tyty mulla kans kerran putos kyllä ujgurtti käsistä kun inhoan muurahaisia ne on jotain kauheeta niin niitähän kuhisi lattialla oikeen huolella. Pomppasin varmaan pöydälle asti (ihan kun ne mut söi) ja soitin miehelle huutaen puhelimeen: "JA VÄHÄN VIKKELÄÄN SIELTÄ KAUPASTA KOTII TÄÄLLÄ KUHISEE MURKKUJA LATTIALLA IHAN MUSTANAAN!" Painelin tukka putkella ulos ovesta koirien kanssa myrkytyssession ajaksi.
ja kyllä vitutus käyrä se nousee täälläkin, mutta hitto kun ei supista ees kipeesti. kunhan jomottaa ja sitten loppuu ku seinään. Masua tulee varmaa ikävä mut perkele noita kipuja EI! nääh...
Mut hei mäki kävelen kotona ilman housuja.
Just kun alushousutki puristaa.
Vilma poksahdat ennen mua ja tytyä
Senkin roisto yrität ohitella limoinesi! :kieh:
Vitsi vitsinä
Juu ei täällä näy mitää tulppia. Jollen sitten sitä oo tonne pönttöön pusertanut, en tarkistele vessareissujen yhteydesä kuitenkaan ihan ettämitäs sieltä pöntöstä löytyykää
Ja kohta ne meijän babyt tulee.
Meillä oli muuten pikkuneiti neuvolassa kiinnittyny ja laskeutunu KOKONAA! WHII! Jotai ees tapahtunu. maanantaina oli siis neuvola ja perjantaina taas...Pirun verenpaineet ku jatkuvasti pittää rampapa mut hei hemoglobiini oli 136!! Koskaa ollu niin hyvä!
Dsarial vaihdetaan?= mä voin ottaa sun supparit
Kannattaisko soittaa lääkärii ku ei toi nyt ihan hyvältä kuulosta? :/
Nibbe Mua ei haittais yhtää seksikieltä taitaa paikat olla niin pehmeet ja hellänä et tekee vaan kipeetä kaikki asennot josta puheenollen:
SEKSIGALLUP ISOMAHAISILLE:
Miten ihmeessä oikeesti ison mahan kanssa voi harrastaa seksiä? alla kun ei mahdu oleen ja päällä on yhtä seksikäs olo kun norsulla posliini kaupassa. :O