~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

HanTa Huomenta :wave: Hyvin nukutaan täälläkin...

Istukka on takaseinässä ja liikkeet tuntuu ihan hyvin. Aloin tuntemaan ne hieman myöhemmin kuin suurin osa on alkanut tuntemaan. Parhaiten tunnen ne kuitenkin makuulla ja aina päivän tohinassa miettii, että onko niitä liikkeitä ollut vai ei. Makuulle mennessä kyllä aika helposti nuppu alkaa potkimaan. Mies on tuntenut ne käsiin ehkä pari viikkoa.

Sompio ja nuppu 22 tasan (POKS)

Olen nukkunut huonosti kyllä tosi pitkään. Tänä aamuna olisin ehkä nukkunut pidempään, mutta nousin vessaan ja sitten mieskin heräs ja sitten alettiin höpöttelemään ja uni meni ohi :ashamed: Ja oli miehellä muutakin mielessä ;)

Mä tulin nettiin, mies lukee lehteä ja otetaan uusi nukkumisyritys parin tunnin päästä.

saanko sompio lainaa sun miestä...
Jos mä yritän ehdotella jotain tollaista aamutuimaan, saan kuulla tylyn "nuku, nyt on keskiyö"
Vaikka kello ois 8...

Mutta onneksi on lauantai... saa lepäillä koko päivän |O

Juu, meilläkin HanTa tämä on aika harvinaista tähän aikaan. Yleensä mä olisin tässä asiassa aamuvirkku, mutta mies innostuisi illalla, kun oon jo suurinpiirtein nukahtanut.

Onneksi on launtai ja meillä ei ole mitään suunnitelmia koko päivälle =) Ruokakaupassakin käytiin eilen koko viikonlopuksi. Ihanaa, kun edessä on vain olemista :D

huomenia! B)

Vein miehen töihin ja kohta lähen vähän ostoksille... :p

Suukkis kyl sen sun vauvamahan varmasti erottaa vauvamahaksi. :) Ja mä muistan ainakin että kun kuumeili niin sitä tuijotti jokaista vastaantulevaa vauvamasua... :D :D ja joo... kai mä nyt lopetan tuon painon kyttämisen. Tulee mitä tulee. Kunhan ei ihan älyttömiä. :)

istukka on takaseinässä, potkut tuntuu hyvin ja pitkin päivää. Yleensä vauva innostuu kun istun alas tai käyn makoilemaan sohvalle. Potkii kyl sillonki ku liikun... tää on vilkas kaveri. :) Eilen illalla ihmettelin et mikä sattuu tuonne alas ja ku koitin kädellä niin siin oli joku vauvan "osa" veikkaan et jalka. Se puski sitä vasten kohdun seinää ja siin oli semmoi patti. :LOL: Sit mä nätisti työnsin sitä vähän takasin et ethän sä voi sitä jalkaa siitä ulos laittaa niin potkas heti takasin... :LOL: Kipakka tapaus. :heart:

EM ja Dodoliina 24+4

ElinaMaria heh toi "patti"kuulostaa tutulta :D eilen löhöttiin miehen kans sohvalla ja sit mun teki mieli tunnustella vauvaa, ni otin vatsan paljaaks ja laitoin kevyesti kädet tohon navan molemmin puolin (kohdun korkein kohta täl hetkel juuri ja juuri navan alapuolella). sit meni ihan hetken aikaa, ni alko tuntuu hassuu kihelmöintiä navan seudulla, ja jokin kova patti ilmestyi mun toisen käden alle niin et koko maha meni ihan vinoon :p mieskin kokeili ja veikattiin et ois ollu peppu.. (eiks toiviksenki poika puskenu peppua käden kohdalle aina...) toi on kyl muutenki yks meiän vauvan lempiasennoista, mun napa näkyy monesti vaan vasemmalle eikä oikealle ku se asettuu siihen paikkaan :D :LOL:

Suukkis kivaa, että oli mukava reissu. :)

tuli Suukkiksen painonnoususta mieleen, mun kaverin siskolle tuli esikoista odottaessaan vaan 3kg... :eek: et näitä vähän "paisuvia" kait sit löytyy.. oli kuulemma tehny mieli vaan kaikkea raikkauksia, ja painoa oli sit tullu sen vauvan verran.. ja tosi pienestä ihmisestä on kyse, 160cm ja varmaan 50kg. liikkuu kyllä aikast paljon, labradorinnoutaja vie metsään yms treeneihin.. =)

Sompio kuulostipas kivalta tuo teiän aamu.. :whistle:

seksistä puheenollen.. meil ei oo harrasteltu niin pitkään aikaan, et mun ei enää ees tee mieli.. inhottaa vaan, ku ajattelenki! menee jonnekin tammikuun alulle viimeiset puuhastelut.. :kieh: :kieh: :kieh:

rv 19+6 :heart:

Talvis täällä on kans seksi jotenkii jääny..ku ei tee mieli.. :/ harmittaa ihan miehen puolesta..mutta oon yleesä aina niin väsy ku ois tilaisuus seksiin..pitää ihan nostaa hattuu miehelle ku se ei oo kiukutellu yhtää ku ei oo seksii.

istukka on takaseinässä, ja ekoja liikkeitä havaittavissa.. öö... rv 16 loppupuolella? nyt 21. rv kolkuttelee, ja liikkeitä tuntuu kyllä ihan päivittäin.. jotkut ovat hentoja, ja välillä tulee kovempia. virtsarakkoon osuvat potkut ovat aika namuja :LOL: mut eivät taida potkut ulospäin näkyä, eivätkä käteen tunnu todellakaan voimakkailta.

tyty mul on tosiaan menny yli se olo, et tekis mieli seksii.. :ashamed: mies tekee pitkiä päiviä ja iltasin möllöttää telkkaria, sit ku mä meen suihkuun ni ei tuu mun kanssa ku möllöttää teeveetä (ja mä en voi asua suihkus odottamas ku iho alkaa kutisee), ja sit ku viimein pääsee sänkyyn ni "mua väsyttää PIIP PIIP PIIP". :( ei viitti ees alotet tehdä ku ei jaksa saada pakkei. :D mut sua kyl ymmärrän, ku ei sitä tosiaan voi jaksaa "ylimäärästä" jos hempat iha maassa..

Talvis kyl se seksi sit maistus koha jaksas vaa alotetta tehä :D mutta tuntuu et sekii on liian vaikeeta..voi pojat..vissii viimeeks kuukaus sitte ollu jotai hulinaa makkarissa :eek: apua!Vois kyllä tehä ihan hyvää jotai duuniallakkii..heh :whistle: Vitsi siulahan on huomenna puolivälin poksuminen.. :eek: niin nopeeta jo =) voi vitsi..mie vaan oottelen et masu rupeis pikkuhiljaa näkyy ja sit vois rueta tuntee vauvan liikkeetki..

Talvis Ei meilläkään usein harrasteta, mutta ei nyt kyllä viikkoakaan jää väliin. Meillä haittaa kanssa väsymys ja eri rytmit työvuoroissa. Ollaan viikolla niin vähän kotona samaan aikaan, että melkein se tähän viikonloppuun ajoittuu. Ellei sitten joku ylläriherätys ole viikolla tms. Tuntuu välillä, että inhottavaa, kun tietää kalenterista katsoa työvuorojen mukaan koska meillä rakastellaan :/

tyty kyl se sielt alkaa varmaan jo pikkuhiljaa tekee pientä pömppöä.. :) se on kyl sit ärsyttävää ku alkaa tuntee hentoi liikkei eikä voi olla varma onks ne sit liikkeitä.. mulla meni monta viikkoo mietties et onks nää jotai liikkeit vai suolikuplia.. vaikka mullaki kohtu eteenpäin kallistunu ja istukka takana -> hyvät edellytykset tuntea ajoissa.. ni sanoisin et tää rv 19 on ollu semmost aikaa ku oon varmistunu asiasta..

Sompio meil on vähän tuota "ajoitusongelmaa" kans.. miehellä säännöllistä työaikaa ma-pe klo 7->15/19, ja mä olen sit yleensä viikonloppuna aina jonkin päivän töissä (osa-aikatyö opiskelun ohella).. vaikka arkisin ollaanki monta iltaa yhdessä kotona, mut sit toi ei ainaka jaksa.. ja mä en viikonloppusin jaksa olla hereil kauhean pitkään ku pitää saada nukuttua ennen töitä..

Talvis nyt ku käytii ultrassa ni se täti sano siel et istukka on etuseinämässä..eli sillohan ne liikkeet saattaa tuntuu vasta myöhempää..ja kohtu taaksepäi kallistunu..piru vieköö..harmi ku se penska on viel nii kirppu et ei voi tuntee mitää :LOL:

tyty jospa sieltä oliski sen verran vilkas tapaus tulossa, että ei jäis epäilyksen varaa :D

meiän vauva oli ainaki suht rauhallinen np-ultrassa. ultraaja sanoi vauvan nukkuvan, pientä venyttelyä ja kyljenvaihtoa oli havaittavissa. en tiedä onko vielä liian aikaista sanoa, mut kyllä vauva suht rauhassa tuolla oleilee, ja antaa mun olla rauhassa :D *koputtaa puuta* ... oonki suht varma, et hän on poika, isäänsä tullu, aivan ylirauhallinen :p mä oon vähän tämmöne sättäävämpi ihminen :LOL:

:heart: mieli tekis yllättävänkin usein, mutta mies ei liikuta eväänsä...
aamut olis parhainpia aikoja... silloin itse levännyt ja hyvällä voinnilla...
Iltaisin ei jaksa ja usein jo tosi väsy ja paha olla...
Eli koita siitä sitten sovitella sopivaa kohtaa...
Kyllä se kuukausien päähän täälläkin ajoittuu...
Miehen perus kieltäytyminen on, vauvaan sattuu!!! PRKL

Talvis Me kanssa ihmeteltiin, kun raskaustesti näytti plussaa, että missähän välissä me on saatu nuppu aikaiseksi :D Meni niin penkin alle noi aikataulut sillon syksyllä. Mutta meillä ei onneksi kumpikaan ota paineita ja ymmärretään toistemme väsymys. Halitaan ja pussataan joka ilta ja lähes joka aamu, joten läheisyyttä meillä onneksi riittää :heart:

HanTa Etsippäs miehellesi siitä vau-kirjasta se sivu, jossa kerrotaan, että rakastelulla ei voi satuttaa vauvaa. Ainut, että asentoja joutuu jossain vaiheessa muuttamaan, että homma onnistuu.

Ja juu, olisi se mies voinut aamulla teillekin kuulemma tulla :heart: Oli niin pirteellä tuulella.

Siivota pitäisi :( Kunnon siivous tehty viimeksi jouluna ja sen jälkeen on vain tehty pikasiivouksia. Menee koko päivä, jos aikoisi pölyt pyyhkiä ja lattiat pestä ja kaikki. Tosin mies kyllä lupasi siivota sillä välin kun käyn mummua katsomassa vanhainkodilla. Mutta inhottava olisi jättää siivous kokonaan miehelle.

Yhteistyössä