Huomenta
ihanaa, eka loma päivä
mulla olis klo 13.00 syväpuhdistava kasvohoito+hieronta =) tekee kyllä niin hyvää tälle mammalle!
Chiba, tätä se on
yhtä odottamista koko ajan! 2 viikkoo menee kumminki onneks suht nopiaan! ja hei, mäkin luulin silloin että oirete olis kauheet megaloomat, toisin kävi
ja mä oon oikeestaan ollu suht oireeton! siis silleen.. mullakin oli noita kovia vatsakipuja ja tissikipua sekä itkuherkkyyttä, siinä ne pahimmat! eli samanlaiset kuin menkkaoireet, mut hiukan erilaiset silti
paha olo tuli mulla joskus rv7 tienoilla ja oksensinkin aika paljon sen pari viikkoa, sen jälkeen satunnaisesti enää
tiedätkö, on vaan niin ihanaa kun oot täällä :heart:
MaryJane, hui :O 7kk!!! kiitos onnitteluista :heart:
syysmyräkkä, kissankusenhajua voit yrittää saada pois etikka sitruuna sekoituksella! riippuen toki soffasta, mut anna sen ihan vaan imeytyä siihen ja tuulettelet jos pystyt vielä soffaa niin ehkä sat hajut pois! toivotaan! inhottavaa kun kissat kuseksii tollai
ja hienoa kun saitte kämpän tuuletettua! kuulosti aika pahalle jo : /
Epa, onnea ekalle äippälomapäivälle
kohta se on sulla menoa!!! onkos sulla paljon puuhaa vielä vauvantavaroiden kanssa?
eska, nuku pitkään ja katsele elokuvia.. lue kirjoja, pese vauvanvaatteet ja askartele
ala vaikkapa ompelemaan/neulomaan niin saat ajan kulumaan ja muuta ajateltavaa! kurjaa kun sulla on mieli maassa
koitahan silti iloita pienistä arjen onnellisuuksista
paljon tsemppiä sulle :hug:
lemonade, paljos sulla on viikkoja kasassa? toivotaan jotta kohta alkais pikkuhiljaa helpottaa sun oloas!!!! meinaan kauhiaa kun tiiän itte että miten hirveetä se paha olo on!!! koita jaksaa :hug:
Myy, eikun sairaslomalle vaan!!!! älä saakeli rasita sitä selkääs yhtään! ja fysiohoitoon olis sun ihan hyvä mennä
eikö?
taiska, onnea pikkukakkosen metsästykseen
jos niin voi sanoa! ja kerrohan tänne sit kuulumisia kans!!!! :heart:
Emby eiks ookkin aika hurjaa se möykkä siellä mahassa?
mulla näkyy jo melkein kaikki liikkeet mitä tehdään
pino syntyneiden puolelle :attn: eikö meillä oo sellasta vielä? nyt äkkiä tekemään joku
mä ainakin haluan jatkaa juttuja siellä tutussa porukassa!!!