*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

suukkis :D :snotty: niinpä. mä taisin sanoakkin että katotaan vaan parin viikon päästä... niin tässähän sitä ollaan. :LOL: :saint: ehkä se toinen raskaus sit vaikuttaa et tunnen jo näin aikasin. ja onhan se tosiaan yksilöllistä. Istukka mulla on ainakin takaseinässä että sen puolesta liikkeet voi jo tuntua. Mut ei ne kovin selviä oo et saa kyllä ihan keskittyä tuntemaan ja erottamaan suolen kurinoista. =) Paitsi ne ekat tuli ihan yhtäkkiä ees mitenkään tutkailematta. :) Toivottavasti olis hyvä kämppä!! Pidän peukkuja!! Rivitalossa on kyllä mukavata asua. =)
 
Nasu-85
Poistuu listalta... :'(
Ultrassa käyty, kohdussa ei näy mitään.. Oikeaan munasarjaan näki vaan vasempaan ei elikkäs lopputulos saatiin että raskaus jäi kohdun ulkopuoliseksi..
Alkuviikosta selviää verikokeiden kanssa että leikataanko vai ei...

Onnea muille raskauteen... :flower:
 
hellou!
EM: kylläpäs aikasin tunnet liikkeet! Ihanaa :heart:

vauvahaaveita: Toivo kuitenkin että menis edes sinne 38 viikoille asti. Sen ikäset on kuitenkin jo taas kehittyneempiä, lähtee imetyskin helpommin liikkeelle kun vauva on pikkusen isompi ja jaksaa imeä :D Hih, katsotaan mitä sanon sit kun itse olen siinä vaiheessa :whistle: :D

Mulla ollu tänään hyvä aamu, ei yhtään huono olo tai mitään! Oikein mukavaa!
 
Chamorphis
Suukkis miten sä voit olla jo puolivälis kun justhan sä vasta plussasit?! :LOL: Siis apua kun aika menee nopeesti...
Nasu :hug: Toivottavasti tuut pian takasin.
vauvis joo olishan se kiva saada kans jo aikasemmin vaavi syliin kun on niin malttamaton. Onnex jo viikosta 35 pitäs keuhkojenkin olla aika hyvin kehittyny jos sattuis että saa päähänsä tulla aiemmin. :D
Omaa napaa... kävin tänään sisätautipolilla munuaisista kontrollis. Mulla oli valitettavasti hieman noussu proteiiinin määrä virtsas, mutta onnex edelleen alle gramma vuorokaudes. Seuraava kontrolli tulikin jo kuukauden päähän. Onneksi kuitenkin verenpaine on edelleen priimaluokkaa eikä turvotuksia ole. Mutta jokatapauksessa rupeaa näyttämään siltä, että mun raskautta ei loppuun asti päästetä noitten munuaisten takia. :eek: Eli me saadaan Nasu varmaan syliin muutamia viikkoja ennemmin kun on odotettu!! :D :heart: No kunhan päästäis niin pitkälle, ettei Nasu tarvisi enää mitään tehohoitoa.

Chamorphis ja Nasu 30+3
 
Sompio asunto oli ihan valloittava!!! Tahtoo sen!! :headwall: :headwall: Täs on vaa tää ku pitäs eka tästä nykysestä asunnosta päästä eroon. Eli kahtoo nyt mut ihastuttiin kyl siihe asuntoo ihan täysin molemmat

Zoe onnea valmistumisesta ja papereista!! :heart: :hug:

Cham niin se aika rientää :LOL:
 
NASU :'( :'( voi ei!!! Voimia vaikeaan tilanteeseen. :hug: :hug:

Zoe komee todistushan se siinä! Onnea vielä kerran! :flower: :D

(.) mua ärsyttää kun löydän kivan paidan kaupasta ja sitten siinä on 3/4 hihat. NYT ON TALVI! Mä haluan kokonaiset hihat! Pitkät hihat! Tyhmä muoti. |O oikeesti, melkein kaikissa paidoissa on nykyään ne puolihihat. MIKS?! :eek: :headwall: Tilasin myös netistä kaks masutuubia, yhden koon sellaisia. No ne tuli tänään ja oli ehkä kokoa XL tai XXL. :headwall: Ilmeisesti kaikki raskaana olevat naiset ovat kokoa XL!! |O Ei ne onneks kalliit ollu mutta sapettaa... :snotty: Oma vika kun en kattonu niitten materiaalia. tai katoin mut en ajatellu että eihän puuvilla veny... B)

Mä oon niin huono nettishoppailija. Taidan tyytyä tästä lähin ainoastaan liveostoksiin niin ei tarvii pettyä. :snotty:

Shoppailukiukkuinen EM ja Dodo 14+3 :heart:
 
Nasu-85 :hug:

ElinaMariaonnea liikkeiden tuntemisesta. Tunsit ne kyllä ihanan aikaisin. :heart:
Mäkin luultavasti tunsin eilen illalla eli rv16+0 liikkeitä, mutta en oo kyllä yhtään varma. Mullakin istukka takaseinässä joten saattaa kyllä olla hyvinkin mahdollista. :heart: :heart:

SuukkoSuulle millainen asunto oli? Tykkäsittekö?

TinyAngel & Pikku Pirpana 16+1
 
zoe joo, on mullakin muutama paita jossa ne on mut nyt NIMENOMAAN haluisin kunnolliset pitkät hihat kun mua aina paleltaa... :snotty: pöh. kiukuttaa... no kohta meen saunaan ja löhöämään loppuillaks sohvalle niin eiköhän se helpota mieltä. :)
 
Zoe-F
Tänään aloin tarkistelemaan mitä kaikkea on testattu eläimillä, ja tajusin että mä oon käyttäny vuosikaudet hiusväriä (Garnier) joka testataan eläimillä :ashamed: Nyt tuntuu pahalle. Ja mistä ihmeestä mä tiedän noi Lidl:in shampoot yms, että onko testattu vai ei. En haluais kannattaa sellasia firmoja jotka käyttää eläinkokeita, mutta mistähän hitosta mä löydän uuden meikkivoiteen ton maybellinen matta moussen tilalle, olin siihenkin niin kovin tyytyväinen. :eek:
 
TA miehä jo Sompiolle vastaavas viestis jo sanoinki millane asunto oli =) Mut tosissaan varmaa maanantaina mies menee pankkii kysyy, et mite lisälainan yms juttujen kans käy sit.

Osaatteks te muute sanoo?:attn: Et jos on ensiasunnon ostoon on ottanu lainan ja suurimman osan on valtio taannu ni maksetaanko täst kämpäst saatavilla rahoilla se laina pois ja joutuu ottaa uus laina vai voiko vaan ottaa edellisen lainan päälle lainaa? (eli uus kämppä kalliimpi ku edelline)

Mutta ei mulle tässä muuta, toivois vaa kovin et pääsis siihe neliörivaripäätyyn! :heart:
 
suukkis toivotaan että saisitte kämpän. :) Ai se oli oikein päätyhuoneisto!!! IHANA! Sellasen mäkin haluaisin. :) Mut nyt oon ihan tyytyväinen tähän. Ehkä muutaman vuoden päästä vois harkita sellasta asumisoikeusasuntoa tms. Mutta ei vielä. :)

zoe ainakin body shopin tuotteen on eläimillä testaamattomia. :)

(.) osallistuin nenäpäivän bingoon mut en voittanu. :D harmi, olis ollu käyttöä 10000 eurolle... :whistle: taas tunsin liikkeitä tänään... :heart: sohvalla kun istuin sellaisessa puoli-istuvassa asennossa ja polvet koukussa niin alkoi glögimukillisen jälkeen tuntua pieni tumps-tumps, tumps. :) veikeen tuntuista.
 
Zoe-F
Suukkis Uutta lainaa vaan. Yleensä kun se asunto on siinä vastineena, niin ethän sä voi käyttää entistä asuntoa uuden asunnon lainan vastineena, siis jos sen vanhan myy pois. Ja kun ostat toisen asunnon, niin et voi saada ensiasunnon ostajan lainan takausta valtiolta.

EM Tiedän että lumene ja body shop ei ainakaan testaa eikä liuta muitakaan, mutta ongelmaksi tuleekin löytää uusi meikkivoide, mikä olisi yhtä mukava kuin vanha. Noh, mukavuudesta täytyy joskus tinkiä vähäsen, mineraalipuuteriakin harkitsin, mutta en oikein tiedä. Saa nähdä mitä keksii.
 
zoe, ei vaan takaajanahan on valtio. Eli ku ensiasunto on kyseessä ni ei silloin vakuutena pidetä kämppää, vaan valtio takaa ja sit pienen osan yksityinen takaaja. Mut siis mietin et jos on laina voimassa edelleen, sit vaan ottais lainan päälle vähän lisälainaa. Vai onko aina pakko sit ottaa uus laina kokonaan?
 

Yhteistyössä