~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Hyvää huomenta [/b]kaikille

Oikein paljon onnea Rekkumaarialle

tämä pallomahakas heräsi viime yönä vain kerran kukkumaan ja silloinkin 4 :D
hemetti soikoon... enpä muista milloin olen nukkunut 5 tuntia putkeen... :D vähän hienoo...

äsken kellon soittaessa kyllä väsytti ihan hirveesti...
kohta pitäis raahautua lämmittelee autoa, ja huristelee ultrailee :D
eli myöhemmin lisää kuulumisia.
 
onnea rekkumaaria :flower:

tää heräsi sitten yöllä kyltymättömään nälkään.... sai syyä omppua ja leipää ja kaakaota eikä millään tuntunu vatsa täyttyvän :eek: nyt olikin sitten hiukka vaikeaa ylösnousu ton kukkumisen takia -ja taas tää nälkä! taitaa kaverilla olla kasvupyrähdys menossa :D

ulkona taas tosi kylmä... hrr...
 
hyvä et kävin näin aamusta, taijanki törkeesti varastaa EM:n idean niin on jotain tekemistä :whistle: :saint:

eilinen oli melko rankka pahoinvoinnin osalta mutta selvisin. meinasin alkaa tosin parkumaan siwassa ku neljä tuntia odotin et joku veis mut sinne ja siellä ei ollu vesimelonia! melko törkeetä ettenkö sanois ettei raskaana oleville oo tarjolla sitä mitä ne haluu! *hyppii vihasena tasajalkaa*
ja sitte nuo kissat päätti että ykskään ei nuku ja tuo yks kaapi ovia ja toinen söi muovia.

Suukkis tuo siivousinto vissiin kuuluu asiaan. muistelen erästä kaveriani joka viimesillään raskaana siivos ihan hulluna! mm. yhtä peiliä se pesi kaks tuntia putkeen :D ja kiiveskeli keittiön pöydillä pyyhkimässä jotain perintökristalli vaaseja ja kaapinpäällisiä :D

ite odotan tuota vaihetta. mun ei yhtään kiinnosta siivota ku tuntuu et tuo mies sotkee heti kaiken...vaikka se varmaan oon minä ite.
 
onnea rekkumaaria!! :flower:

johanna mulle kävi usein niin et illalla kun oli päässy jo sänkyyn tulikin yhtäkkiä nälkä. :D

baby b teenhän mä jos hinnasta sovitaan... :LOL:

nibbler se oli ihan kiva projekti. :p jos mä sen olisin halunnut pitää itselläni tuon idean niin en olis ehkä laittanu sitä tänne.. :D :D et hauskoja ompeluhetkiä. Vitsit miten kallista oli tuo vanu kangaskaupassa! Mistäköhän sitä sais edullisesti?

(.) piti olla neuvola tänään mutta se siirrettiinkin keskiviikolle kun terkka oli kipeä. No ei haittaa... sain mammalta kankaita niin mulla tekemistä riittää. :D

EM ja Dodoliina 21+6 :heart:
 
Siivousintoa täälläkin odotellaan :whistle:

Johanna Ennen joulua mäkin nousin melkein joka yö syömään, vaikka söin iltapalan vasta 21.30 aikaan. Nyt ei ole tarvinnut yöllä syödä.

EM Onko sulla mitään vanhoja tyynyjä, jonka sisustan voisit laittaa ompeluksiin? Taitaa se vanu olla kallista joka paikassa. Laita herneitä :D
 
ultrakuulumisia...

päälaki 47,0
reisiluu 33.0
vatsanympärys 142.0
virtsarakko +
sydän +
mahalaukku +
aivorakenne +
selkäranka +
munuaiset +/+
vatsanpeitteet ok
istukka ok, edessä.

painoa kaverilta löytyi kuulemma 333g

kaikki siis hyvin...

Vauva potki ja liikkui reippaasti...
Ultra täti väittä että tulokas on poika...
vielä en heitä prinsessa haaveita nurkkaan... voihan täti väärässä olla... ja ne pallot ja nyppylät sieltä jalkovälistä kadotta... eikö voikkin???
rietas lapsi kuitenkin oli... koko ajan haarat levällään

nyt odotellaan neuvolan alkua :D
 
Onnea hanta hyvistä kuulumisista :flower: ...

Noitten pallukoiden ja nypylöiden perusteella sieltä saattaa tulla se pikku prinssi :D ..mutta mikään ei oo 100% varmaa ennenku vauva on ulkona, sillon voi olla varma sukupuolesta :heart:

vauvis neiti 41+1
 
Ihania kuulumisia HanTa :heart:
Voihan se siitä prinsessaksi muuttua :LOL: . Meillä mies toivoo kovasti prinsessaa ja sormustestillä sellainen olisi tulossakin. Ei kuulemma voi olla edes vaihtoehtona, että tulisi poika. Minustakin se prinsessa olisi ihana :heart:
 
meillä mies repesi liitoksistaan ultra huoneessa ja on nyt hihkunut kaks tuntia "mitä minä sanoin" ollut koko ajan varma pojasta...
Minä itse järkytyin kuulemastani... ja tuumasin, että "ota pois" "minä nipistän ne pois kun on syntynyt" ultratäti järkyttyi taas mun sanomisistani...

oon ollut kovin varma tyttölapsesta alusta alkaen... enkä siksi suvaitse uskoa mihinkään prinsseihin....
en ennen kun muksu on pihalla ja nään kunnolla mitä sieltä jalkojen välistä löytyy...
 
nibbler Juu no se on hyvä, et on normaalia ni ei iha hulluuden piikkiin tarvihe laittaa :D Eikös kaiken vähä oudon, joka raskausaikana ilmenee ni voi sit pistää raskauden piikkiin?:saint:

Zoe mie taasen pidän varmaan aika saman siivousrytmin nyt ku sit ku vauvakin on.. Saapahan sekin aimo annoksen vastustuskykyä ku ei oo turhan siistiä:D

Onnea Rekkumaaria ja tervetuloa mukaan! Kerros viel synnäri ni saan siut kunnol listalle! :hug::heart:

Onnea HanTa ultrakuulumisista ja poikalupauksesta!! Juu voihan se mahollista olla, mut useimmin kyllä tyttölupaus se on se, joka vaihtuu toiseks. Ku sillo usein kivekset ei oo laskeutunu. Mut voiha sitä noinki päin käydä. Mut onhan se poikakin ihana!

Miul o ollu vahva tyttöolo alusta saakka, mut pari kertaa oon nähny unta pojasta.. Se sai miettimään, et oisko sittenki poika tulossa. Ultrassa ei haluttu sukupuolta tietää. Mut sit sopeuduin siihen poika-ajatukseen ja se ol niin ihana tunne! Ois nii upea antaa miehelle poika =) Mut toisaalta haluisin kyl tytönkin. Eli molempi parempi =) Sykkeet kertois tytöstä mut saapi nähä :D

Sit miun neuvolakuulumisia!

RV 26+3
Paino 69,6kg +600g/vko eli yhteensä vain +2,9kg lähtöpainoon!!
Turvotus -
RR 133/88 ja toisel kerral 135/86
Oma syke 83
Pissa ok
Hb 115, määräs lisärautaa
Sf -mitta 25cm (keskikäyrän yläpuolella, mut käyrillä kummiskin =))
Pienen syke alimmillaan 158 ku täti eka sai pikkuisen rauhoittumaan.
Liikkeet ++

Mytty men nii ahkerasti karkuun aina kuuntelulaitetta, et piti aika kauan yrittää, et sai sykkeen tasasemmaks :D En tunne kovinkaan usein liikkeitä, mut liikkeisiin pistettiin toinenki +, koska täti ku koitti ja kuunteli sydänääniä, ni vipellys oli aika melkoinen kuulemma. Ei hetkeekään pysyny aloillaan :heart:

Eli kaikki hyvin! Tuosta painonnoususta oon aika mielissäni ku ei ton enempää oo tullu! Ainakaa vielä.. *koputtelee puuta*

Seuraava neuvola-aika ois sit parin vkon päästä ja sillon ois sit samalla myös lääkäri ekaa kertaa! =)

ikionnellinen SS & vipeltäjä mytty 26+3
 
no voi pahkasika... mä en ymmärrä lainkaan!!!
terveydenhoitaja oli huolissaa tästä kävelyyn liittyvästä kivusta... mutta ei kuitenkaan uudenvuoden aaton tapahtumista...
kerta vauva potkii ja sydän lyö... niin töihin keskiviikkona... jos nyt tulee uusi kipukohtaus niin sitten ambulanssilla sairaalaan...
mutta ei tässä nyt kannata tutkia eikä levätä tämän enempää ennen ensi viikon lääkäri käyntiä....

siis on huolissaa kivusta joka on hetkellistä ja ohimenevää joka tulee liikunnan yhdeydessä...
mutta ei kivusta joka on pitkäkestoista, ja joka "havaannuttaa" puolikehoa...
Missä mä tipuin???
 
Täällä kirjoittelee toiviksen mies. :wave:
Ollaan nyt OYSissa ja meille syntyi tänään todella ihana pieni poika vauva B)
Painoa pojalla on 3050g ja pituutta 49,5cm. Pisteitä sai 9.
Meinaa se isälläkin olla herkkä mieli kun esikoinen syntyi...........
Äiti ja poika voivat hyvin vaikkakin äiskän masu on vähän kipeä leikkauksen jäliltä.
 
Onnea Toiviksen perheelle :heart: Ihana, että iskä kävi ilmoittautumassa.

HanTalle Jaksamista ja haet sitten sairaslomaa jo heti, jos kivut vähänkin palaa. Tarviiko teillä olla aina lääkärin lappu vai saatko olla sairaslomalla omalla ilmoituksella esim. 3 päivää?
 
SuukkoSuulle Vai lisärautaa määräsivät.Toivottavasti auttaa.
Oletko itse huomannut hb alenemisen väsymyksenä? Mulla hb
oli kyllä aika korkee,ettei rautaa määrätty...kerkeehän tuosta vielä laskemaankin.
No eipä oo sinulle liikaa noita kiloja kertynyt. Minullekkin
ekasta neuvolasta on tullut jo näillä raskausviikoilla 2,6kg
mutta ei tuokaan minusta liian paljon ole :D
sykkeet kertois kyllä tytöstä ;) :D :heart:



Käytiin tänään kaupoilla ja taas kerran sorruin ostamaan
ihanan pienen vaatteen ja siihen sopivan myssyn. Ovat kokoa
50cm ja siinä vaatteessa aijon vaavin tuoda sairaalasta kotio :heart:
Ostin myös pinnasänkyyn patjan.


TinyAngel & Pikku Pirpana 23+4
 
Täällä ilmottautuu uusi esikoisesta haaveileva. Oon niin onnellinen ja tosi jännä olo koko ajan. Laskettu aika ois omien laskujen mukaan 31.8. ja synnytyssairaala Jorvi.

16.1. meen varhaisultraan varmistamaan, että masussa on elämää. =) Muita oireita ei oo ku väsy ja turvotus. Jännittää kovasti, tätä hetkee oon oottanu kauan!! =) Tekis mieli iloita ja kertoo kaikille mutta enköhän vielä vähä aikaa oo hiljaa...
 

Yhteistyössä