""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

Keskussairaalasta soittivat äsken äitipolilta et pitää mennä sinne ja katsotaan et kaikki ok :/ Oma lääkäri oli laittanu lähetteen ultraan ja soittivat et tulla klo 13. Jännittää ihan törkeesti.. Eka ultra jo tänään :p iiiik!!

LA on koneen mukaan 22.3 (mun miehen synttärit on sillon :D ) ja pohjoiskarjan keskussairaala on paikka
 
No nyt niitä ultrakuulumisia :D
viikot 20+1
pipo 47mm vastasi 20+2
reisiluu 33mm vastasi 20+3
Kaikki oli vauvalla kohdillaan. Uloke jalkovälistä bongattiin ;)
Sain ylimääräisen kontrolliajan 10.9 ja lääkäri ultraa. Istukka on edessä ja alhaalla. Kohdunsuulla. Kellään tietoa mitä merkkaa käytännössä? Suppareista kun kerroin, kehoitti ottamaan yhteyttä jos lepokaan ei auta. Saikkua eivät määränneet. Neuvolan pitäis tuommoset huolehtia.

Delfis ja mr(?) pikkudee :D
 
morning mammat..

Viime yönä menkka jomoja melkee koko yö, sitte otin 6 aikaa panadolin ja nukuin 11 saakka tunnin pätkissä..huono yö. Sit ku kävi kusel ni muutama suppari tuli.

Toi kukkaiskeiju kirjottelee jyväskyläläisten mammojen pinossa, eikä ollu muutama pv sitte jakautunu mihkää..kävin vaklaa :D terpasta ei mitää havaintoo missää?

Delfis onnittelut mitä ilmeisemmin pojasta ;) ja hienoa että pikkukaverilla kaikki hyvin!
BB siullahan oli jo paikatki lupaavammat mitä täällä.. :whistle: lähtöä odotellessa loppuaika.
Nibbe mie jo arvelin et sie pääsit tositoimii..mutta olitki maanpaossa :D joo ei oikee raskaana ollessa voi olla ilman vessaa..se on ihan ehoton ykkös kapine.
Lillamy tervetuloa myös miun puolesta=) hyvä et tulee väkee lisää..ei ihan kuole tää mein pino.

Pitäsköhän sitä lähtee ulos kokeilee arskan ottoo..jotekii ei oo kyl semmoi fiilis..tänää on taas semmoi päivä ku ei oo mitää tekemistä.. :/

Tyty ja Kitku 37+3
 
Delfis Eteisistukka eli istukka joka on siinöä kohdunsuun päällä merkkaa sitä ettei alakautta pysty synnyttään kun istukka on tiellä. Mutta se voi ihan hyvin siitä nousta pois viellä edestä viikon 20 jälkeenkin. JA silloin yleensä kehotetaan välttämään seksiä ettei miehen penis riko istukan verisuonia yms. Näin oon ainakin itse ymmärtänyt. JA onnea poikalupauksesta!

Tyty arvaa vaan ku tulin neuvolasta naama korvissa onnesta soikeena miehelle soittaen "SAATTAA se lähtö tullaki joskus lasketun ajan puitteissa" :D Mitkäs sulla oli paikkojen tilanne muute lekurilla??

nibbe En tienny miten päätty,mutta vähän luulen että Topi-koira lähti vähän paremmille niityille juoksemaan. :(
Siis vitsi kun tuli niin paha mieli ja kauhea oli kattoa siit vierestä kun toisten perheenjäsen vaan menee yhtäkkiä tolleen. Ku koira ollut heillä kuitenkin jo sen 14 vuotta...

Ja hei MUA SUPISTAA! Meinasin alkaan hulluna siivoo mut mies sanoi että "jos nyt et kuitenkaa" :D

Lillamy tervetuloa joukkoomme kirjavaan. :)
 
Nibbler, en mä niitä oo odottanut, mutta oon ihmetellyt et mitä ne on kun kaikki niistä puhuu :D Ja ei mulla kyllä mitään käsitystä ole mitä ne tekee tai mikä merkitys niillä on.

Delfis, onnea hyvin menneestä ultrasta :heart:

Hei viisaat, mille näyttää limatulppa? Tiedän et kananmunan valkuainen on melko samanlaista, mut olisko jotain tarkempaa analyysiä :LOL: Kun mä bongailen nyt jatkuvasti jotain valkosta limppiä joka oikein lorahtelee housuihin. Valkovuoto on ollut katkolla sitten alkuraskauden, tai siis on ollut tosi niukkaa. Mietin et onko se tullut takas vai mitä?? :eek:
 
Onnea poikalupauksesta delfis! :) :flower:

vilmav tältä :D http://media.photobucket.com/image/slempropp/Ishtarrgh/41926_1226262857.jpg tosin se voi olla kans kirkas, vihree, keltanen, punanen.... mulla se oli ihan keltasen vessapaperin värinen. ja mulla sitä on tullu useena kertana pitkin loppuraskautta, paitsi nyt viimesen tarkastuksen jälkeen vaan pari isoo klimppiä. tulee yleensä suppareiden tai rasituksen jälkeen.
ah täs on toinenki kuva :D http://www.familjeliv.se/hem/miraklet09/gallery/phpg97dvj.jpg avaa varovasti.

Onnea suppareista babyb ja toivottavasti koira selviää. onhanh tuo jo kunnioitettavaan ikään päässy ja kivuton loppu on tullu jos se nyt meni :( :hug:

tyty tuleekohan sulla lähtö pian? :)
no, kaippa kukkis tulee ja ilmottelee :) kuulumisia ei oo pitkään aikaan tullu, tai sit mä oon vaan sokee...
 
kaikesta sitä ihmiset kuvaa ottaa :D Kiitos nibbe valaisevista kuvista...

Onko kellään mitään kokemuksia Gesslein Switf kärryistä? (joo meillä tosiaan on nyt nää tavara asiat pinnassa) Eilen löydettiin nettiä selailemalla tälläset matkarattaat, jotka on vähän niinku Quinny Zappit, mutta selkänoja kääntyy alas ja on nelipyöräiset (meille ehdottomasti paremmat). Noihin Quinny Zappeihin eilen ihastuttiin Lastentarvikkeessa, mutta niissä oli huonot puolet juurikin tuossa kolmipyöräisyydessä ja ettei se selkänoja taitu... Täällä Joensuussa ei vaan ilmeisesti missään myydä noita, niin ois kiva saada jotain kokemuksia niistä, ennen ku netistä tilaa...
 
ihan hyvä vaan että kuvaavat :D mistä sitä muuten tietäs mitää mistään :D

hauska muuten ku googlettaa "limatulppa" tai ruotsiks saman niin tulee kauheesti kissakuvia. watte hell? :LOL:

tuossa toisessa kuvassa kaikkein ällöintä on se, et siinä näkyy ihan selvästi KARVA :LOL: :x
 
Sitä toista mie en ees uskaltanu avata, kun niin varoittelit etukäteen... Ei ollu varoitusta ekan kuvan kohalla, niin pitihän se tottakai avata! :D

Meijän koiruus täyttää tänään 1 wee. Tämä äiti ihan herkistyy.. :')
 
miks ei kokonainen sivu vauvakirjaan vaan limatulpan konsistenssista ja yksityiskohtanen kuvaus, tottakai vielä kuvalla :D vielä parempi jos koko tulpan sais minigrip pussiin ja teipata siihe sivulle :LOL:
juu on taas jutut :D

*heittää raksuja Dsarialin koiralle*
 
"Kaikessa rauhassa aloittelin aamutoimiani, aurinko paistoi ja kahvi tuoksui nenään. Yhtäkkiä tunsin lorahduksen housuissa ja juoksin vessaan. Ja siinä se oli, limatulppa. Ensin soitin miehelle ja mummolle ja papalle ja serkun kummin kaiman veljelle.." Voi meidän lapsiraukkoja... Kauhea limppi vauvakirjan välissä :LOL:
 
Nibbe en mie oo kukkiksesta ja terpasta kuullu oikeen mitää.. :/ harmi ku ihmiset ilmottaa ittesä pinoo ja sit niistä ei kuulu mitää..ja mitä miun lähtöön tulee ni ei sitä tuu piitkää aikaa :D miullahan sillo joskus oli 2pv putkee menkka jomoja ja ne ei ollu saanu aikaa ei niin mitää..ennemmi umpee meen vaa ku aukeen :LOL:
BabyB miullahan eilen oli viel kohdunkaulaa jälel 2cm ja paikat pehmeet..ei ees auki tai mitää :kieh: uskokaa tai elkää ni työ ootte kaikki enne minuu synnyttäny..!
 
BabyB tosi surullista..:'( en tiiä mitä ite tekisin jos meiän koiruudelle jotai tapahtuis..
Ja onnea hyvistä kuulumisista.. :)

Delfiksen ultrakuulumiset bongattu, onnea niistä.. :)

:hug: kaikille jota sitä tarvitsee.. ootte te kyllä mukavaa porukkaa.. :heart:

TB 23+2

Niin ja tervetuloa LillaMy.. :) onnea plussasta..
 
Täältäkin päin tervetuloa lillamy! :flower: Oon vaan hölötelly omia niin, etten oo edes huomannu uusia. :D Ja onnea plussasta! :flower:

bbkuulostaa siltä, ettei sun tarvi enää kauaa kärvistellä! Ja kiitos infosta!

tytylle suppareita :whistle: PHUUH!

Kiitos vielä kaikille onnitteluista! Toivotaan nyt että se istukka siitä kohdun kasvun mukana nousee ylöspäin =)
 
Ultrassa on nyt käyty. Ottivat samalla papat sun muut varalta. Ultrassa näkyi 2mm pussukka ja oli kohdussa eli siinä mielessä kaikki hyvin. Oli aivan ihana gyne :) Sanoi ettei vielä raskauden onnistumisesta voida sanoa ku niin alussa mutta nauroi että toivoa meillä on :D Sanoin noista lääkeasioista et oon ollu huolissani ja sanoi et olla ihan huoletta. Riski on hyyyvin pieni :p Eli siellä meidän pirpana kasvaa. Uusi kontrolliultra kahden viikon päästä. Täytyy sanoa et keskussairaalasta on meille annettu ihanaa hoitoa ja huolehtivat kyllä viimeisen päälle :heart:
 
Jos me alettais tänne limatulppa kuvia linkittämään niin aivan varmasti oltaisiin Iltalehden kannessa :LOL:

LillaMy, hienoja uutisia! Nyt vain luottavaisin mielin eteenpäin :heart:

Delfis, kuten Nibbler sanoi niin yleensähän se nousee ylöspäin ajan kuluessa :)

Me taidetaan lähtee miehen tekeleen kans kohta mökille yöks. Ei varmaan ihan hetkeen tarvii haaveilla kahden keskisistä mökkireissuista, joten parempi kun menee nyt kun vielä voi :)
 

Yhteistyössä