*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Zoe-F
Suukkis Mun on ainaki pakko myöntää, että välillä ne potkut meinaa alkaa ottaa kaaliin :ashamed:. Joku osaa herätä aina "sopivalla" hetkellä rymyämään, ja jotenki tuntuu että sillon menee kyllä ajatukset ihan solmuun, mut ehkä tähän tottuu :D
 
Kiitos EM, TA ja Zoe miu potkujen tuntemisen huomioinnista :heart:

Zoe juu se voi olla, et jossai vaihees alkaa kypsyttää ku pikkunen herää jumppaileen aina ku ite nukkuis :D Mut täs vaihees se on viel ainoastaa helpottavaa tuntee potkuja B)

EM onnee tähänki pinoon ku sie niit liikkeit ja muksasuja jo joka ilta tunnet! Varmasti helpottavaa sullakin ku noin aikasin jo tuntee niit :heart:

Nii en tainnu tähä pinoon sanookaa, et annoin miehelle tänää sen isyyspakkauksen ja olin tehny sen täytekakunki! Mies oli tosi ilonen ja otettu niistä jutuista! Melki tippa tuli linssiin! :heart::heart: Oli nii ihana nähä sen ilme ku se näki mitä olin tehny. Olin myös pessy pyykkiä kolme koneellista ja tiskit laittanu. Se ol nii liikuttunu =)

Mut ny unelle, et jaksaa sit huomenna. Onneks ei oo ku kuuden tunnin päiviä töissä ni ei käy turhan rankaks vaikka siin tarviikin koko ajan seistä ja kävellä sekä kyykistellä. Välillä tosin pelottaa, ku pitää jakkaralle kavuta laittaa niit lääkepaketteja.. Etten vaa tippuis. Kerra oli jo hilkulla horjahtaminen. Ehk pitäs vaan jatkossa yrittää laittaa niit sielt lattiatasosta vaikka se vaikeempaa onkin ja vie aikaa enempi.

Mut kauniita unia kaikille! :wave:
 
Huomenia vaan kaikille! :wave:

Nasu- 85 Erittäin suuret pahoittelut sinulle ja miehellesi :heart: ja jaksamista :hug:

Sannya:lle onnellista massun kasvattelua :D :wave:

EM ja suukkis olivat tunteneet liikkeitä, onnittelut siis siitä.. Uskon, että se on helpottava tunne, kuin tuntee liikehdintää. voi olla varma, et massussa on elämää.
Itselläni on aika piinaavat hetket, kun ensimmäinen kunnon neuvolakin on vasta viikonpäästä.. mut toiv. silloin päästäisiin edes sydänääni kuuntelemaan, vaikka neuvola täti puhui, et voitaisiin silloin pikkasen kurkkia taas sinne massuun. Sen jälkeen alkasi oma olokin varmistumaan muutenkin kuin oireiden perusteella, et raskaana ollaan.

Muutama oli masukuviakin laittanut, hienoja massuja kaikille :heart: ja DD kyllä minustakin sinun massu näyttäisi olevan laskusuunnassa :)

Laina- asioista olitte kans keskustelleet, mut siihen en ala kommentoimaan... Raha ja talous asiat eivät ole mun juttuja.. onneksi siippa yleensä hoitaa kaiken järjestelyn ja mun tarttee vaan nimikirjoittaa alle!! :D

ööö.. pitiköhän mun muuta sanoa... :snotty: No jälki junassa sitten :D

Daadeli 8+3
 
Ei täälläkäkn jaksa perehtyä noihin lainajuttuihin :ashamed: Mut se ollaan miehen kans päätetty, et omakotitalo ostetaan seuraavax, ja käytän siihen mun ensiasunnon prossat =)
Olihan taas selkeesti :D

DD, hui, teidän lähtopäivä senkun lähenee :eek: Kylläpä aika menee nyt jotenki tosi nopeesti :eek: Mut ei haittaa, ompahan pian sit tammikuu ja oma nyytti sylissä tuhisemassa :heart: :heart: :heart:
Tulehan tosiaan aina, ku kerkeet, ni kertoon teidän kuulumisia :hug:
Varmaan mukava päästä taas käymään kotomaassa =) :hug:
Poitsu tuntuu olevan välillä millon mitenkin päin :heart: Kivasti joskus kutkuttelee kylkiluita tuolla oikealla puolella :heart:

Mihinkäs se Sannya? :hug: Ois ollu kiva nähdä sunkin masun kasvua :hug:
Tulehan takasin jos siltä tuntuu ja hyvää odotusta :hug:

Sieltä ne potkut senkun voimistuu Suukkis Onnea siitä :hug: :heart:
Täällä on kyl rauhallinen kaveri tuloillaan, ku taitaa nukahtaa samaan aikaan yöunillekin :heart: Tai sit äiskä nukkuu NIIN sikeästi ettei tunne toisen myllerrystä :D :heart:

Daadeli, tääl on sama homma, et mies on se, joka tajuaa kaiken noista laina-asioista ynnä muista :D Hyvä niin :D

Ja oli varmasti jotain muutakin kommentoitavaa, kun muistais, et mitä.. :ashamed: :D

Tääl on nyt sit pesty KAIKKI vauvan vaatteet ja silitetty :heart:
Eilen sit ahkeroitiin ja siivottiin melkeen KOKO huusholli joulua/ vauvan tuloa varten :heart:
Mies oli kyl ihanan ahkera; tietty kanto kaikki matot pihalle ja tamppas ne, imuroi, pesi seinät ja lattiat, ja teki kaikki muutenkin raskaat työt :heart: Jätti mulle kaikki kevyimmät hommat, jostain kumman syystä :D :heart:
 
Onnea täältäkin liikkeiden tuntemisesta :heart: ...On ne nii ihania tuntee :D

Täällä alkaa olemaan nuo liikkeet vaan sen verta kovia ja voimakkaita jo, että välillä ikävästi nipistää ihan, ku pikkuinen puskee mahanahasta läpi :D ...Mutta pääasia, että liikkuu.

Mihinkäs se sannya oikein läksi? :/ ...Kasvatelehan masu oikein isoksi =)

DD:kin lähtee kohta pois, sun täytyy tulla kyllä välillä tulla moikkaa, ja ilmoitteleen kun vaavi on syntynyt.

Toivottavasti sitä itsekki kuukauden päästä sais vauvan ulkopuolelle, olishan noita viikkoja sitten jo 38+.... :eek: :heart:

vauvis neiti 34+1 :heart:
 
Sannyalle mukavaa loppuodotusta! :) :hug:

toivishan on ollut ahkerana. hienoa! :D

Vauvis sulla ei tosiaan enää oo pitkää aikaa!! :heart: Mahtavaa! :D

(.) siis kävin vaa'alla äsken... viikko sitten kävin ja se näytti 57,5 nyt kun kävin niin 59!!! :eek: Onkohan meijän vaaka rikki? Ei kai nyt viikossa voi noin nousta? Vai onks se normaalia? En mä mitenkään normaalia enempää oo syönyt mitään... :/ vähän ehkä herkutellut enemmän mut en mitenkään paljon. :x Pitääkös tässä alkaa tarkkailemaan mitä suuhunsa laittaa?! ou-nou. :LOL:

EM ja Dodo 14+6 :heart:
 
meillä otettiin viralliset kuvat... maistraatin jälkeen...
tosin me ei niin virallisia kyllä olla.. mullakin perinteiden mukaan polvipitkä punainen mekko ;)
tukkaan olin todella tyytyväinen...
ja kuvissakin oli hyvin paljon leikkisyyttä... kiivettiin muummuassa puuhun istumaan :D
 
Meil otettii viralliset kuvat enne kirkkoon menoa ja ne onnistu kyl tosi hyvin =) :heart: Ja meil oottelee ne kiitoskortit tuolla postitusta :ashamed: 6.9 oli häät, ois hyvä jossai vaihees saada ne postiinki :D

Zoe eikö sulla ollu koekampausta ja -meikkausta? Mulla oli ja tuli kyllä todella hyvä kokonaisuus ja paljon kehujaki sain vierailta :heart: Mut outoo kyl tollane, et kampaaja tekis mite sattuu.. Etkö sie yhtää kahtona ja tarkkaillu mitä se tekee et oisit estäny?
 
ei kiva, jos tärkeän päivän kuvat menee kampaajan takia pilalle... eikä ole tyytyväinen itseensä silloin...
mulla oli kampaajana erittäin hyvä ystäväni... jonka kanssa tehtiin koekampaus...
kampaajalla oli puvusta ja kukista kuvat, ja hänellä vapaat kädet... uskalsin näin tehdä, koska luotan häneen... ja hän tuntee minun makuni
 
Sannya voi harmi kun joukostamme lähdet. mukavaa loppuraskautta ja vauva-arkea!!

toiviskin on ollut ahkera =) mikä teitä kaikkia vaivaa, mä en jaksa vieläkään mitään :ashamed:

np-ultra varattu 1.12 :heart: olisivat ottaneet jo ens viikolle, mut meillä tiukat aikataulut, mulla vika täys kouluviikko sillon...

huomenna poksuu Palleron viikot ja hänestä tulee sikiö :heart: :heart: 9+6
 
miepä ostin tänään itelleni ihka ekan mammapaidan! :D samalla siinä ihastelin niitä vauvanvaatteita ja muita äitiysvaatteita :heart: listailin vaan mielessäni, että tuon mie haluun, ja tuon ja tuon....

tänään kävi alaselkää kolottamaan töissä :/ meinaan hommata jumppapallon ja alkaa vahvistaan ainakin selkälihaksia. ootteko muuten muut pitäneet erityistä huolta kunnostanne?

Suukkis ja EM ne vaan tuntee jo pienen liikkeitä, ihanaa :heart:

Jossu 10+3
 
jossu hienoa, et sait ekan mammapaidan ostettua! Mä oon huutiksesta ostanu jo mammavaatteit liiaksikin :D

Kunnosta pitäs pitää huolta enempi :ashamed: Mut ny sentäs aina tulee yli viis ja puol tuntia kävelyä paikasta toiseen töissäkin :)
 
Meidän hääkuvassa mun hiukset menee tuulessa miten sattuu. Mutta eipä meillä niin kauhean virallinen se kuva ollut. Mentiin tunturissa naimisiin ja kuva on otettu jälkeenpäin toisessa paikassa, kun ne valokuvaajan ottamat kuvat oli tosi tummia. Oli ihanan aurinkoinen ilma, mutta joko sen kuvaajan varjo on meidän välissä tai sitten ne kuvat on tummia. Äiti osasi ottaa paremmin :)
 
johanna no hävettävän vähän oon kuntoillu... :ashamed: lenkillä pysrin käymään pari kertaa viikossa ja usein sit pyöräilen kauppaan. Nyt alkaa tulla jäätä maahan että saa nähdä uskallanko enää pyörän selkään hypätä... :/

Jossu ja Talviskin on jo pitkällä. =) Hienoa!

Me saatiin vihdoin meidän kihlauskuvat! :LOL: Puol vuotta niitä ooteltiinkin... kaveri oli vähän saamaton. :D Mut vitsit ne on hienoja.

(.) tänään ei oo tuntunu liikkeitä. :/ Mut en huolestu, ehkä dodo on vaihtanu paikkaa ja nyt ne ei tunnu. :) Niin aikaiset viikot mulla että voi hyvinkin mennä vähän aikaa ennen ku alkaa ihan säännöllisesti tuntumaan.

huomenna poksuu!

EM ja Dodo 14+6 :heart:
 
Zoe Harmi, että on jäänyt noin huonot muistot. Kun nimenomaan pitäisi olla hyvät.

Me ei juhlia pidetty, kun oli elämäntilanne sellainen, että ei kertakaikkiaan jaksanut. Ollaan puhuttu, että pidetään joskus, mutta ehkä sitten 5- tai 10-vuotishääpäivänä vois jotain järkätä :) Mietittiin myös, että vaikka meidät on pappi vihkinyt siellä tunturissa, että jos prinsessan ristiäisissä pitäisi ihan yllätyksenä muille aioliittoon siunauksen. Kun tunturissa paikalla oli vain mun äiti ja isä. Ja kaukaisempia sukulaisia mä en niin välitä huomioida mitenkään. Olisi molempien perhe koolla ristiäisissä. Mutta kattoo nyt. Prinsessan juhlathan ne on, että viittiikö niihin sitten toista juttua yhdistää.
 
Mä olen kanssa niin vähän viimisen kuukauden aikana liikkunut, että hävettää :/ terkkakin kehoitti ulkoilemaan, että vauva saa happea...

Suukkis: arvaa vaan hävettikö henkkamaukan sovituskopis kun peileist näki sen iltaturvotuksen/normaalikokosten farkkujen yhdistelmän... :$ :D onneksi mulla töissä on työessu, jonka taakse voin piiloutua vatsoineni :D

EM: teillä on "tovin" kestäny kihlajaiskuvien valmistus ;) pidittekö te sillon oikeen juhlat?

Miekii niin haluisin maistraattivihkimisen ennen nyytin syntymää, pidän ite sitä tärkeenä, että saa heti isänsä sukunimen. Mutta kun tuo ukko ei taida taipua, -haluaa meille ne isot häät ja että mä en olis meidän häissä raskaana.
 

Yhteistyössä