~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Zoe ei sillä niin useesti oo, mut mulla ruukaa olla enemmän ku kehtaan myöntää. saiskohan tuota mistään lähempää ku tallinnasta :D tai mistä sitä sais tilattua?


SS jestas miten sä oot ehtinykki? :eek: mun piti tänään siivota mut en oo saanu aikaseks.

mies teki liian ihanaa taco piirakkaa ja nyt on maha taas ihan täysi. että se siitä "syö vaan sillon ku on nälkä" kuurista....
 
Suukkis on ollut ahkera. :D Hienoa!

sompio meillä sykkeet oli 145 molemmilla kerroilla kun on neuvolassa oltu ja kuunneltu ja tyttöhän se olis tulossa. :)

Sain inspiraation ruveta ompelemaan. :D Hain anopilta lainaan ompelukoneen ja kohta ompelen vauvalle madon. :) Eli sellaisen minkä voi sit laittaa pinnasänkyyn ja tehdä siitä "pesän" Niin ei tunne vauva olevansa liian isossa sängyssä. Ja sit se toimis kans imetystyynynä... :) KAtotaan kuin käy. Löysin ihania kankaitakin siihen... :p

EM ja Dodoliina 21+4 :heart:
 
Me vietiin kuusi jo eilen ja imuroin ne neulaset (muutoin ois ollu varmaan kauemmin, mut joku men vikaan siinä, eikä se suostunu ottaa vettä olleskaan ni varis sit aika pahasti. Vaikka siis sahattiin kyl aimo pala siitä pois ku oltii ostettu se) ja jätettiin imuri sillo lattialle ettei ois nii iso vaiva ottaa sitä kaapista :LOL:

Nii ja ny mie pesin sit viel keittiön kaapistonkin!!
Ja heitin kaikkee vanhaa sieltä pois! Lajittelinkin! (aina kyl lajittelen..) Mikähä muhu o iskeny..
Ja sit ku olin pessy sen yhen peiton, ni nypin siittä iha innolla nukkaa pois (ol menny iha järkyn näköseks pesus, vaikka pesin kute ohjees lukikin) ja sit vast kuivuun.

Jos ny kipasis laittaan astiat koneesta kaappeihin...
 
Sompio hitsit, saa vai? pitääkin ottaa puheeks seuraavassa neuvolassa ja pyytää fys.terapeutin yhteystiedot.. meillä on vain ihan tarvittavat tossa tk:ssa, voi olla et saa metsästää ympäri maalaiskuntaa sitä vyötä. :D ja sykkeistä, samaa mä oon kuullu ku SS. mut ainahan niitä poikkeuksia löytyy :D

tyty nii i, aika on vaan vilistäny silmissä :) jaksuja flunssasta paranemiseen... :hug: ja noista nänneistä, mulla kutisi alussa (en nyt enää muista millä viikoilla) nännit ja hiukan ympäriltäki. rasvasin perusvoiteella ja yritin turruttaa niitä pakastevihannespusseilla. :/ vieläki välil kutisee, mut ei onneks niin pahasti. kaipa ne hormonit siitä tasoittuu?

ElinaMaria juu mä lähestyn kovaa vauhtia puoliväliä. :p kietaisuvaatteista vielä muuten, henkkamaukassa oli ainaki kietaisubodyja. mut niitä paitoja en oo ku prismassa nähny. stokkal on aika hyvät valikoimat? niitä en oo kyl hetkeen käyny kattomassa...

HanTa onnea puolivälin saavuttamisesta :heart: :hug:

vauvikselle pidän peukkuja, että paranet, ennen kuin vauva syntyy :)

pikkusisko ja serkku halusivat tulla meille tänään yökylään. (14- ja 13-vuotiaat) kälkätystä ja hihitystä tiedossa :p tehdään varmaan tortilloja, ja mä haluaisin saunaan... turun kupeessa oli aamulla 17 astetta pakkasta :eek: meiän lämpömittari ei näytä ihan laillista lukemaa, ku on tuolla täysin katetulla patiolla, ni en ees kattonu sitä ku lähdin töihin. en jaksanu krapata auton ikkunoita, ni menin sit kävellen. nenäkarvat jäätys :LOL:

Talvis rv 16+6 :heart: (huomenna taas poksutellaan)
 
talvikselle onnittelut potkuista! koht se vetää siel kun paraski potkunyrkkeilijä :)

Ari Mulla on pari kaveria mitkä nyt viimeisillään tai sitten aluillaan raskaana tai jo äitejä. mutta muuten on kans aika rajottunu tänne "baarin ulkopuolelle" tää elämä :D Itte oon siis 18 ja ärsyttämiseen asti ihmiset toitotti uutena vuotena et "no voivoi kun et nyt pääse baariinkaan" vastasin että: "pääsenhän siellä myydään ihan yhtä hyvää limua ja vetta kun kaupassakin." En muutenkaan oo oikeestaan välittäny tosta dokaamisesta niin tilanne mulla muuttunut miksikää oikeestaa. Ei mun mieskän voi juoda vahvan epilepsialääkityksen takia kun harvoin.

Kauhia kun mulle iski tänää joku ihmeen "mielen avartuminen" kun tajusin et mitä ihmettä mullahan on viikkoja kohta jo 9?? :D Tuntuu kauheen paljolta kun sit on on 10 viikkoo on yks neljäsosa takana. :D Ku edellee vähä sellanen olo ettei oo raskaana ollenkaa et on vaan kauheet oireet ja pahat olot ja oksentelut. :D
 
mullakin kaveripiiri aika lailla vielä lapsettomia ovat. Yks puolituttu on jolla on lapsia ja tietty sisko, mutta muilla ei vielä ole. Kovasti innoissaan minun vauvasta ovat kuitenkin :heart: Ja baareissa mä en ole oikeastaan koskaan tykännyt käydä, tansseissa sen sijaan... :whistle: Ja niissä kyllä käyn vieläkin :D

Ja eikun yöksi töihin...
 
:wave:

tytylle jaksuja! tiedän niin ton tunteen tosta freesiydestä... mä olen viel sellases työssä, että pitää olla huoliteltu ja suurimman osan raskausajasta oon näyttäny ihan karmeelta :/ ku on tarpeeks kamala olo/ väsynyt olo niin ei oikeen ykkösenä tuu mieleen hiustenlaitto ja nätti meikki....
-ja täällä sitä tissikutinaa myös ollu mut enempi muualla ku nännialueella. jostain luin et johtus siitä ku verenkierto on vilkastunut.

ss on ollu oikein kodinhoitokone tänään! mistä mäkin tuommoisen tarmonpuuskan saisin :whistle:

kukkikselle pakko kommentoida, et kuulostaa niin ihanalle kun joku käy tansseissa =) se on varmaan aika katoavaista meidän sukupolvelle? tai mun ystäväpiiris ei ainakaan kukaan käy.

itellä kanssa jo ajat sitten kadonnu nuo baarihalut. on tullu alta parikymppisenä oltua niin tiukasti radalla :D

sompio: mä taidan kans ahdistaa neuvolan tätiä tolla tukivyö kyssärillä, kiitos vinkistä ettei tarttis ostaa

-ja just kun kehuin eilen oloani ni viime yönä oksu-poksu tuli kylään sekä tänä aamuna :headwall: ei tää taida loppua ku vast kesäkuussa.

Jaksuja tytöt ja hyvää viikonloppua :wave:
 
Mieki sillo mietin tuota tukivyötä, ku olin siel fysioterapian selänhoito/raskauden ajan liikunnan valmennus osiossa (perhevalmennusta sekin, mut oli vaan sillo alkuraskaudes tarkotus käydä ) sillo alussa.. Mut sit se unohtu ko ei selkäkipua ollu. Nyttemmin vast tullu joskus.. Mut varmaa kysyn sieltä tukivyötä jos ei oo kaikki vyöt menossa jo. Eipähä tartteis sit ostaa :) Tosin saahan niit huutiksesta aika edullisesti kyllä, et sen puoleen ei ois haittaa ostaakaan :)
 
Zoe Meillä ei kai ollut mitään mahapussillisia. En ainakaan hahmota, mitä tarkoitat. Mulle tarjosi kahta mallia, jossa toisessa oli selän kohdalla vahvike ja toisessa ei. Muuten oli erilaista kokoa tarjolla. Osa ei tykkää kuulemma siitä, missä on selässä vahvike, mutta mun notkoselälle se tuntui tosi hyvältä.
 
Sompio juu mut esim. Anitan baby belt vois hyvinkin olla semmonen, jonka ostasin huutiksesta. Ei niis kummiskaa nii älyttömiä eroja ole kuha oman koon tietää =) Ja jos ei ois sopiva ni sen saa huutokaupattua kyl aika hyvin eteenpäin ja saa omansa takaisin. *muoks ny vast kahtoinkin Zoen linkin ja just tuosta vyöstä puhuinkin :)
 
Zoe Kiitos linkistä, tuollaisesta en tiennytkään. Mä muuten luulen, että mun sisko tarkoittikin tuollaista tukivyötä alunperin. Mulla voisi öisin olla parempi tuollainen, kun se fysioterapeutin. Toistaiseksi en öisin käytä, mutta jossain vaiheessa voisi olla helpompi nukkua tuon kanssa. SS Juu, tuollaisen ostaminen voi ollakin helpomaa huutiksesta.
 
Zoe-F
Sompio Mut eihän tukivyötä pidä yöllä pitää. Vai oonko mä taas käsittän jotain väärin? Yöllä selän pitäis levätä ihan luonnollisesti itsekseen, jos tuntuu silti et tekee vähän jäykkää ni tyyny polvien alle.
 
Zoe-F
Miä en tosiaan tiedä, jostakin oon vaan lukennu tai jotain. Yritin kyl vähä guugeltaa. Miä vaan mietin sitäki, että ku se vyö tavallaa vetää mahaa selkää päin, niin mites sitte yöllä onks se ihan ok, ja voiks se selkä rentoutuu niinku sen pitääkin ni sen vyön kaa.
 

Yhteistyössä