*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Zoe, niin varmasti täytyy olla :/ En kyl tosiaan ymmärrä sellasia ihmisiä, jotka päästää koiran/ koirat sänkyynsä nukkumaan :eek: Puistattaa ajatus, et mitä kaikkea ne sinne sänkyyn kantaa :x
Mukavia leivontahetkiä :wave: Älä unohda pullia uuniin ;)
 
Zoe-F
Toiveilija Toiset puhuvat että nukkuvat miehensä ja lapsensa kanssa sängyssä jossa myös koira nukkuu. :x Ajattele niitä kaikkia bakteereja kun koirat tallustavat ulkona paljastassuin ja ne punkit kesällä *pyörtyy ajatuksesta*
 
zoe tuliko hyviä korvapuusteja? :p

Toiveilija tuo sinun masusi on kyllä kaunis! Sellainen pyöreä ja sievä! :flower: Toivottavasti pian helpottaa tuo ahistusolo... voin kuvitella et ei oo kivaa koko ajan röyhtäillä ja yökkiä. :hug:

EM ja Dodo 14+2 :heart:
 
Zoe, sanos muuta :x :x :x Ei voi ymmärtää :x Ainakin vastustuskyky kasvaa :LOL:

Kiitos EM :hug: Ihana kommentti; pyöreä ja sievä :D :heart: :hug:
Toivotaan totisesti :/ Ei oo yhtään kiva olotila :ashamed:
Taas tulee jonkin sortin iskuja oikealle puolelle, kylkeen :/ On sen verran hentoja kuitenkin, et huitoskohan käsillä :/
 
zoe tuu sit kertomaan et onnistuko. :D mäkin haluisin jotain tehä kun on niin tylsää.. mut en viitti leipoa kun just eilen tein omenapiirakan ja sitäkin on vielä jäljellä... siis meille tuli vieraita, en tehny ittelleni. :D Jos tekis pizzaa? Alkaakin olee vähän nälkä... :p
 
Zoe-F
EM No miehelle kelpaa varmasti :D Ei noi kauan tossa kerkee maatumaan. Se on kyllä ja ihme tapaus. Syö ihan mitä vaan mitä nenän eteen kannetaan. Siis jos siinä ei oo sieniä eikä sipulia. Enkä mä sellasia ruokia tee muutenkaan. Mutta kaikkee muuta ihan mitä sattuu se kyllä syö.
 
eka lääkäri käynti takana...
kaikki hyvin, vauvalla... syödän löi... mutten vieläkään saanut kuulla sitä :ashamed:
Lääkäri on huolissaan henkisestä jaksamisesta kaiken tunnemyrskyjen ja suoritusten keskellä...
Ja lupasi kirjoittaa saitsua heti kun tuntuu että väsyy/romahtaa/ei jaksa enään...
Fysikan muolesta kuitenkin kaikki hyvin...
Siellä pikkuinen heilui kovasti,lääkärin ultra ruudulla... :heart:
 
Tänään oli neuvola ja kaikki oli hyvin :heart:

SuukkoSuulle: Kyllähän mullakin testastattiin noita sukupuolitauteja ym..
en silloin aijemmin tiennytkään ja sainkin tietää tulokset vasta tänään.

sain tietää veriryhmäni: AB+
pissa, ok,
HIV+muut sukupuolitaudit olivat negatiivisia.
Toksoplasma herkkyyttä ei oo, jee!! ja vesirokko vastaaineet löytyy, jesh!
Paino noussut yht. 1,5kg eli 389g/viikko Viimeksi paino oli laskenut 233g/viikossa niin nyt sitten tulikin reilummin lisää...
verenpaine: 116/73
HB: 126 eli ei vieläkään lisä raudantarvetta
kohdunpohjankorkeus oli 14,5cm
sydänsyke: 139-163
mitäs noista sydämensykkeistä sanottiinkaan olikos se poika kun on isot sykkeet??!? :D


TinyAngel & Pikku Pirpana 16+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
[

Jive- Mulla meni hermot jo silloin kun toi koira oli pieni. Kesällä se toi vaikka mitä kyytiäisiä mukanaan ulkoa mm. tuhatjalkaisen :x Ja varsinkaan siinä tapauksessa en haluaisi että koira nukkuu sängyssä (vaikka allergiaa ei olisikaan) koska pikkuinen nukkuu siellä, enkä halua että koira loikkaa tai käy nukkumaan sen päälle tai että tilliäinen imeskelee lakanaa tms missä koira on makoillut kaikkinen ulkoatuomiensa bakteerien kanssa.
Mä olen kyllä muutenkin vähän bakteerikammoinen, vaikken mikään himosiivooja olekkaan, en esimerkiksi käy ollenkaan yleisissä vessoissa.
No joo, koira ja varsinkin pieni vauva sängyssä voi olla vaarallinenkin yhdistelmä (koira ei vält. tajua ettei vauvan päälle voi samalla lailla rymytä kuin aikuisen) ja pieni vauva voi olla herkkä mahdollisille uloste ym. bakteereille, joita väistämättä tulee jonkin verran. Meillä koira siis ei ole öitä makuuhuoneessa, mutta monesti nukutaan yhdessä koiran kanssa päiväunet päiväpeiton päällä ja koira on ihan mun kaulassa kiinni (on pienikokoinen seurakoira). Siinä mielessä oon tehnyt virheen, että olen ollut epäjohdonmukainen tuon sängyssä oleilun suhteen, siinä olis tärkeää pitää se yksi kanta..

muoks. nuo ötökkäyllärit on kyllä aika :x
 
toiveilija82 ihku massu :heart:
joo tänään mulla oli nää äippähousut ja totesin että ihan liian isot sain kokoajan nostella housuja...
Onneksi olet oikeassa kyllä tää massu tästä kasvaa ja nyt voin pitää näitä vyön kanssa :D
 

Yhteistyössä