""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

nibbler ei vieläkään :hug: kyllä se pirpana sieltä tulee joskus, ei kuulemma vieläkään yksikään lapsi ole jäänyt masuun asumaan... vaikka se siltä tuntuukin :D minäkin olin varma että "peikko" on se maailman kaikkeuden ensimmäinen lapsi, joka ei suvaitse syntyä koskaan.
mutta jos täti, isi, mummi, kummi ja kaima kävin vähän juttelemassa, ja kertomassa kuuuinka kovasti odotetaan ;)
Zemppiä nyt loppu odotukseen ja kovasti jaksuja.
 
Nibbler voihan perhana.. :attn: eikö homma lähtenykkää käyntii..alku oli hyvä, mukavaa ku siskos täällä päivittää meille tietoja :D Olin iha varma et saan tänä aamuna lukee et siulla jo poika kainalossa.
Veepu onnittelut plussasta :flower: seuraavat 9kuukautta odotusta :D
Toivova siulla kyllä homma eteni ihan rytinällä..hyvä että poika kuitenki terve ja hyvin jaksatte =)

Täällä ei mitään mainittavaa..mietin kuumeisesti et lähenkö tänää sinne äitin luo ja sieltä häihi..en vieläkää tiiä :headwall: tosin eihä tätä palstaa voi jättää nii moneks päivää ku täällä on ruettu jo tulppia irtoilee ja osa jo meinee synnyttää :D

Ainii..eilen jo kaksi kamuu kysy " joko on tuntemuksia..joko poksahat" :kieh: perkele..ei tartte kysellä, eihä laskettuu aikaakaa oo viel ylitetty..ärsyttää tommonen..kyllä mie ilmotan kun vauva on syntyny..onneks noi nyt vaa oli sinkku kamuja, synnyttäneet tietää että turhia ei kysellä..rupee vaa ärsyttää!
 
Tänää tuli ilmoitus postista, äitiyspakkaus saapunut :D Ihanaa päästä katsomaan mitä kaikkea ihanaa siellä on. Aika nopea toimitus, viime viikon keskiviikkona olivat tehneet päätöksen, tiistaina oli päätöskirje postilaatikossa ja nyt saa jo hakea pakkauksen.

NIbbler: Ei varmaan kuitenkaan kauaa mee ennen ku pääset tosi toimiin. Lupaavaa kuitenki et piti jo synnärillä käydä.
 
nibbe voih!!! No, kyllä se sieltä vielä putkahtaa!! Jaksuja! :hug:

Veepulle onnittelut ja tervetuloa!

tytylle ja bb:lle jaksuja myös!! :heart:

Laitan tähän perään pientä tilanneraporttia :D Varoitus: omaanapaa tulossa!
 
Eli mullahan alkoi supistelemaan jo viikolla 16. Neuvolaan oon ollu yhteydessä viikoittain ja apua ei millään. Nyt tuon eilisen rakenneultran jälkeen soittelin uudelleen ja tänään. Vihdoin ja viimein neuvolatäti otti todesta ja sain maanantaille ajan omalle neuvolalääkärille (joka on tosi hyvä ja osaava). Itku tuli kun olin niin helpottunu, että vihdoin joku kuuntelee.

Todesta otti, kun kerroin eilisistä suppareista. Illalla niitä tuli 19-23 n10min välein. :( Kirjoitti nyt vasta koko mun tarinan koneelle, että jos täytyy synnärille joku ilta marssia, löytyy tiedot sieltäkin. Sairaslomaa sain nyt maanantaihin ja lääkäri katsoo jatkot. Käskyn marssia saman tien sairaalaan jos vähänkin vuotaa, kun se istukka on kohdunsuulla. Katsotaan, josko maanantaina ollaan viisaampia. Kiitos teille kaikille, kun olette olleet tsemppaamassa. Ei uskois miten paljon merkitsee ja auttaa kun saa tällaisessa paikassa kirjoitella tuntemuksiaan. :flower:
 
hyvinhän se tietojen päivitys sujuu siskokullalta :D

tosiaan nyt tultiin kotiin.sanoivat että voidaan pari tuntii odotella ja kattella jos jotain tapahtuu. mut näin oli äitilläki ku se pikkuveljeä haki, et ensin kävivät kääntymässä ja sitte myöhemmin hakivat pojan :)

eilen ku tultiin niin paikat oli auki sen kaks senttiä ja kuulema pojan pään hailuminen oli tuntunu. pikkumies oli TOSI vihanen koko siitä tilanteesta ja hässlingistä, mut mies sai sen sit rauhottumaan. yöks tarjottiin pientä pilleriä joka estää jännittämisen. sitte pari tuntii siitä pyysin jo jotain tujumpaa. sillä aikaa ku opeteltiin ilokaasun käyttöä mies nukku ku pieni lapsi vieressä :D ei se ilokaasu auttanu kauheesti, otti sen pahimman pois, mut selkä ja menkkakivut jäi. parasta siinä ehkä oli just se että teki edes jotain.

sit ramppasin koko yön vessassa ja hörpin kaasuja. mies sano että mä olin alkanu jossain vaiheessa hihittää, mut en mä sitä muista :D voi hyvin olla et mä naureskelin mielessäni et jessus ku tulee isot kädet täst kaasust :D

mut et joo... semmonen :) laitan taas siskon päivittelemään jos pitää mennä enkä kerkee täällä ilmotella tarkemmin.

tervetuloa Veepu ja onnea!

nyt menee silmät kiinni, mut tuun varmaan vielä takas kommentoimaan tarkemmin teille takas.

toodeloo!
 
Moikka kaikille.

En oo oikeen jaksanut käydä täällä kun ei oo olllut mitään ilosta kerrottavaa, eli paha olo jatkuu edellee ja lisäksi on tullut hirveät päänsäryt.

Nyt tulin päivittämään neuvola kuulumiset tänne:

Eli viikot 16+4
paino noussut raskauden alusta 2.9 kiloa
viime kerrasta 1.2 kiloo eli 300g/vk
paineet 126/68
hemppa 122
Syke 150

Eli kaikki etenee masukin osalta hienosti. En vaan millään malttais oottaa ultraa (14.8) sitä ennen on vielä yksi neuvola reilun parin viikon päästä. Ne haluu nyt seurata tätä mun pahoinvointia vähän tarkemmin. Eli palvelu pelaa meillä tosi hyvin.

Tänne oli tullut uusiakin, onnea teille plussa-uutisista!
Ja onnea toivovalle nyytistä! :heart: :flower:

Palataan asiaan paremmalla ajalla ja ololla

jenninho+masukas 16+4 (jee viides kuukausi jo menossa)
 
Jenninho: siun masu on ihana! Miusta hieman tyttömasun näköinen...
Ja hyvä, että seuraavat nyt sitä pahoinvointia, toivotaan ettei käy niin huono tuuri, että joudut koko raskauden siitä kärsimään...

Nibbelle lähettelen avaavia, kipeitä suppareita, että pääset hakemaan pojun kotiin. :heart:

Alley: mitä pidit pakkauksesta?

Delfis: Hienoa, että sait kerrankin äänes kuuluviin! Kipeät supparit kun ei tosiaan ole normaaliin raskauteen liittyviä vielä tässä vaiheessa! Kai se on taas jotain resurssien pihistelyä, että vasta sitten kun äidillä on kunnon hätä, niin otetaan neuvolassa tosissaan ja laitetaan lääkärille...
 
kukkaiskeijulla varmaa ollu olo että "jaa mitäh?!" :D onnea sinne :heart: :flower:

Nibbler Tolleen kehtaat vaa söikytellä et jo lähdet. :D No ei. Harmi että oli väärä hälytys mutta jos jo 2 senttiä auki niin kyllähän sen kohta on PAKKO sieltä tulla. :D Saitpahan ainaki maistella vähä kaasui, pikakännit pitkän tauon jälkeen melkeempä. Siit tulee kyl ihan tyhmä olo siit ilokaasusta...

Delfis Voi harmi ku vähä vastoinkäymisiä sulla. Voimia sinne. :) :hug:

Päivittäjää haetaa! Itteki tästä kohta erkanen niin en edes ilmoittaudu mukaan hakuun.

Ihanaa nukuin 12 tuntia ku pikku vauva! :D TAIVAALLISTA! Työmiehet siis iptää tänää ilmeisesti siestaa... Ja sitten "ihastelen" noita raskausarpia noissa mun perskinkuissa ja reisissä... :(
 
Kukkaiskeijulle onnea yllätystytöstä.. :heart:

nibbler kyllä kohta on beibi sylissä.. :) tsempitykset sinne.. :hug: ja kiva kun siskosi käy sit tilannetta päivittelee, jos et itse ehdi.. :)

delfis tsemppiä supistusten kanssa.. :hug:

DsariaL tsempitykset pahoinvointiin.. :hug: toivottavasti kohta helpottais..

toivova kiitos synnärikertomuksesta.. :) ja onnea vielä kerran.. :heart:

jenniho ihana masu.. :) mä en oo ees mitannu vatsanympärystä...

alley kiva että päätös tuli nopeasti ja sait pakkauksenkin hakea jo.. :) täällä vielä odotellaan pätöstä...

TB 23+3
 
BB: Onnea täysiaikaisuudesta! :)

DsariaL: Ihan kiva oli, paljon kaikkea kivaa :) mut niitä vaippoja oli vaa neljä niiku tietty pitiki, ja niiden laatu hieman epäilyttää nyt kun on ne nähnyt livenä. Ku kestoilua suunnittelen, mutta noissa on niin huonosti ne kuminauhat, että varmaan tulee tavara sisävaipasta ohi. Paljon paremman mallisia oon nähny. Muuten oon ihan tyytyväinen sisältöön.

TB: Kyllä sullekki varmaan tulee pian se päätös. Ootko netistä käyny kattoo joko sitä on myönnetty?

Jenninholla söpöjä masu kuvia =)
 
Joo kyllä mie taijan tehä nii et lähen huomen aamul aamujunassa sinne mamman luo ja lauantaina häihi..sit sunnuntain pika pikaa kotia =) ei tääl koton jaksa olla yksin koko v.loppua ku mies duunissa 24/7 pitää vaan pitää peukkuja et neiti haluu pysyy kössissä =) oon kyl 99% varma et meijän neiti ei synny ku vasta lähempänä LA:ta
jenninho siulla jo söpö massu :heart: ei kyllä näytä et ympärys olis jo 106cm..on nii söpön ja pikkasen näkönen.
Delfis hyvä että siat vihdoin lekurille ajan..zekkaa paikat ettei oo ruennu lyhenee tai pehmenee, ei tossa vaiheessa vielä tarviis kipeistä suppareista kärsii :hug:
BB noniin onnea sinnekkin maagisen rajan ylityksestä :D nyt ne kärvistely päivät vasta alkaaki..heh..! Ja mie kans kyttäsin tota mein etusivun listaa ja huomasin, että yleisin ajankohta on synnyttää rv40..et varmaa se omaki aika sinne aika hyvin männee..
Nibbe oon kyl aika varma et sie oot jo saanu pojan syllii ku sunnuntaina tuun lukee pinon tapahtumia ;) tuskin poitsu kovin pitkää viittii massussa elellä ku suuri maailmakin jo odottaa..

Meinasin lähtee häihi korkkareissa :whistle: MUTTA otan kyl toiset kengät mege :D en nimittäi todellakaa luota et jaksasin kävellä korkkiksilla..miulla ei oo tota turvotusta pahemmi ollu, välil jaloissa..sormissa ei yhtää..eilekii oikee sormukset hölski sormissa =)
 

Yhteistyössä