Siis hän meni autotalliin tekemään jotain... ja sanoin että tule hakemaan jos/kun tarvitset apua...
Seuraavaksi hää tuli karjumaan sisälle, että kun mua ei saa kiinni puhelimella (tiesi kyllä että mulla kännykkä ollut koko päivän kiinni)
että nyt on maalit auton konepellillä...
Puin kiltisti päälle ja lähdin pihalle katsomaan tilannetta, niin hän tuli vastaan ja jotain möykkäsi... tultuani sisälle, hän ilmoitti että "tee mitä tahdot, hän lähtee nyt" ja katosi ovesta ovi vain paukahtaen kiinni.
Kyllä mä teen kaiken mitä jaksan ja pystyn... mutta kaikkea ei vain jaksais kantaa... ja väsymys on oikeesti voittamaton, taas viikontyöputken jälkeen... En tiedä mutta nykyään mielelläni en nousisi sängystä sunnuntaisin lainkaan... On sellainen tarve ladata akkuja kunnolla...
En tiedä mistä hän kiukuttelee tällä kertaa, kun asuntoa ei saada kuntoon... miten se olisi mahdollista saada jos hän on 6 päivää viikosta muualla???
Mutta tämä on nyt tätä...
Hän on vissiin oppinut äitinsä tavan, että MINÄ en voi olla väsynyt, en huonovointinen, eikä varmasti pää voi olla kipeä... mutta se on jo toinen juttu kokonaan...