~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

Ultrassa kaikki hyvin! Pikkuinen siellä möyrysi hyvinkin paljon, en vain tunne niitä liikkeitä. Isommat raajaliikkeet tunnen, mut en noit pieniä enkä niit hengitysharjoituksia. Pienen painoarvio oli 1308g :heart: Jos kasvu jatkuis samalla käyrällä ni olis tulossa joku noin. 3300 grammanen mytty sieltä :) Rt oli tarjonta ja kaikki siis erinomaisesti! :heart:

SS & mytty 29+3
 
suukkis onnea tähänkin pinoon.. :hug: hienoja uutisia! =)

(.) vauva istuu selvästi taas tasapersiillään tuolla. :/ on pari päivää potkinut mamman virtsarakkoa siihen malliin.. vois kyllä käntyä! Ei oo mitenkään kivaa et koko ajan pitää ravata pissalla vaikka mitään ei tuu kun yks vaan monottelee sitä.. :LOL:

EM ja Istuva Härkä 24+6 :heart:
 
heips kaikille!! :) yritin jo aiemmin tulla kertomaan kuulumisia, mut ei päästäny kone kaksplussal eikä huutonettiin (kauheet vieroitusoireet :D )

kaikki oli hyvin ultrassa, meille on tulossa terve ja suht vilkasliikkeinen... tyttö tai poika!! :LOL: painoa oli kertynyt pienelle 383g, viikkoja oli mittausten mukaan ka 20+4 (nla 20+1) mutta eipä lähteny tuo lääkäri laskettua aikaa muuttamaan virallisiin papereihin. ja taidan minäkin mennä edelleen noilla vanhoilla viikoilla, ni ei mene sekaisin viikoista. on niin kätevää ku sunnuntaisin vaihtuu viikot =)

juu mitäs muuta se sanoskaan. ensin siinä ultras johonki koulutukseen menossa oleva kätilö, harjoitteli n 15min ja sit tuli lääkäri joka katsoi hieman tarkemmin kaikkia rakenteita. kaikki vatsaontelot, virtsarakot, munuaiset, sun muut aivot oli just niinku pitiki. sydämestä oli vaikeaa saada katottua ku Hikka-Heikki/Hilma pyörähti just ku ois saanu hyvää kuvaa. yhdestä kädestä sai sormet laskettua mut varpaiden kohdal ei tullu kuuloonkaan :LOL: haarat oli sen verran tiukasti yhdessä, et ei ottanu kantaa sukupuoleen. pojan vehkeitä ei pikavilauksilta näkynyt, mutta ei nähnyt tarpeeksi antaakseen tyttölupauksen.

niin juu, ja menin sittenki ultraan yksin :( mies soitti aamulla että hän ei varmaan ehdikään, että mun kannattaa lähteä yksin edeltä ajelemaan. oli ollu työkeikalla turussa, ja kuis ollakaan oli kuorma-auto sanonu sit sopimuksen irti.. :headwall: mulla meinas ihan itku tulla, ku harmitti. jos olis soittanu vaikka 20min aiemmin, ni oisin ehtiny hakemaan sen turusta. mut mieski kuulosti niin pettyneeltä, ni en viitsiny sit tota sanoa... :/ sain sentään pari kuvaa mukaan, ja tännekin varmaan huomenissa laittelen, nyt en jaksa pistää piuhoja koneeseen...

Suukkis hyvä että teilläkin oli mukavia ultrakuulumisia =)

Talvis rv 20+1
 
Talvis voi kurja kun mies ei ehtinyt mukaan! :/ Mutta onneksi oli kaikki pienellä hyvin!!! :heart: :heart: Onnittelut! :hug: Ja tosissaan, ainahan ne kahtoo vkot ekan ultran mukaan ku sittemmin alkaa jo yksilöllisiä eroja olla mitoissa :) Mullaki vastas ny 30+0 vkoa ni se kasvuvauhti ja paino o nii erilaisia eri vaaveilla. Mut hieno juttu! :flower:
 
Sompio meilläkin kaikki yli 25-vuotiaat ensisynnyttäjät joutuu
sokerirasitukseen eli minäkin...minulla se on ens viikon perjantaina ja
silloin viikkoja ois 27+1 ja mulle sanottiin että pitää olla ainakin rv 26+
ennen kun siihen voi mennä...
 
Periaattees voishan meiän vauvan laskettu aika olla 11.6. Sillon ku oltiin np-ultrassa, ni viikkoja oli alkuraskauden uä:n mukaan 12+1, mutta mittojen mukaan viikkoja oli 12+4. Nyt oli tuo sama kolmen päivän heitto. Mut 14.6. passaa mulle ihan hyvin, ei ainaka hermostuta sitten jos alkaa paukkua hurjaa vauhtia yli :D
 
vauvahaaveita synnytystapa-arvio tarjotaan rv 36 vielä. mut siis nythän meiän on ihan pakko mennä sinne 4d-ultraan, ku mieheltä jäi tämä ultra välistä, siis pakkohan se on :p ai miten niin oon utelias...

eipä mieskään kauheesti laittanu vastaan neljädeestä... eka yritti mussuttaa et on niin kallis mut kun kysyin uudemman kerran ni vastaus oli "kai me sinne voidaan mennä..." :D
 
Talvis on juu =) Eli 29+3 on nyt. Mut ultran mukaan siis täl kertaa pää vastas 30+0 vkoa. Eli siin ne eroavaisuudet tulee eikä ne viihti niit yleensä sit vaihtaa :) Sitä tarkoitin. Mut tosin, se ei iha hirmu hyvin osannu sitä uutta laitetta käyttää ni heittoo voi olla senkin vuoks.. Koska vartalon mitan mukaan ois ollu vast joku 28+ vko. En ny muista tarkallee. Mut np-ultrassahan vkot vastas iha hyvin neuvolan LA aikaa=)
 
Jospas te talvis saisitte sitte tietää sukupuolen =) ..Ja varmaan hieno toi 4D-ultra... :D
Itsekki olisin halunnut "aikoinaan" (ihan ku siitä olis niin pitkä aika :D ) käyä siinä, mutta just tuli vastaan toi hinta, ja se että saatiin kuitenki rakenneultrassa kaikki selville...vauvalla kaikki OK, ja se sukupuoli :heart:
 
hankinnoista: meiltä puuttuu ainakin vielä itkuhälyttimet,
tuttipullot ja jotain muuta pientä...pitää vielä miettiä mitä kaikkea.
kaikki isommat ollaankin kait jo hankittu. sitterinkin saan tällä
viikolla ja rintapumppunkin saan jossain vauheessa.
 
Talvis, onnea hirmuisesti hyvästä ultrasta :heart: :flower: Mäkin menen viikoilla 11+3, vaikka ultrassa olikin viikoilla 8+6 kahden päivän heitto alaspäin. Saa huijattua itselle kaks päivää lisää kun näin alussa niitä haluis olevan paaaaljon enemmän :LOL:
 
Suukkis aivan niin.. meilläki oli vauvan pää pikkasen isompi, ekal mittauksel jopa 21+5 ja tokal 21+4.. :D mut sit muut mitat oli muistaakseni 20+3 - 20+5.

tuttipulloista mulle mieleen yks kysymys. ku saatais miehen siskolta semmosia tuttipulloja, joiden ei pitäis päästää ilmaa vauvan vatsaan.. muistaakseni Ainu-merkkisiä.. mut miehen sisko sano et niihin pitäis venttiilit vaihtaa. mikä ihmeen venttiili?? oon koittanu lastentarvikekaupoista kattella, mut en oo löytäny ees semmosia pulloja mistään... PLIIS sanokaa jos törmäätte semmosiin jossain/tiedätte jotakin!!
 
talvis onnea hyvistä ultrailuista... ja tylsyys se on kun mies jäi matkalle...
Mutta pääasia että lapsonen voi hyvin.

Kuka muu kärsii selkäsärystä?
Mulla toi lonkan särky on siirtynyt selkään...
Ei onneksi vielä työtähäiritsevästi särje... mutta ihnottava tykytys ja kipuili liko kokoajan... aaltoiselee alaselän ja ristiselän välillä...
 

Yhteistyössä