~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Mun kirjoitus jotenkin katosi täältä. TinyAngel jo kerkesi onnitella, mut sit teksti katos.

Elikäs täällä uusi esikoisesta haaveileva. Laskettu aika ois omien laskujen mukaan 31.8. ja synnytyssairaala Jorvi. Oon tosi onnellinen, tätä oon oottanu jo kauan. Nyt vaan jännitän että kaikki menee hyvin. 16.1. meen varhaisultraan varmistamaan että masussa on elämää =) Ihanaa ku huomenna vapaata ni saa nukkuu kunnon yöunet. =)
 
hemmetin Elisan voisin manata maan rakoon.. Jo varmaan neljättä pvää tökkii ja joskus on 4h pätkimisiä, et netti ei toimi olleskaa. Ja juu, on muka 10 megan yhteys.. Kyllä kyllä.. :headwall: :headwall:

Onneli tervetuloa ja paljon onnea plussasta!! :heart: :hug: :flower:
 
Zoe-F
Suukkis Onneks on toi paikallinen yhteys :D Saa ainaki rahat takas silt ajalt ku ei tomi. Ja mul on hätävaran toi mokkula :)
Eikä se et ottaa 10megan liittymän tarkota et se olis koko ajan 10 megaa se nopeus, tälläses vanhas kerrostalos tuskin olis ollenkaa niin nopee, ku on sen verta muitaki verkon käyttäjii.
Miä oon tyytyn yks megasee, ku en lataile mitää koneelle koskaa, ja tää toimii kuitenki aina moitteettomast, eikä tarvi mitää ootella ku netis surffaa.
 
Onneli onneksi olkoon ja tervetuloa! :flower: :)

suukkis ymmärrän miltä tuntuu ku netti pätkii.. :kieh: ei kivaa. Ja mäkään en Elisasta välitä... heti kun ollaan oltu se määräaika mikä nois puhelinliittymis on niin vaihan kyllä firmaa. ;) Nii ja onnea hienoista neuvolauutisista...

Täs pinos oli vaik mitä mitä mun piti kommentoida mut oon unohtanu kaiken. Enkä jaksa mennä enää takasinpäin... :p sori, laiskuus iski.

Mä oon vähän hassu. :D Tein vauvalle hoitoalustan. En mä mitenkään addiktoituva luonne ole. :LOL: väliin tikkikangasta ja päälle lian ja vedenhylkivää pehmoista ulkopukukangasta, mitä lienee oikeelta nimeltään. Tuli tosi kiva! :)

EM ja Dodoliina 21+6 :heart:
 
toiveilijan perheelle paljon onnea pienestä pojasta :heart: :flower: :hug: ja samaten onnea uusille esikon odottajille!! :flower:

raskauskiloja joku kyseli, mulla on tullut tähän rv 17 mennessä ~2,0-2,5kg. ihan normaalisti oon syöny, mut tässä joulun ja uudenvuoden tienoilla juodut limpparit ja alkottomat siiderit ovat varmaan tehneet tekosensa. :ashamed:

Talvis rv 17+1

muutaman pvän aikana mielessä ollu kauhea pelko et vauvalle on tapahtunu jotakin ja se ei ookaan elossa tuolla. :( neuvolaanki vielä parisen viikkoa et kuulee sydänäänet. en oo miehellekään sanonu, pelkään et tilttaan täysin jos sanon pelkoni ääneen.
 
Talvis Mulla oli kanssa jossain vaiheessa sellainen tunne. Kun np-ultran ja seuraavan neuvolan väli oli pitkä odottaa. Ja kun ei liikkeitäkään tuntenut ja pahoinvointi helpotti, niin tuntui, että ei raskaana olekaan. Kyllä siellä kaikki on hyvin =)
 
TA no emmä tiedä, kaippa siitä, kun tää raskaana olo on niin oireetonta ja olematonta vielä kun ei liikkeitä kunnolla tunne. :ashamed: just niinku Sompio tossa totes. taidan olla vähän pökkeli :D

Sompio juttelin niistä tukivöistä raskaana olevan työkaverin kanssa, joka asuu samalla terveydenhuoltoalueella... ei kuulemma saa niitä vöitä ilmaiseks ainakaan.. :/
 
Talvis oireeton raskaus on onni ja kurjuus. onni, kun saa olla aika
normaalisti ja vaan nauttia olosta. ja Kurjuus, kun sitten saattaa iskeä pelkoja.
Kyllä minäkin uskon että massussasi voidaan oikein hyvin. :heart: :heart:
 
talvis vaihetaan päiväksi. Mä voin ota noin paljon viikkoi ja oireettomuutta niin sä voit ottaa finnit ja oksentelut päiväksi. :) :) Oireettoman hyvä puoli on se että on kohtuullisen mukavaa oloa mut huonoa se et sit pelottaa onks kaikki hyvin. Ja Oireellisen sit se että Tää on NIIN kivaa oksentaa niin että pönttö raikaa kaiken mitä suuhunsa panee tulee ulos ja sitten pelkää että riittääkö ravinto? Ja hyvä puoli et tietää kaiken olevan hyvin kun on ainakin oireita. :D Hyvin siellä kaikki on. :) Ja ainahan voi soittaa kriisiaikaa neuvolaan jos on tosi huoli. :)

Onneli tervetuloo ja onneksi olkoo lussasta!


 
BB joo kyllä tuntuu, että nuo viikot menee ihan huristen eteenpäin...

Toivis paljon onnea!! =)

Ja Onnittelut plussanneille!!

Tänään tuli postissa äitiyspakkaus. Oli mukava tutkailla sen sisältöö :) Alkaa pikkuhiljaa olemaan kaikki vauvaa varten valmiina. Vaatteita on tullu ainakin ostettuu sen verran paljon, että enää ei tartte mitään hankkia.

Talvis eiköhän kaikki ole hyvin. Mullekin aina välillä tulee sellasii huolen aiheita, mutta sitten vauva taas itestään ilmoittaa. Puhu ihmeessä miehellesi, jos vaikka helpottais sun oloa.
 
Talvis Teillä on sitten eri systeemi sen tukivyön kanssa. Harmi juttu. Kysäise kuitenkin vielä neuvolasta kun seuraavan kerran menet.

BB Kyllä mulle ainakin sanottiin, että vaikka kuinka oksentelisi, niin vauva ottaa kyllä tarvitsemansa ravinnon. Eri asia, jos ihan vuodepotilaaksi joudut tai on jatkuvasti heikko olo oksentamisen takia. Sitten varmaan pitää käydä verikokeissa yms. tutkimuksissa, että kaikki on hyvin.

Zoe Mä olen varmaan kanssa pettynyt, jos poika tulee. Mutta pääasia, että on terve, niinkuin HanTakin sanoi. Mieskin toivoo tyttöä niin kovasti, että olisi hänkin pettynyt. Miehellä on jo yksi poika entuudestaan ja siskojen kaikki 5 lasta ovat poikia. Että kyllä meillä tuo poikageeni aika vahvasti suvussa kulkee. Tosin mulla on sisaruksia 2 siskoa ja 1 veli, että meillä taas on akkavalta ollut tässä sukupolvessa.
 
Zoe-F
Sompio No älä nyt mihinkään "tyttö/poikageeneihin" ainakaan usko, se on ihan pas*apuhetta :D Meillä nimittäin molempien suvuissa muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta pelkästään tyttöjä :D
 
Zoe En uskokaan :D Mutta asennoidun täysin pojan tuloon ja sitten se on tosi iloinen yllätys, jos onkin toivomani tyttö. Ei putoa sitten niin korkealta :whistle: Ja varsinkin isäni sekoaa tytöstä ihan totaalisesti. On kyllä ollut tosi ihana vaari kaikille lapsenlapsilleen, mutta hänkin sitä tyttöä odottaa...
 

Yhteistyössä