Kesäkuiset 2025 ☀️

Hei, täällä toinen. :) Tein testin keskiviikkona, ja olen vieläkin ihan epäuskoisena, mutta onnellisena, että voiko tämä olla totta. <3 En ole kertonut vielä kenellekään, en edes miehelleni. Olen reissun päällä, ja palaan vasta sunnuntaina kotiin, niin ajattelin ensi viikolla jossain vaiheessa kertoa miehelleni kasvotusten. Jotenkin ihana pitääkin tämä asia ihan omana tietona ihan hetken aikaa, ja varmistaa että tämä on totta, sillä tein Clearbluen viikkonäytöllisen testin jo joskus n. dpo8 (näytti 1-2 viikkoa).

Kyseessä on ensimmäinen raskaus minulle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: RLiisukka
Onnea raskaudesta! ❤
Mä en kyllä malttanut pitää omana tietona hetkeäkään. Ollaan niin kauan toivottu lasta, että pitihän se testi miehelle heti näyttää. Oltais pian päästy aloittamaan lapsettomuushoidot, mutta nyt kävi näin onnellisesti. Yksi kohdunulkoinen raskaus on takana ja tämä on kyllä ihan erilainen alku. Jotenkin heti tuli luottavainen fiilis, että kyllä tämä nyt menee hyvin. Vaikka pienesti yritän varautua, jos kaikki ei menisikään hyvin ja mieskin toppuuttelee, että ei saa vielä liikaa innostua.

Tänään tein digitestin ja siihen tuli raskaana 2-3 viikkoa eli on ihan hyvin noussut hcg ja viivat tummuneet viikon aikana. Menkoista laskettuna nyt olis menossa 4+5, mutta oviksesta laskettuna pari päivää vähemmän. Täytyy soitella alkuviikolla neuvolaan, että saatais aika varhaisultraan. Päästään julkiselle tuon aiemman kohdunulkoisen takia. Jännittäviä viikkoja edessä. 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Enamorado
Paljon onnea teillekin raskaudesta ❤🥰 Teidän kokemuksien jälkeen tämä onni tuntuu varmasti extra ihanalle 🥰 Yksi ihanin asia, minkä kirjoitit, oli nimenomaan tuo, että tällä kertaa sinulle tuli heti luottavainen fiilis tähän raskauteen, ensimmäinen äidinvaistollinen asia 🥰 Jotenkin tunnen sen omalla tavalla itseni kohdalla myös.

Olen jo 38-vuotias, multa otettiin kierukka pois elokuussa. Monen äidin & naisen kanssa aiheesta aiemmin keskustellessani, ollaan tottakai kohdallani pohdittu sitä, että raskautumisessa voi olla haasteita, mutta mulla on aina sisimmässä ollut vahva fiilis, että se tulee onnistumaan (naivia toki, mutta olen vähän sellainen 😅), mutta tottakai pelkokin on kulkenut vuosien varrella mukana.

Olen aina haaveillut äitiydestä (puolisoni ei niinkään isyydestä, mutta hän haluaa olla minun kanssa), niin nyt useamman vuoden yhdessäolon jälkeen ilmoitin että nyt on aika ja kierukka lähtee. 😅 Olin yllättynyt, että se ei oikeastaan vaikuttanut meidän seksielämään ollenkaan. Toki ensimmäiset oikeat menkat kierukan poiston jälkeen oli "kokemus", varmasti puolisolleni myös, 5 vuoden menkattomuuden jälkeen, tunteiden vuoristorata menkkojen alakulosta ovulaatioajan "innostuneisuuteen" oli kyllä aika kyytiä, mutta oli todellinen yllätys että ensimmäisten kunnon menkkojen jälkeisestä ovulaatiosta sitten raskauduinkin 🥰 Olo on super innokas, onnellinen ja onnekas. ❤

Olen lukenut kovasti aiheesta, koko ajan haluaisi vain selvittää lisää tietoa. Ruokailuasiat on tänään ollut kovassa googlauksessa. Foolihappoa olen syönyt elokuusta lähtien. Olen myös lataillut eri raskaudenseuraussovelluksia. Rakastan salmiakkia, niin nyt on kyllä tiukat paikat vetää juhannuksen tienoille asti näin, mutta niin sen arvoista, jos kaikki menee hyvin. ❤🥰

Mitään tuntemuksia tai oloja minulla ei oikeastaan vielä tällä hetkellä ole. Jännityksellä odotan tätä tulevaa raskausmatkaa 🥰 Toki, koitan myös himmailla tän innostuksen kanssa, ajatellen realistisesti välillä, mutta kyllä ne onnen tunteet saa mun mopon vähä välillä keulimaan 😅🤭

Onko sulla mitään oloja tai tuntemuksia? ❤🥰
 

Yhteistyössä