""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

Hui perhana, muurahaisia :$ Tänne on turha niiden tulla.

BB, ehei, en mä usko ennen teitä lähteväni, en alkuunkaan. Täällä ollaan herra ties vielä kuin kauan. Se on sitten jännä miten kauhean malttamaton ihminen on, vaikka kuitenkin tässä ollaan omaa nyyttiä lähempänä kuin koskaan. Enää ei ole todellakaan kauaa vaikka yliaikaiseksi menisikin.

Jeiiii, jomotuksia, onko vielä?? Mulla on selän puolella.

Seksistä
, en ole vaivautunut koko asiaa miettimään kun ei ole tullut tarvetta harrastaa :D Tällä hetkellä on paikat niiiiiin turvoksissa että hyvä kun normaalisti pystyy kävelemään. Ja kun tuo nyt on vielä laskeutunut niin voishan se olla aika mielenkiintoista.. :LOL:
 
Arg mikä hirviö yö takana :attn: ..heräsin tunnin välein millo mihinkii..monta kertaa sai juosta kuselle, sitten närästi..kolme kertaa Kitku oli ihan hirviö..aattelin et kuolen ku se repi kylkiluita hajalle ja hakkas päätä alapäähän..karmeita muljahuksii ja ne sattu |O yhyy! En voinu nukkuu, piti istuu et selvisin hengissä sen potkuilta..sitte heräsin ain välil menkka jomotuksiin..sitte olikii jo kauhee nälkä :kieh: voi vittu sanon minä! 6 jälkee nukahin ja kävin kerra kusel enne klo.10. Nyt persettä painaa ja alapäätä..kärty olo :kieh:

Ihana ilma..taidan vetää luuni aurinkoon ja mädäntyy sinne.. :D hitto ku ei arskassakaa enää jaksa oikee olla..tää loppuaika ei oo kivaa..tahon masusta eroo :/
Galluppi: Meillä ei oo monee kuukautee ollu seksiä.. :| halut poijes ollu kummalkii tai sit ku toisen miel ois tehny ni toisen ei..nyt ei vaan ees jaksa ajatella..tai ajatukset kyl laukkaa :LOL: mut fyysinen kunto ei anna periks..takaa päi ois varmaa paras,mutta paikat on nii herkät et tuntuu pahalta..ja tosiaa vauvan pää varmaa ottas vastaan.

 
Kuulostaapa tytyn yö aika mielenkiintoiselle :| Mulla nyt kolme suhteellisen hyvää yötä takana. Saa nähdä milloin putki taas katkeaa.

Perskuta.. Vauva painaa varmaan jotain hermoa mun nivusessa kun aina välillä meinaa lähteä oikea jalka alta :eek:
 
Tyty voi sua :hug: Se masupallo on ihan söpö, mut noi kivut ei eikös? Kyllä mä voisin tota boltsia vielä pitää jossei sattuis selkään,nivusiin tai mihinkää muuallekkaan. =) Täällä kans herätty yöllä ; selkäkipuun, kusihätään, nälkään ja sitte supistukseen.

Vilma juu oon huomannu kans että onpas sitä sit malttamaton. Tekiskö nää kivut vähä jotttai asian eteen? Huijui toivottavasti helpottaa hermon painaminen :O

seksistä ei sitä huvikseen nyt enää kyl harrasta ,mut jos se sais noille paikoille jotai aikaseks, en ihan viittii miehelle kuitenkaa heittää et "kulta, runkkaatko purkkiin niin mä jotenkin hoidan ne tonne kohdunsuullejos vaikka synnytys käynnistyis?" xD

Supistuksiaa! Heräsin aamulla KAUHEESEEN supistukseen. JEstas et teki kipeetä ja nousinkin yllättävän äkkiä sängystä istumaan kun paikallaan siinä vaan ei PYSTYNYT olla. Sitten siinä tuli toinenkin ja menin suihkuun soitettuani neuvolaan tosta selkäkivusta et mitäs se on niin sanoivat sitäkin supistuksiksi. no siinä sitten helpotti ja sänkyyn makaoileen ja kellotteleen supistuksia. PIEEENIÄ harkkasupistuksia , koska eivät kipeitä olleet niin harkkasupistuksiksi luokittelen, alkoi tuleenki 8 min välein. :O No sittn ne siitä vähä helitti ja nukahdin. Herasin jossai vaiheessa ja taas tullu sillon tällön joku hassu supistus. Noo taidankin pakkailla sen kassin varmuuden vuoksi tänään. LIMATULPPAA EI NÄY! "huhuu limatulppasein missäs oot?" :wave:

Miten mä en oikee osaa kirjottaa tonne elokuisten pinoon? Tää tuntuu vaan niin kotosalta ku kaikki yhtä höhliä ekan vauvan odotuksen kanssa. :D:D

beebee & toukka-neiti tänään 38+0 *poksis*
 
BB poksuonnee :wave: ! Voi vitja siellä on suppareita..hienoa hienoa =) lisää vaan kehii ni pääset synnärille viel tänää :D ..En muute itekkää kirjota missää muussa pinossa ku tässä..tota vauvaantuneiden pinoo seuraan päivittäin..en oo jotekii osannu mennä mihkää muuhu pinoo, tää on ollu just hyvä =) Mie en oo kertaakaa päässy kellottaa suppareita :ashamed: kateellisena teille muille..ja ei tätä kössii enää jaksa..oon jo ihan loppu tähä raskaana oloon..haluun vaa jo synnyttää..
Vilma joo miulle neukku täti sano et vauva voi nyrkillä huitasta nivushermoo ja se ei oo vaarallista mutta todella epämiellyttävää..jalka voi lähtee alta.. :eek: täällä tulee niitä tujuja päivittäi..Kitku kiduttaa minuu :D sit oon jalkapuolena ku se lykkii noihi hermoihi :kieh:
 
tyty, ahaa, se on on siis pikkuinen nyrkki joka viuhuu :D Välillä todella tuntuu et nyt menee tasapaino, sen verran kovaa sattuu. Mulle alkaa tää mahan kantaminen myös riittää, vaikka toisaalta tiedän kyllä tätäkin aikaa sitten joskus ikävöiväni.

BB, jeeeeee, supistuksiaaaaa!! Go, go :wave: Mulla on ollut tänään melkolailla supistusvapaa päivä, ihan vaan muutamia kivuttomia tullut. Mut selkää ja mahaa nyt jomottelee enemmän ja vähemmän koko ajan.

Ei hitsit, ihan kohta ollaan vauvapuolella :heart: Laskin että viisi viikkoa maksimissaan täytyy enää jaksaa ja sit vauva on maailmassa pakosti. Kuulostaa kyllä ihan hirmu hurjalle ajalle, toivottavasti ei todellakaan tarvii niin kauaa odotella. Miks pitää olla näin malttamaton!!?? Enää ei pelota synnytyskään juuri yhtään kun haluun vaan jo vauvan syliin :heart:
 
Vilma sama juttu tääläkin, et synnytys ei pelota ( ainakaa viel :D ) yhtään.oon jo niin valmis lähtee hakee tän pikkusen jo kotiin..ei kiinnosta tää raskaana olo yhtää..iha sama vaikka synnytys sattuu mutta mahaankaan ei jäädä :D !
 
Tyty ja vilma Juu no täällä toivotaa et tulis enempiki niit kipeit suppareit. Mut sit kun aamulla siihen heräs niin itku kurkus tuli olo et "eikai tää nyt helvetti synny en mä vielä oo valmis" :D Mut toisaalt kyllä otti päähä ku noi supparit helpotti. Tänää nyt tullu muutama hassu vielä mut eipä muute oikeen... NÄNNIT NE ON HELVETIN KIPEET! Anteeksi kielenkäyttöni

vilma: Juu no kyllä täälläki toi 4 viikkoo vielä kuulostaa ihan tarpeeks pitkältä ajalta. Ja hitto ettäpä särkeekin selkää. :( Kohta meki ollaan oikeesti vauvat sylissä. Saas nähä ollaanko sinä,minä ja tyty viel samaa aikaa synnäril. :D

Tyty Siellä ne nyrkit vaan viuhuu!:) Täällä nyrkkeillään tonne selkäänpäi ja potkitaa jotenkin äitin sisuskaluja kun välillä tuntuu ihan hirvee muljahtelu ja meinaa yrjöt lentää kun joku potkii mun vatsalaukkua tai jotai :O

 
BB kyllähän toi kössi jo roikkuu sielläkin :D sama juttu täällä..heh! Mesessä oon niin harvoin et miusta ei kyl oo siin mieles hyötyy :snotty: ehkä kerran kuus käyn pyörähtää..

Äske käytii semmoi mini sataman tyylises paikas juomas limpparit, mihi ihmisii tulee veneinee juomaa limukkaa tai sidukkaa..voi että oli ihana ilma, pien tuulenvire ja arska paisto..ah B) sitte koha mies tule palaverista ni lähetää ulos syömää.. :p katotaa saahaako ukon kamu mukaa eukkosa kaa.

Pitää itekki ottaa kössi kuvaa KUN poksun taas sunnuntaina :kieh: en mie kuitekaa mihkää synnärille pääse enne sitä :headwall:
 
tyty yhdyn mielipiteeseesi että IHANA ilma! :) ei yhtää liian kuuma vaan sopiva ja raikas. =) nam mä kävin jäätelöautolla :) tässä mussutan nyt sit jätskii
:p Älä paa masukuvaa oon ihan kade ku oot niin ruskee. :) no eiku paat nyt kato ku kerkee viel ehkä :) ja hitsi ku itteki pääsis ulos syömää nam:)
 
Onpas BB:n etureppu tullut alapäin, hyvä hyvä! :heart: Mun täytyy huomenna ottaa kuva mun kössistä kun poksuu niin saatte analysoida :LOL:

Ja tosiaan, aivan ihanan raikas ilma! Ihan jopa viileetä tulee ikkunasta, yleensä sieltä vaan pöhähtää jotain lehmän hönkäystä muistuttavaa.

Tytylle mukavaa iltaa ruuan parissa :p Mä sain polttari/vauvabilelahjaksi lahjakortin amarilloon, täytyy käyttää se tässä joku päivä kun hypitää seinille ja odotellaan supistuksia :LOL:
 
vilma joo tosiaan yhdyn kommenttiisi: "Ihan jopa viileetä tulee ikkunasta, yleensä sieltä vaan pöhähtää jotain lehmän hönkäystä muistuttavaa." Tosin vertauskuva on aika loisto. :D No hyvä että muutki huomaa että toi masu tossa "ROIKKUU" kun mun mielestä se on tipahtanu aika reilusti. :D
 
BB: Onnea poksuista. On sulla aika hyvin masu jo laskeutunu, ei varmaan kauaa tartte kantaa jos supistuksiakin tulee jo.

Mäkään en koe että mikään muu pino ois mulle luonteva ku tää. Lueskelen kyllä noita lokakuisia ku laskettu aikahan siirty sinne lokakuun loppuun, mutta ei oo koskaan tullu kirjotettua. Sillon ku plussasin ni löysin tän foorumin ja tähän tuli ekana kirjotettua kuesikoistahan tässä ootellaan.En siis oo koskaan sinne teidän kuumeilupuolelle kirjottanu, ku meillä tärppäs ennen ku ehdittiin alkaa kunnolla kuumeilemaankaan.

Gallup: Meillähän ei paljon seksiä harrasteta vieläkään, mutta yksi hyvä asento mahan kanssa on sängyssä miehen sylissä ns. lusikka-asennossa.

ON: Me saatiin tänään turvakaukalo.Miehen isä oli ostanut meiän vinkistä käytetyn Brion kaukalon isofix-alustalla. Se näytti ihan uudelta, mutta käytetyks sen huomas että siihen rautaosaan, mikä on jalkojen/kenkien kohdalla, oli potkittu. Laitoin myös serkulle viestiä ja ens viikolla meen ostamaan ekat kestovaipat :) Ihan kiva kun alkaa olla tavarahankinnat suunniteltu ja tärkeimmät hankittu. Lauantaina sitten Ikeaan ihmettelemään kalusteita ja muita tarvikkeita miehen siskon kanssa. Ihana kun noita sisustuksia ei tartte ite niin paljon miettiä, vaan on voinu "ulkoistaa" ne jollekin. Sisko on tehnyt oikein listan vaihtoehdoista mun värivalintojen mukaan. Vielä ku joku järjestäis tän kämpän ja heittäis kaiken ylimääräsen roinan pois :LOL:

BB: laitan sulle yksäriä
 
alley, kiva että olette saaneet tehtyä hankintoja :) Mulle kaikki tuli jotenkin paljon konkreettisemmaksi kun saatiin sänky ja kaukalot sun muut nököttämään makkarin nurkkaan. Oi, pääset onnekas Ikeaan! Mun olis tehnyt kans mieli, mut ei saatu aikaiseksi lähteä aikanaan ja nyt ei enää viitsi sinne asti ajella, enkä kyllä jaksais varmaan siellä kävelläkään :D

Voi tytöt ja pojat.. Mua koskee!!! Nivusiin, reisiin, alamahaan, alaselkään.. Ja tuntuu kun olis justiinsa vauvan pää pihalla tai vähintään paskat housuissa :LOL: Oikeesti ei enää kyllä naurata, hikeä puskee pintaan ja oli pakko ottaa Panadoli. En edes osaa sanoa millon supistaa kun tuntuu et koko ajan on tuo maha ihan pinkee..
 
Vilmav: Meillä tuo Ikea on ihan kävely etäisyydellä, nbiin sieltä tulee tehtyä melkein kaikki sisustus hankinnat. Noutovarastokin koirien pissityslenkin varrella. Oon kyl ilonen et voi Ikeaa käyttää, ku harvemmin ois varaa mihinkää kalliimpaan. Nuo sun kivuthan kuulostaa ihan lupaavilta, ei varmaan mee sullakaan kauaa, ku pääset nyytin haku reissuun :)
 
Ohhoh, täältähän lähtee kohta kaikki synnyttämään ja Nibbe varmaan on jo (mikäli ei oo edelleen vessaevakossa)... Miekii halluun...!

Haluisko joku tarjota miulle selkä-/hartiahieronnan? Ois kyllä hyvä, kun kaikille raskaana oleville tarjottaisi vähintään kerran viikossa ilmainen hieronta :D

Tän päivää on sitten ollut kiusana menkkakivut, onneks levolla (siis vaaka-asennossa) on menny ohi (ja vessassa käynti on vaikuttanu myös asiaan). :headwall: Siis tää odotus ei oo miun juttu ollenkaan. Jos mie vielä joskus haluan lapsia, niin joku muu saa hoitaa tän odotuksen miun puolesta! Mie voin kyllä hoitaa sen yrityksen ja vaikka synnytyksenkin, mutta tän yhdeksän kuukautta vois kestää joku muu... Vapaaehtoisia? :LOL: :saint: :D

Toivottavasti tämä vaikea raskausaika jotenkin kompensoi sitten lapsen seuraavaa 20 vuotta. Siis, että meille tulee sellainen ihana ja helppohoitoinen lapsi, joka ei turhia kitise, ei itke, on terve ja fiksukin ja muutenkin kaikinpuolin sopiva ja mukava... :D :saint:

DsariaL, jolla on ihan selvästi jo nukkumaanmenoaika mennyt, ja Möykky 28+0
 
alley, voi sinä onnekas lurjus! On kyllä ehkä mun lompakon kannalta hyvä etten tosiaan asu kovin lähellä Ikeaa :D Ja kyllä mä uskon että tässä menee vielä hyvä tovi ennen kun mihinkään lähden, Elma varmaan tykkää kiusata :kieh:

Dsarial
, sun pitää tehdä jonkun kans diili, että sä teet ja synnytät ja sit joku vapaaehtoinen odottaa :D Ja sitten luonnollisesti saat sen lopputuloksen. Ihan reilu peli eikö :LOL:

KP
, otin kopin suppareista, toivottavasti tehoavat!

Rikkonainen yö takana.. ravasin vessassa ja juomassa koko ajan. Suu on hiekkapaperia, hyi. Kivut helpotti, mutta joku jännä tunne siitä tuonne nivusiin ja alamahaan jäi. Mietin et olisko tuo kersa voinut mennä vielä yhden asteen alemmas..

Me lähdetään vielä tänään pyörähtämään nopeasti reisussa. Ei täällä kotona jaksa olla. Ehditään nyt kun miehen lomakin alkaa niin teurastaa toisemme monta kertaa ellei nähdä muita ihmisiä :D

Tänään olemme lääketieteen mielestä täysiaikaisia, jipii!!

Vilma 37+0
 
Vilma onnea täysiaikaisuuden poksuista. Voinluvata et seuraava viikko tosta menee NIIIIIIIN hitaasti. Mulla ainakin menny. :Dja kyllä mä ainakin huomaan eroa. :) Kaikilla ei maha roiku tuolla kintuissa niinkun mulla :D :D

Alley Missäs päi sä asutkaa (Espoota oletan,kun Vantaalla vissii ei oo sitä Ikean varastoa) Täällä meinaa yksi Tuomarilalainen. :D Ja huomioin yksärin. :) Ja hei muute kun sinäkin meinaat kestoilla niin suosittelen ostamaan vaipat kestovaippainfo.fi:n kirpputorilta. Uudenveroisia vaippoja ,saattaa olla hetken vaan käytetty ja huomattavasti halvempia. :) JA paremmassa imussa kun ihan uudet. Kun ihan uudet vaipathan ei oikee tuppaa imee ennen kun parin pesun jälkee. (nimimerkillä Pesin ImseVimsejä 3 kertaa kun uutena eivät imeneet mittää). :) Ja suukkis mua neuvonut paljon, en aluks tienny ees ettei saa olla yli viittä prosenttia saippuaa tai Zeoliittiä jne. :)

KP Täällä kans kopit otettu ,mut ei toi vauva tuolta tunnu olevan halukas muuta kun pitämään mut yöllä hereillä ja nälkäisenä :D Toivottavasti teilläkin pian tärppää :heart:

Dsarial hei kuule kaupasta saa ostettuu sellasii lämmitettävii kaurapussei, ne on noihin "menkkakipuihin" OIVA juttu mulle ainakin oli ISO apu. toinen on Kuumavesipullo...

ON:Täällä mennää neuvolaan kyhdeksäski,nyt koitan nukkuun vielä hetken tuntuu et katon ihan kieroo kun niiin väsyny :D.

13 päivää laskettuun! :wave: kohta lasken oikeesti jo tunteja. :headwall:
AIniin pitiki sanoa että mun mies oli eilen tosi sulonen kun sanoi että: "Sais kyllä syntyy jo toi pikkuneiti,kun musta tuntuu niin pahalta kattoo avuttomana vierestä kun suhun sattuu enkä voi tehä oikeen muuta kun hieroa." :heart:
 

Yhteistyössä