Moikka kaikille :wave: :wave: :wave:
Ekax niistä kestoista, et meillä ei kestoilla, vaikka hyvähän se olisi, mut ei :/
Siel päiväkodissa työskennellessä päätin, et ei meidän perheeseen ja mies on samoilla linjoilla.
Onnea
Sompio ihanista ultrauutisista :hug: :heart:
Vauvikselle mukavia lomapäiviä :hug: B)
TinyAngel, mä kans kauhistelin yksiä mammahousuja mitkä huusin huuto.netistä, et kauhee, ku on väljät, varsinkin mahan kohdalta. Mut nyt sitten...
Hyvin mahtuu välkkärit sinne alle ja hyvä ettei jo tee tiukkaa masun kohdalta :heart:
Et kyllä sullakin tulee varmasti "täytettä" sinne housuihin
DD, vooops
Kyllä minäkin näen ihan saman
Laskeutunu on :heart:
Hurjat vkot sulla
:heart: Ei kyl varmaan mee montaa vkoa, et potkuri-prinsessa neiti syntyy :heart: :heart:
Cham, juu, kummitäti muka meinas, et vois syntyä joulukuun 29. päivä
Toivottavasti ei kuitenkaan
Ennemmin sit vasta tammikuussa :/
Kiva kuulla, et vointi on hyvä :hug: :hug: Täällä poitsu vois olla tällä hetkellä RT, ainakin lääkäri meinas niin, et pää ois tuntunu alhaalla
Potkuja ja iskuja tulee kyllä minne sattuu, et saas nähä sit... :heart: :heart:
HanTa, mulla sitä väsymystä ei niin kovasti ole edes ollu :/ Joskus olen saattanut päväunet nukkua, mut en enää aikoihin =)
EM, ihanaa :heart: Onnea ekoista mahdollisista liikkeistä :heart: :hug: :hug:
Se on huikea tunne, varsinkin, kun on sit varma, et pikkunen siellä liikuskelee :heart: :heart:
Zoe on kyllä ollu reipas =) Mä en kyl tohtis alkaa ees leikkaamaan koiran tai kissankaan kynsiä :ashamed: Meil ei oo koskaan allergioiden takia ollu lemmikkejä, mut en tohtis ees kokeilla jos joku pyytäis
Talvis, siitä se masun kasvu alkaa :hug: :heart:
Peesaan
EM:a tossa, et ota rauhallisesti ja levähtele jos siltä tuntuu :hug:
Sitten vähän omaa (.)
Eli siitä lähtien, ku poitsu meni kääntymään tuol masussa, on tuntunu, et ei kunnolla saa happea |O Sit älytön röyhtäileminen ja siitä seurauksena oksentelu :ashamed:
Et ei oo ollu mikää hehkeä olotila. Eilen tais olla eka parempi päivä, ku sain alotettua vauvan pyykin pesun
:heart: Sit illalla innostuin viel silittämään ne pestyt pyykit
Saa nähä kauanko se innostus kestää :heart:
Tänää oli sit se lääkäri-neuvola. Eli omien laskujen mukaan vkot
31+0 ja neuvolan mukaan
31+5 =) Mut toi oma on lähempänä totuutta :heart:
Painoa oli tullu +122g/ vko, ei turvotusta, pissa puhdas, hemppa 133, rr 115/84, ja sit sf-mitta: 30 cm
:heart: Meinas lääkärikin, et ei ihme jos meinaa ahistaa, ku kohtu nousee noinki korkeelle
:heart:
Kohdunsuu hivenen pehmennyt ja sormelle auki
Näillä vkoilla alkaa kuulemma valmistautumaan synnytykseen =) Et kaikki oli hyvin :heart:
Vähän vaan meinas jännittää, ku katoin, et jaahas, 2 miestä käveli siihen lääkärin huoneeseen
Molemmat viel aika nuoria ja toinen niistä oli harjoittelija |O
Siinä sit kaksin tuumin kattelivat mun haaroväliin, tosi kiva tunne :ashamed:
Ja sit lopuksi masupäivitystä poksujen kunniaksi... :heart: :heart: Pallo edestä:
Ja sivusta... :heart: :heart: :heart: