ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Heissun!

Olen lomaillut, ja nyt vasta ehtii istua ja lukea pääsiäisen kuulumisenne. etukäteen pahoittelu, jos kommentoin jotain tyhmää kun en ole sisäistänyt koko tapahtumaketjua..

Nähtävästi Pippur1 on saanut toimeksi, hienoa piritystä!! Onnea tosi paljon Ja muut jatkamme sinnikkäästi, eiks totta...

Duffy, mulle voi laittaa sen seuraavan yk:n, eli 14. Ovista odotellessa, vaikka laiskoin tunnelmin. Kuulin juuri, että adoptioprosessi voi kestää tätä nykyä kuusi vuotta, ja jos jompi kumpi sinä aikana täyttää 40, niin sitten ei melkein mikään maa juuri anna lasta. Tää nyt oli lähinnä omaksi muistutukseksi..

Ibu tervetuloa ja voi! Vaan eiks aiemmassa elämässä ole kuitenkin syynsä sille miten on toiminut, joten kyllä ne vaan silloin on olleet oikeita ratkaisua. Mulla lienee kanssa endo ja odottelen leikkausta kesäkuussa, jokunen vuosi on täälläkin kulunut siippaa suostutellessa ja ikää sen kun kertyy.. Itselläni homman ajattelua on auttanut kun olen riittävän monen kaverin kanssa puhunut missä mennään, niin siitä on tullut arkipäiväinen asia, eikä joka maininnasta ala enää itkettää. Parempi niin, jos tän kanssa vaikka joutuis elämään kuinka pitkään - toivottavasti ei.

Paljon halauksi tarvitseville ja varalle muille. On tässä tullut lomaillessa ihan ikävä :hug:

Paiju, joo mä korjaan yk.n :) Meillä ei adoptio oo vaihtoehto just miehen iän takia, se täyttää 39 tänä vuonna, eikä me olla edes naimisissa! Just luin vähän aikaa sitten jutun adoptiosta ja siinä sanottiin, että ei ole enää itsestään selvää, että saa adoptiolapsen, koska monet maat on vähentäny niiden lasten määrää, mitä antavat kansainväliseen adoptioon :/ Täytyy vaan toivoa, että hoidoilla sitten saatas pikkunen =)

Täällä kp1 ja tehdäänkin kolmas IUI jo tähän kiertoon kun muuten ei kerettäis ennen kesätaukoa. Odotukset ei ole kvoin korkealla, mutta päästäämpä sitten syksyllä IVF-hoitoon =)
Eli menopur pistokset aloitetaan ensi tiistaina ja vappuaattona varmaan ultraan.

kaz
Täälläpäs on ollut parina päivänä hiljaista.

Täällä aika kuluu tätiä odotellessa. En ole tikutellut tässä kierrossa ovista, enkä mittaillut lämpöjä. Yritys on kuitenkin ollut kova eli oletetun oviksen aikoihin joka toinen päivä.

Plussaonnea kaikille :heart:

olenpas pitkään pitänyt hiljais eloa... ja taidan seuraavat pari kolme kuukautta pitääkin.. sain uuden työpaikan enkä viitsi heti raskaaksi tulla, kun jos tulee raskaaksi joutuu samantien erikoisäitiyslomalle, restel kun ei halua ottaa vastuuta jos työpaikan tiloissa on tupakka koppi että sikiö saa siitä vaurioita...
Tässä kierrossa on pitänyt turvautua kipulääkkeisiin muutaman kerran varsinkin kun on nukkunu, alkanu emätin/kohtu seudulle koskemaan niin paljon että käveleminen tuntuu mahdottomalta, mistähän lie sit johtuu...

Täällä alkoi pistokset eilen, torstaina ultraan ja ensi viikolla viimeinen IUI =). Oieataan ihan hyväkin että tulee kesätauko väliin en jaksaiskaan IVF:hoitoon lähteä heti näitten inssien jälkeen ihan mielelläni pidän vähän taukoa välillä.

Heips!

Täällä pidetty vknloppu taukoa palstailusta. Pitkästä aikaa kävin viihteellä :D
Miehellä nyt sitten aika biopsiaan ens maanantaina. Kumpiaki jännittää ja pelottaa aika tavalla, jos sieltä ei taaskaan löydy mitään :/

onlyer,laitan sut taustailijoihin =) ilmota kun haluat takas. Onnea uuden työpaikan johdosta :flower:

Rosetta, mä toivon, että saatas yks hoito tehtyä nyt keväällä, jos siis mieheltä löytyy simppoja ja jos se ei onnistu niin meilläkin kesä sitten taukoa. Täytyy asennoitua niin että jos ei tärppää niin saa ainakin juoda drinkkiä patiolla kesällä :D

Onpas kesätaukofiiliksiä kaikilla, hauskaa vaihtelua mut vähän hirvittää jos kaikki katoatte laitumille ja saa yksin paiskia duunia koko kesän ja kauhistella leikkausta! No en ala vielä kauhistelemaan.

Duffy millainen prosessi se biopsia on? Saako niitäkin vastauksia odottaa viikko tolkulla?

Kesälomatkin saatiin lyötyä lukkoon. Juhannusviikon olen lomalla ja elokuun alusta kolme viikkoa B). Sitä odotellessa :D. On kyllä tosi ihanaa kun tulee kesä, ei jaksa masennellekaan niin paljon =) .

Kesän aion ottaa ihan lomailun kannalta eli ihan fiiliksillä mennään. Luomutärppiin en usko enää, onhan tää nähty, vaikka periaatteessa onkin mahdollista.

Duffy: Toivottavasti Biobsiasta löytyy simppoja =)

Jeps eipä me päästäkkään biopsiaan maanantaina, olivat sitten unohtaneet snaoa että hiv ja hepatiittitestit pitää ollaa tehtynä ennen ku aletaan biopsiaa ym tekemään. Ärsyttää!! Kyllä tiesin, että nuo testit pitää ottaa, mutta aattelin että vasta sitten ku kunnolla hoidot alkaa otetaan. No maanantaina sitten ne testit, toivottavasti vastaukset saadaan äkkiä, lapsettomuus-puolella sanottiin että muutamassa päivässä tulee, eli kai se biopsia on sit seuraavalla viikolla.

Aloin miettiin sellasta että jos on hiv niin sillon ei vissiin saa lapsettomuushoitoa? Ja siis tuli vaan mieleen tosta ku se testaan, ei omakohtasta kokemusta, onneksi.

Mites neideillä meni vappu? Me istuttiin iltaa ja grillattiin, ei mitään kummempaa.

Hauskaa vappua!

ON: Minun vappu on mennyt munkkia syödessä ja simaa juodessa.. olen ottanut nyt alkoholittoman linjan,koska en halua vaarantaa tätä yritystä millään.. no, ensi viikolla sen tietää kuinka siinä inssissä kävi.. toisinaan on toiveikas olo ja mietin jo lastentarvikkeita, yms, mutta sitten tiputan itseni takaisin maanpinnalle, koska onnistumisprosentti on kuitenkin vain 10-20%, enkä halua tippua kovaa ja korkealta.. nyt on sitten rinnat jo jonkin verran kipeänä, joten tuntuu että täti se on tulossa.. vaikkakin välillä on alavatsassa tuntunut jotain nipistelyjä ja muita tuntemuksia, mutta nekin voi johtua monestakin asiasta..

Nostelenpas tätäkin. Pitkän aikaa olin pois linjoilta, enkä varmaa kyl käy täälä hirveen usein jatkossakaan, mut aina sillon tällön :)

Ovis ois kai tulossa/menossa limailusta päätellen, mut alotan tänään kuiteki noi terot taas ettei hirveen pitkäksi veny kierto. Nyt siis kp 19 tai 21 riippuu mistä laskee :)
Huomenna työhaastattelu ja ylihuomenna hammaslääkäri jeejee jos vihdoinki sais hampit kuntoo ettei särkis nii paljo :)

Duffylle :hug: Toivottavasti pääsette pian sitte biobsiaan. En ees kyl tiiä mikä se on :ashamed:
Pepille peukutukset
ja kaikille plussatuulia ++++ :whistle:

Missä kaikki on??!! :attn:

Halleeeeeee!!!!

HF, kivesbiopsiassa etitään kiveksistä siittiöitä.

Mulla vissiin ovis kolkuttelee tässäkin kierrossa ovella! Saas nähdä, limailujen pitäs lisääntyä huomenna tai tiistaina jos on ovis tulossa.

Meille tulee joskus vissiin viikon sisään vauvoja. Kissavauvoja. Edes jotain vauvoja. :snotty:
Harmi vaan ku joudutaan lopettaan heti osa poikueesta, 1 tai 2 jätetään. Täälä on vähä tommone tuo tilanne kissanpennuista että tarjontaa on reilusti enemmän kuin kysyntää, eikä itekään voida pitää montaa kissaa, ni ei voi ottaa sitä riskiä että kukaan ei ota niitä. Venyi kissan leikkaus vähä turhan pitkään. Eipä tuota oikee arvattu että 7kk ikäinen kissanpentu tulis jo paksuksi. :ashamed: Saa nähä rupeaako se edes hoitamaan niitä pentuja. On kyllä ihan rauhallinen tapaus, mutta kuitenki vielä aika pentu iteki...

Että semmosta tänne. :)
Minussa ei oo vieläkään tapahtunu sitte mitään... Pitäsköhän tuota rueta soitteleen jos vaikka teroluteja sais kiertoa katkasemaan. En tiedä vielä... Vai odottelisinko vaan rauhassa ja pudotan painoa tässä samalla, jos vaikka lähtis itekseen toimimaan. Laihdutuksen ja vyöhyketerapian myötä.

heivaan!
se on vappu sitten juhlittu.. :D

ei ole oikein itsestä mitään tarkempaa kerrottavaa. ihan "perusjuttuja" vain..

Orion voih, minä tykkäisin kisuista, mutta en voi ottaa ajanpuutteen vuoksi :/ koittakaa saada niille jostakin hyvä koti! :)

Yhteistyössä