ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

päivitystä tilanteeseen:
lääkäri soitti tuloksista...spermassa on todella, todella pieni määrä siittiöitä. uusintatestiin määräsivät pikimmiten, niin poissuljetaan muutama "häiritsevätekijä". kai se pitää loppuviikosta viedä uusi testi..
haikeutta.

Pipopi :hug: tädistä..tulipas tyhmään aikaan.. :/
meidän tk:sta on ihan hiton vaikee saada lähete..pompottaavat sinne tänne..MUTTA mä SAIN VIETYÄ sen näytteen!! kauhee härdellihän siitä synty ja varmaan koko labran henkilökunta tietää nyt mun tilanteen.. :headwall: ois nyt jotain hienovaraisuutta voinu toivoa..mut ei ni ei..

Duffyja Orion just tota tarkotin..ompa hyvä, ku otin asian keskusteluun, ni huomaan, et ootte funtsinu ihan samoja ajatuksia..:)
Orion varmasti otti koville se vierailu... :hug:

Rosetta no ompa ollu ihana hoitaja! nyt vaan toivotaan, että ois tärpänny!:)

Siniviuhka :hug: :hug: toivottavasti kontrollinäyte ois parempi...ja tulis tulos ajallaan!! meidän pitäs tehä treffit, ku asutaan samoilla hoodeilla ja nollata oikein kunnolla tilanne.. :p huomasitko, että isossa lehessä ei ollu minkäänlaista mainitaa lauantaina lapsettomien päivästä..mainittii, et on joku fuckin eurooppapäivä ja koko viikonloppu toitotettiin vaan äitienpäivästä...

sain muuten yövuoron alottaa sillä, et riisuin seinät kaikista äitienpäivä banderolleista yms..haikee mieli tuli..

Halle meille ei tule "isoa lehteä", on vaan tuo peräkylänpainos :p :p mistähän lehdestä luin just viikonlopunseutuun kuitenkin näistä lapsettomuusasioista. oli näkökulmia eri tilanteista..en olis kyllä koskaan uskonut, että samaiset aiheet voi osua omaan nilkkaan niin äkkiä.
miten tässä voi olla normaalisti? :|

OIIIIIIIIIIIIIIIII :heart: voi hellanlettas miten sulosia pikkusia! onnea perheenlisäyksen johdosta! :hug:

Sinikka mä en oo ikinä normaalisti ollukkaan :p, mut must on tullu (miehestä myös) sellanen maanis-depressiivinen...ensin naurattaa, kohta itkettää ja sit taas naurattaa..ihme, kun töissä eivät oo viel pistäny mua hoitoon..oispa vaan jollenkin luottotyökaverille hyvä kertoa, mikä elämäntilanne nyt on..mut asiaa, kun on tarpeeks kauan salannu, ni sitä ei saa enää kerrottua..

torstaina pitäs tädin tulla ja ollaan äitin kans menossa ostoksille kaupunkiin...hyvä sit esittää "normaalia" ja ilosta ja kuunnella äitin elämänohjeita "kun sinä tulet tähän ikään, niin ymmärrät, että kaikkea ei saa aina sillon kun haluaa"..juu kerro lisää..:kieh:

Halleberry: Mie olen myös terkkarilla töissä ja oli pikkuisen inhottavaa viedä klamydia näytteitä yms. Kun tuntee suunnilleen kaikki työntekijät. Mie sain kyllä heti lähetteen polille kun vuosi tuli täyteen yritystä ihan ilman kinuamista =) .

Huomenta!

SV, voi paska :( Ihan surku tuli teidän puolesta..Sanoko se lääkäri, että miten edetään? Onko teillä joku tapaaminen missä keskutelette hoitovaihtoehdoista? Jos jotain positiivista etitään, niin ainahan se on parempi, että edes väähn löytyy niitä, ei tarvi sillä biopsialla alkaa niitä kaivamaan. Ja ehdottomasti uusintatesti! Toivotaan, että siitä löytyis enemmän simppoja :)

Halle, joo äidit on ihania, munki äiti aina snaoo että "mulla ei oo missään vaiheessa tullu sellasta tunnetta, että te jäisitte lapsettomiksi" Joo no sehän se takaakin sitten kaiken :headwall:

Orion, ihania! Mä rakastan kissavauvoja, harmi ku oon allerginen :( Jouduin omastaki kissasta luopumaan 1,5v sitten.

Joo tosta kissasta pitiki kertoa. Luovuin tosiaan 1,5v sitten rakkasta kisusta kun meillä molemmilla miehen kanssa allergia, mulla se allergia puhkes noin 3v sen jälkeen ku olin kisun hankkinu, eli olin ehtiny kiintyä tosi paljon siihen. No löysin sille sitten hyvän kodin ja kissa sopeutuki sinne hyvin. Nyt sitten tää tyttö soittaa mulle vknloppuna, että on antamassa kissat pois ku ne sitoo niin paljon |O Voi perse! Oikeesti! Ei pitäs tulla kellekkään lemmikin omistajalle yllätyksenä, että ne kissat vie vähän aikaa ja vaivaakin joskus! Sovittiin sillon ku vein kisun sille, että soittaa mulle ekana jos tulee joskus jotain, että joutuu luopumaan. Nyt sitten pitäs löytää uus koti sille raukalle, mulla niin käy sääliksi että se raukka joutuu taas uuteen kotiin :( Mulla oli tosi kovat tunnontuskat jo siitä ku jouduin siitä luopumaan ja välillä vieläki on ollu huono omatunto ku musta tuntuu että hylkäsin sen :'( Voi ku joku mun kaveri vois ottaa sen...

Kiitoksia neuvoista! Ajateltiin tosiaan, että kesä vielä odotellaan ja otetaan luomusti ja sitten tutkimuksiin, jossei mitään sitä ennen kuulu. Täytyy sitten olla vaan tiukkana, että saa asiansa eteenpäin.

SV :hug: Toivotaan, että uusintatesti tuo parempia uutisia!

Yövuoroista taas selvitty!

Duffy voi surkeus..toivotottavasti pikkuiselle löytyy hyvä lopullinen koti:)

Rosetta niinpä..ja kun ne oli unohtanu sen näytteen ja jouduin tänään antamaan UUDEN! :kieh: ja tosiaan koko labra tietää nyt meikäläisen tilanteen..voi vee..en siis voinu vieläkään varata aikaa sinne työterveyteen lääkärille..joka kirjottaisi lähetteen.. :headwall:

YP b:)d

on: torstaina tulee täti.. :/ papassa oli taas nro2 ja sekafloora, ei patologisia solumuutoksia..

Duffy luulenpa, että nyt tuon uusintakokeen jälkeen katsotaan miten edetään näissä asioissa... toivottavasti asiat alkaa järjestymään pian, kuitenkin aika kauan tässä on haaveiltu.
mies suhtautuu aikalailla erikoisesti, ihan kuin ei olisi tajunnut vielä koko asiaa. sanoi vaan, että hänestä on outoa ajatella, ettei välttämättä koskaan tule saamaan "luomuvauvaa".

YP:lle
peukutuksia!!

SV, joo miehillä on aika erikoinen tapa suhtautua asioihin. Mä kans aluksi luulin että kieltääköhän se koko ton jutun ku oli niin rauhallinen, mutta sepä vissiin on miehille jotenki aika ominainen tapa suhtautua. Mies oli sitä mieltä että ku ei sille mitään voi niin turhaapa sitä suremaan. Annat vaan aikaa ja kannattaa puhua asiasta! Meillä kyllä mies ei hirveesti avautunu asiasta, mutta minä sitten yritin sanoa rohkasevia asioita kuten "kyllä sieltä biopsiasta varmaan löytyy", "kyllä me se lapsi saadaan" jne Vaikka välillä todellakin omakin usko on koetuksella, mut jotenki sellanen olo etten halua että se raukka luulee et se ei ois mun mielestä mies tms.
Varmasti ne asiat alkaa nyt rullaamaan kun on syy selvillä. Onko mieheltä otettu verikokeita, hormoniarvoja jne?

Tervetuloa mely, onko teillä mikä yk menossa?

Duffy toistaiseksi ei ole muita testejä tehtynä..kummallista, mutta lääkäri haluaa välttämättä sen uusintatestin ensiksi. aivan kuin odottais suurta ihmettä tapahtuvaksi ja tsädääm!; spermassa ei olekaan mitään vikaa!.... :snotty:
teillekin voimia oikein kovasti! :hug:
on se ihmeellistä, miten näinkin luonnolinen asia kuin lapsen saaminen voi muuttua näin "luonnottomaksi"...

SV, kyllä meilläki joutu mies heti uusintatestiin, haluttiin varmistaa että tulos on lopullinen. Siihen kuitenki vaikuttaa niin moni asia. Jos ne verikokeet on ok, niin sitä hormonihoitoahan ovi kokeille, eli clomeja poskeen, mut se on 3kk projekti sitten ja se mitä oon lukenu niin ei anna hirveen hyviä tuloksia. Teille myös hirveästi voimia asian kanssa :hug: aikansa se ottaa, mutta kyllä sieltä vielä noustaan! Ja ajattele miten rakas se lapsi on kun sen kaikkien vaikeuksien jälkeen saa (mullahan on siis ihan yltiöoptimistinen olo koko ajan) ja tehän saatte sen vauvan!

Siniviuhka :hug:
tekis mieli tutkituttaa mies yksityisellä, ni saatas mekin varmuus..ku kysille ei pääse varmaan vasta, ku puolen vuoden päästä..maanantaina on aika työterveyteen, ni lääkäri kirjottaa sen lähetteen..olikos teillä jo muuten lähete?

T:maailman aggressiivisin siivoilija (pms)

Duffy , kiitos. Hmm, apua mitähän mä sanoisin yrityskertaan?:eek: en laske niitä.. mut mut viime vuonna tuli keskenmeno siinä lokakuun lopulla.. nii varmaan tosta tammikuusta alettu yrittelee.. hmm oiskohan se sit 4 vai 5 yk? noo ei sen väliä :D heitä siihe vaikka se 5 :D

Halle mies kävi tänäaamuna noutamassa uuden lähetteen analyysiin. pitää se tuossa maanantaina viedä labraan, niin tulee ainakin viikonlopun jäljiltä se 4vrk pidättäytymistä. onpahan sitten luultavasti edes jotain tutkimista..saas nähdä sitten, miten hommat etenee tulosten jälkeen..

sinikka :hug:

HYVIÄ UUTISIA.!! miekkonen oli siellä työreissullaan duunin puolesta käyny lääkärissä, koska meidän yhteinen lääkäriaika ois menny ohi ja siellä oltiin sitten testattu sperma ja muutenkin tutkittu.. ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.!! :) :heart:
nyt vaan mietityttää, että onko mussa ittessäni jtn vikaa... :/

Heipat kaikille pitkästä aikaa! =) Meillä on alkanut hektinen elämänvaihe hieman tasoittua ja kerkeän nyt vähän paremmin kirjoitteleen.

Raskautumisyritykset on olleet vähän puoliteholla, mutta nyt aletaan kunnolla sutinoimaan sen asian suhteen. Mulla on kierrot olleet mitä sattuu kun stressi on ollut huikaisevaa viimeiset puol vuotta. Menossa on jo yk 13. Menkat on just loppumassa ja ovistikut on hommattu. Taistelu alkakoon :LOL: :heart:

Sinikalle :hug:

täällä siis täti pysynyt poissa... ihme ja kumma:D miekkonen soitti heti aamusta: "onko täti pysyny poissa.?" toinen on ihan täpinöissään siellä :heart: sanoin vaan, että ei vielä kannata kovin riemastua, kun eihän ole kun vasta pari päivää menny kierto yli ja kun ei noita oireitakaan oikeen ole.! ei auta kuin odotella:)

jotenki ihan uskomattoman hyvä fiilis tänään.!!:) :heart: mukavaa päivää siis kaikille.!

äsken tuli kummallinen raudan maku suuhun...

Yhteistyössä