Heissun!
Olen lomaillut, ja nyt vasta ehtii istua ja lukea pääsiäisen kuulumisenne. etukäteen pahoittelu, jos kommentoin jotain tyhmää kun en ole sisäistänyt koko tapahtumaketjua..
Nähtävästi Pippur1 on saanut toimeksi, hienoa piritystä!! Onnea tosi paljon Ja muut jatkamme sinnikkäästi, eiks totta...
Duffy, mulle voi laittaa sen seuraavan yk:n, eli 14. Ovista odotellessa, vaikka laiskoin tunnelmin. Kuulin juuri, että adoptioprosessi voi kestää tätä nykyä kuusi vuotta, ja jos jompi kumpi sinä aikana täyttää 40, niin sitten ei melkein mikään maa juuri anna lasta. Tää nyt oli lähinnä omaksi muistutukseksi..
Ibu tervetuloa ja voi! Vaan eiks aiemmassa elämässä ole kuitenkin syynsä sille miten on toiminut, joten kyllä ne vaan silloin on olleet oikeita ratkaisua. Mulla lienee kanssa endo ja odottelen leikkausta kesäkuussa, jokunen vuosi on täälläkin kulunut siippaa suostutellessa ja ikää sen kun kertyy.. Itselläni homman ajattelua on auttanut kun olen riittävän monen kaverin kanssa puhunut missä mennään, niin siitä on tullut arkipäiväinen asia, eikä joka maininnasta ala enää itkettää. Parempi niin, jos tän kanssa vaikka joutuis elämään kuinka pitkään - toivottavasti ei.
Paljon halauksi tarvitseville ja varalle muille. On tässä tullut lomaillessa ihan ikävä :hug: