea jokaiselle iha roppakaupalla! :heart::hug::flower:
bbEi sitä toivoa siis kannattanutkaan heittää pois
Ihana juttu!
EM Hienoa et sait avun fysioterapeutilta! Ja hyvä juttu ku saitte vaunutki hommattua! =)
Hassu kyl tuo keskimääränen painonnousu. Se o mun vkoilla jo 8kg ja mulle o tullu 2,9kg
B) ei oo valittamista
Kuha ny ei humpsahtas niit kilois sit salakavalasti ja yhtäkkiä liikaa ainaskaa.. Senki vuoks tää tuntuu oudolta ku viimeks ei ollu tullu grammaakaan lisää. Ja lähtöpaino kummiski oli täysin normaali (169/66,7kg). Ja entistä oudommaks asian tekee se, et oon syöny suklaataki iha samaan tahtiin ku ennenkin! eli IHAN LIIKAA! Nooh, onneks kaikki on yksilöllistä
Talvis ihanaa et mies tuntee jo liikkeet!
johanna jopas oli erittäin tökerö kysymys asiakkaalta! Huh huh! Mut onnea puolivälin saavuttamisesta! Toivotaan, et se oksuolo siittä häippäsis taas pian poies!
vilmav onnea poksuista sinnekin!
tyty Koitahan parantua pian!!:hug:
Dadde tsemppiä rdiabeteksen kanssa kamppailuun!
vauvis kiva kun ehit tulla tännekin kuulumisia kertoilemaan! Hienoa, et kaikki on sujunu hyvin! Kaunis tyttö!
TA onnee äippäpakkauksen saamisesta! :hug:
Jokohan ny ois kaikki kommentoinnit sanottu mitä pitikin.. Joha te olitteki iha kamalat määrät höpöttäny! Ja luin kaikki!B) Mut anteeks jos joku jäi välistä :ashamed:
Me oltii siis reissussa ja käytii kylpylässäki pariin otteesee ni mulle tuli iha olo et kaikki kahtois kuin läski mie oon.. Mut kaiketi toi sit kummiski näkyy et se on raskausmaha.. Ainaki toivottavasti
Edelleen oon huolissani liikkeistä.. maanantaina onneks on ultra. Oisin päässy jo tänää, mut tultii reissusta vast vähä aika sit.. Toivottavasti mytyllä kaikki hyvin. Kyl se välil potkasee kunnollakin mut TOSI harvoin eikä liikkeitä kyl oikeen tuu sitä kymmentä tunnissa. Vaikka kuin neukkutäti sano sillo, et yksilöllistä, et jotkut vaavit voi liikkua vain 5krt/h.. Ni silti huolettaa. Ku aiemmin mu mielest se kyl liikku enempi. Ja siis tää ei meinaa sitä, et on vaa viikot niis lukemissa, ettei ois tilaa enää.. Koska tää liikkumattomuus/oudon vähäinen liikkuvuus on jatkunu jo varmaan pari vkoo ainakin..
Eli tuossahan sitten tuli vastausta osittain
gallubbiinkin, istukka on siis etuseinämässä.
Selkäkivut alkanu vaivata enemmänkin mut sehä on pientä onneks
SS & mytty 29+0 (POKSIS!!)