Hellou taasen! Tän päivän onnellinen asia -> Kakka tuli!!! Ei o pariin päivään näkyny
Eli ensimmäinen oire, vatsa ei toimi. Eilen oli rinnat jo kipeet, mut muuten mennään aika oireettomana. Välillä vihlaisee vatsasta mut ei pahasti. Ultrassa sanoi et kohtu hieman vuotanu ja näky vuotoa, mut normaalia. Mullahan tuli viikon ajan ruskeeta tuhrua mut nyt vaan valkkaria eilisestä asti.
Aika on menny ihan ääälyttömän nopeesti, mut jospa se sitten tästä ku nää alkurytinät tästä lähtee menee.. Odotan niiiin hirveesti sitä kontrolliultraa joka on tasan kahden viikon päästä. Silloin saan tietää belgian verikokeiden vastaukset, lyökö sydän, oliks papa ok jne. Eilen makasin koko päivän sängyssä ku sain kortisonia ja kipua puuduttavaa piikkiä alaselkään reuman takia, nyt oli ihana herätä kivuttomaan aamuun
Minulla siis ollu 20 vuotta nivelreuma :/ Se antaa sit oman jännityksen tähän odotukseen.
Mut tänään kaikki taas mallillaan,raksaillaan tänään varastoa ja viikonlopun oon kuskina kun mies lähtee ilosaarirokkailee, eli minä saan taas jotain kivaa ku miehellä huono omatunto, alusvaatteista se jotain puhui :kieh:
Taustana meidän perheestä siis voisin laittaa.. Itse olen 25 v ja mieheni 24 v. Vauvahaaveet jo viime syksystä jolloin jätin evran poies ja jäätiin sit odottaa polvileikkaustani jonka jälkeen päätettiin alkaa yrittää. REuma oli silloin myös toooosi ärhäkkä joten lääkkeiden jättö poies olis ollu mahdotonta.. Maaliskuun alussa polvi sit tähystettiin (onneks riitti vaan tähystys!) ja kuukauden saikun jälkeen vointi oli miljoona kertaa parempi. Käytin silloin ns uusia biologisia lääkkeitä joita pistin itse kolme kertaa viikkoon, niin tähystyksen jälkeen ne voitiin jättää poies ja aloitettiin miedot lääkkeet. Ja nyt sit ollaan tässä
Rakennettii miehen kaa omakotitalo viime kesänä Joensuusta noin 7 km ja tänä kesänä raksaillaan autotallia ja laitellaan pihoja. Yhdessä ollaan oltu nuoresta asti, kohta 10 vuotta tulee täyteen ja edelleen mieheni ehdottomasti maailman ihanin ihminen :heart: Kihloihin mentiin äitienpäivänä ja naimisiin kuhan on aikaa ja rahaa
Mut sellaista taustaa jos joku jaksaa lukea
Taidan lähteä ukkoseen käyttää koiraa aamupissalla
LM 4+5 (kauhee ku kaikki muut on jo niin pitkällä, mut täältä tullaan perästä :kieh: )