""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

Tyty, lähde vaan reissuun, kyllä niitä synnäreitä Suomen maasta löytyy :) Mä kyllä jännitän kans kuinka uskallaan tulla viikolla 37+0-37+4 tänne Keski-Suomeen, mut jos vauva todella on silloin syntyäkseen niin äkkiäkös päästään sairaalaan :) Sit kun vauva syntyy niin ehtii olla kotona ihan riittämiin!
 
Vilma joo se on kyl totta et synnäreitä riittää..mutta jos joudun synnärille tuol äitin luon ni se on meiltä kotoa 1,5h ajomatkan päässä..ja aika hankalaa olis miehen hiihtää synnäin ja kodin välii jos nii kaukan olisin..ja sit se kotiintulo sen pikkusen kaa sieltä saakka. Tästä meijän kotoa omalle synnärille ei aja ku 10-15min =) ja jotekii tuntee olosa turvallisemmaks siin omal synnäril..vaikka koskaa siel en ookka synnyttäny :D kai sen tekee se et koti on lähellä.
 
tyty, mulla kyllä nuo samat tunteet velloo päässä. Mut silti jos vaan hyvä olo on niin meinaan ton pikkureissun vielä heittää. Hullu kai mä oon :D Mut täytyy nyt katsoa, jos en ole kuoseissa niin sit jää suosiolla reissut tekemättä.
 
NIbbe Terppa on viimeks kirjautunu "26.02.2009 klo 18.57" tänne kaksplussan sivuille..tein salapoliisin työtä :D ..TAAS..!mietin et varmaa voi poistaa hänen tiedot..? Jos ei oo 5 kuukautee käynykkää tääl.. :/ tai mitä mieltä muut on..?
 
tyty jumankekka nainen mä oon kade! Vitsi ku mahtuis mullekin korkkarit jalkaan! Täällä mennä läpsytellää miehen kesä sandaaleissa kun ei kengät vaan mahu turvotuksen takii jalkaan!! Pidä kivaa häissä. Syö kakkua munkin puolesta. :)
Joo tänään on kärsitty se 37 rajan verran. :D Kauhee supistelu ilmeisesti selänpuolella vaan kun loppuu se kipu aika ajoin. Kitisin ja vinguin tampaten jalkakäytävää pidellen selkää keskellä katuu tänää. Varmaan ihmiset ihmetelly et "Mitä helkuttii?" :D:D

jos toi terppa ei oo enää täällä pitkää aikaa kirjotellu niin vois kyl poistaa... asina voi laittaa takas jos tarve vaatii :)

vilma se vissii lomailee vaa? Kuis lomailu sujunu?
 
HUomenta.. :wave: mie tässä aamukahvit kittaan kurkusta alas ja sitte junalle..kahotaa tuunko bumerangina takas jos tulee suppareita :LOL: heti ku astun junaa ni tietty rupee supistelee..hehe..!
Voikaa paksusti..sunnuntaihi..! Adios!

tyty ja Kitku 37+5
 
joo no ootetaan nyt kuun loppuun tuota terppaa, ja poistetaan sitte jos ei kuulu mitään. toivottavasti ei oo sattunu mitään.

tyty ei oo pelkoo et tulee ennen sunnuntaita :( täällä on nimittäin hiljaista supistusten ja muidenki enteiden kanssa. hyvää matkaa! :wave: ja piä hauskaa meidänki puolesta.

Onnea täysaikasuudesta BB ja BB:n vaavvi :)
 
Hellou taasen! Tän päivän onnellinen asia -> Kakka tuli!!! Ei o pariin päivään näkyny :D :D Eli ensimmäinen oire, vatsa ei toimi. Eilen oli rinnat jo kipeet, mut muuten mennään aika oireettomana. Välillä vihlaisee vatsasta mut ei pahasti. Ultrassa sanoi et kohtu hieman vuotanu ja näky vuotoa, mut normaalia. Mullahan tuli viikon ajan ruskeeta tuhrua mut nyt vaan valkkaria eilisestä asti.

Aika on menny ihan ääälyttömän nopeesti, mut jospa se sitten tästä ku nää alkurytinät tästä lähtee menee.. Odotan niiiin hirveesti sitä kontrolliultraa joka on tasan kahden viikon päästä. Silloin saan tietää belgian verikokeiden vastaukset, lyökö sydän, oliks papa ok jne. Eilen makasin koko päivän sängyssä ku sain kortisonia ja kipua puuduttavaa piikkiä alaselkään reuman takia, nyt oli ihana herätä kivuttomaan aamuun :D Minulla siis ollu 20 vuotta nivelreuma :/ Se antaa sit oman jännityksen tähän odotukseen.

Mut tänään kaikki taas mallillaan,raksaillaan tänään varastoa ja viikonlopun oon kuskina kun mies lähtee ilosaarirokkailee, eli minä saan taas jotain kivaa ku miehellä huono omatunto, alusvaatteista se jotain puhui :kieh:

Taustana meidän perheestä siis voisin laittaa.. Itse olen 25 v ja mieheni 24 v. Vauvahaaveet jo viime syksystä jolloin jätin evran poies ja jäätiin sit odottaa polvileikkaustani jonka jälkeen päätettiin alkaa yrittää. REuma oli silloin myös toooosi ärhäkkä joten lääkkeiden jättö poies olis ollu mahdotonta.. Maaliskuun alussa polvi sit tähystettiin (onneks riitti vaan tähystys!) ja kuukauden saikun jälkeen vointi oli miljoona kertaa parempi. Käytin silloin ns uusia biologisia lääkkeitä joita pistin itse kolme kertaa viikkoon, niin tähystyksen jälkeen ne voitiin jättää poies ja aloitettiin miedot lääkkeet. Ja nyt sit ollaan tässä :)

Rakennettii miehen kaa omakotitalo viime kesänä Joensuusta noin 7 km ja tänä kesänä raksaillaan autotallia ja laitellaan pihoja. Yhdessä ollaan oltu nuoresta asti, kohta 10 vuotta tulee täyteen ja edelleen mieheni ehdottomasti maailman ihanin ihminen :heart: Kihloihin mentiin äitienpäivänä ja naimisiin kuhan on aikaa ja rahaa :p

Mut sellaista taustaa jos joku jaksaa lukea :LOL: Taidan lähteä ukkoseen käyttää koiraa aamupissalla

LM 4+5 (kauhee ku kaikki muut on jo niin pitkällä, mut täältä tullaan perästä :kieh: )
 
Moikka taas kaikille!

Ihania kommentteja oli tullut miun masusta... kuulemma näyttää tytöltä, ja eikös korkea (150) pulssikin viitannut tyttöön vai mitens päin se meni? Juu eihän tuota itekään meinannut uskoa mitatessa että oikeesti masu on jo nyt yli 100 cmku painookaa ei kuitenkaa oo hirveesti tullut. Jotenkin se on vaan pompsahtanut ulos ja eteen toi masukki :eek: :D

LillaMy83 Muistan niin hyvin ton tunteen ku ite pääsin tänne odottajien puolelle ja huomasin että kaikki muut täällä on niin pitkällä jo, mutta kyllä niitä uusia aina tulee "selän taakse". =)

Tytylle ihanaa matkaa!

Mitäs muuta piti sanoo.. hmm ei pysty taas muistaa, pää on pyörällä ku haminan kaupunki tas huonosti nukutun yön takia. :(

Hyvää viikonlppua kaikille! ja maanantaina tulen taas kurkkimaan onko tullut vauva uutisia :heart:

Jenninho+masukas 16+5
 
LillaMy, kiva lukea sun taustoja :) Aika kuluu nopeasti ja pian olet sinäkin jo pidemmällä! Musta tuntui aluksi ettei viikot kulu millään, mutta nyt kun katsoo aikaa taakasepäin niin tää raskausaika on mennyt ihan hujauksessa!

Hitto kun on hankala olo. Koko yön oli menkkajomotusta ja aamulla tuntui että supistaa jatkuvalla syötöllä. Maha on sekaisin taas ja jotain limaa musta valuu, en vaan tiedä että mitä. Mutta Panadolilla sain helpotusta äsken, onneksi :)
 
Delfis joo täällä oli koko pietarsaari ja lähiseutu pimeenä oisko ollu joskus viiden maissa ja kesti korkeintaan puoli tuntia. jotkut sanoo että ois ollu koko suomessa mut ilmeisesti se oli vaan joku pietarsaarelaisjuoru :D

supparituulia saa lähettää ja otetaan kiitollisena vastaan. eli jos ne on postiin laitettu tänään niin ylihuomenna ne pitäs olla täällä :D
niitä nimittäin tarvittais nyt.

sainpahan aikaa laittaa vihoviimein villikset lanoliiniin. yksistä housuista alko lähtee värit, saa nähä millaset ne on huomenna :D

LillaMy hyvin jaksoin lukea :) kiva tietää ihmisten taustoja vähän ja tutustua siten paremmin. kyllä se alku aika sitte menee nopeesti varsinki jos voi suht hyvin eikä oo kauheesti pahoinvointia :)

vilmav ei kuullosta kivalta :hug: mutta eikös nuoki vaan ole noita loppuraskauden iloja ja synnytyksen lähenemisestä johtuvia vaivoja :)


tää napa lähtee nyt kirjottamaan late lampaan ohjetta paperille, sit siivoo koko kämpän kunnes selkä alkaa periks. loppuilta voiski mennä sit sohvalla maaten ja kiroten ku ei mitään tapahu.

öitä! :wave:
 
Tyty86, kiva kun on muitakin täältäpäin :) Minä viikonlopun rokkileskenä :D

Tänään on alkanu tulee valkkaria reilummin. Vanhemmat varmaan ihmetteli ku oltiin pihalla raksailee ja yhtäkkiä lähdin hirveetä kyytiä sisälle vessaan ku luulin et alkaako vuotaa mut onneks ihan puhdasta valkkaria :D

Oon tänään ihan törkeen turvoksissa. Olin ilman paitaa niin mies katto et joko sul maha kasvaa ku ei sul ennen tollanen ollu :D :D Mitattiin sit vyötärö ja lisää oli 3 cm. Käyn paljon salilla niin on seurannu tuloksia ja yleensä littee vatsa mut nyt ihan törkee pömppis
:x

Mut mie lähen leipoo kakkupohjaa ku vanhemmat toi tuoreita mansikoita niin koristelen huomenna kakun niillä
:p
 
Moikka moi!

Lueskelin tässä näitä teidän hassun hauskoja keskusteluja ja jossain vaiheessa oli puhe synnytys tapa arvioista.
Meinasin vaan, kun mun neuvolatäti mainitti et mulla tulossa sellane, mut oon iha pihal et minkä tilanteen yhteydes se tehään? Eikai vaan sen Loppuraskauden ultran, joka mulla on 5.8 ? Vai kuuluuks se niinku siihen?
Äh, mä oon iha pihalla kaikesta...! Jos vaan joku ihanainen pystyis mua valasemaan, olisin kiitollinen. Mä muutenki hermoilen ihan turhasta koko ajan!

- Jonna 32+3 -
 
LillaMyy hyvin jakso lukee ja kiva tietää taustoja.. :) me asustellaan etelä suomen kärjessä, mie oon 26 ja mies minnuu nuorempi.. :) yhessä ollaan oltu kohta 4 vuotta.. :) perheeseen kuuluu lisäksi kaksi kissaa ja koira.. vähän taustoja.. :)

(.) täällä on nyt hoitopöytä, itkuhälytin, mobile haettuna.. saatiin ilmaseks.. :) ja sit kävin vanhempien luota hakees oikee retroo vauvanvaatetta.. :D äiti oli säästäny miun vanhoja.. :)
 
Ai vitsi et levähty hymy mulla korviin kun EM oli käyny kommentoimassa että "BB ja tytyki se kohta poksahtaa" :D Vitsi just kuule Lillamy muistan HYVIN kun olin viikolla 7+ ja aattelin et kaikki on niin pitkällä. JA hups vaan kohta alan olla seuraavana jonossa jolla LA: :D

Piruvie täällä supistaa... Kivaa kun jotai tapahtuu,mutta harmi kun ne kohta loppuu. Ei näissä oo mitää välei ja säännöllisyyksiä nähtykää. Kuhan nyt vaan sattuu välillä, eikä ees kovin paljoa. Supistais KUNNOLLA niin pääsis hommiinki!!

Kiitos täysiaikaisonnitteluista! :heart: :heart:

jokos te kohta poksahtavat kävitte lukeen että noita akupainanta pisteitä painelemalla vois saada synnytyksen käyntii? :p
 
TB, ihana kun ihmiset ymmärtää säästää vanhoja juttuja :)

BB, anoppi mulle eilen hehkutti noista akupainanta jutuista, ohitin lähinnä naureskelemalla ne koska se on ihan luontaistuote hörhö ja mä pahimman luokan länsimaisen lääketieteen kannattaja :D Mut kieltämättä noissa vois olla paljonkin järkeä!

Musta oisit saanut yöllä kaverin jos vaan olisin ollut koneella, meinasin jo herättää miehen yhdessä välissä et pakko kai lähteä näytille kun paine oli haarovälissä ihan kauhee ja menkkojen tapaan jomotti ihan kauheesti. Mut levolla meni sitten ohi, eli no hätä :p
 
Oliks teillä muilla alkuraskaudesta vuotoja? Mulla nyt yli viiikko plussauksesta ja varmaan kahta päivää lukuunottamatta tullu ruskeeta tuhrua. Tosi vähän,ei edes pyyhkiessä vaan ihan ku oon pitänyt pikkuhousunsuojaa niin siit on huomannu et on tullu. Kellertävän ruskeaa max puoli teelusikallista per päivä. Ultrassa gyne sano et kohtu hieman vuotaa ja on normaalia mut silti mietityttää ku sitä vuotoa on ollu jo näin kauan.

Muoks:
Täytyy viel lisätä ettei vuotoon liity mitään kipua. Eli tuskin vaarallista..

Eilisestä lähtien on ollu rinnat kipeet ja tänään ollu huono olokin joten sieltä taitaa tulla raskauden ihanuudet :D

 

Yhteistyössä