ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Sinikalle :hug: sinne

Peppi, hyvä kuitenki että miehes voi pistää sua :)

KP:lle paranemisia!

Täällä tuli täti kylään, odotetusti, eilen oikeastaan jo. Pitääpä laitella uudet yk.t..ilmotelkaa sitten jos yk:ssa on häikkää, jos en vaikka oo muistanu päivittää jollekki.

Siniviuhka :hug:

Duffy :hug:

Mulla ei oo paljo mitään täälä tapahtunu, nyt on parina päivänä vähä nipistelly oikealta, josko sitä ovista viimeinki olis... Kp taitaa olla 24 tai 25 nyt. Nytki nipistelee niin että kumma jos ei jotain tapahdu (tai ole jo tapahtunu). Lämpö oli hivenen normaalia korkeampi tänä aamuna, mut ei oikee vielä ottanu selkoa. Huomena tietää jo paremmin. Perjantaina sit vyöhyketerapiaan. =)

reissusta palattu :wave:nopsasti kirjotan

Sinikka ja Duffy :hug: :hug:

on: eilen tuli elämäni ensimmäinen migreenikohtaus eli puolet naamasta puutu, silmät arat, pääkipu yms....joka päivä ollu niin paha olo, että autossa vaikea olla, ruoka ei maistu..yms..kiva, kiva näin hyvin mulle käy kaikki hormonivalmisteet..tänään dpo13 nega testattu.. sori tällänen valitus :ashamed:

sinikka :eek: mitäs ihmettä... pitäiskö sun varuiks kuitenki testata.?

halle, voi ei.. migreenikohtaukset on tosi inhottavia.!! :hug: nim. kokemusta on.! toivotaan kovasti että nega siitä vielä plussaksi muuttuis d:)b

siis nyt en ymmärrä... luulin et tädin vierailu oli jo ohi ja nyt sit tuhruttelen :eek: ei voi ymmärtää... mun kroppa on vissiin menos ihan sekasin.! :ashamed:
toivottavasti päästään pian sinne tutkimuksiin.!!

SORI ÄLLÖTEKSTIÄ:

YP testasinkin just, mutta negaahan se näytti... eli ei voi olla siitä kyse. ihan todella erikoista, kun kuitenkin aina on runsas vuoto kestänyt väh. 4pvä ja päivän pari tuhrua, niin nyt vain perjantaina kunnon lorahdus ja sitten tuhrut. saapa nähdä kauanko tämä nyt kestää..

Ompa teillä outoja tädin vierailuja :eek:

Duffy, ku päivität mulle uuden yk:n, ni vaihatko mun nimen?
eli yk 17 alko
eilen itkettiin miehen kanssa yhdessä tätä asiaa ja se helpotti vähän..
mun tekis mieli hirveesti soittaa sille mun yksityiselle gynelle aika, ku tuntuu et sieltä sais vähän nopeemmin jotain väliaikaisapua..en tiiä uskallanko syödä enää teroja, ku tulee niin kauheet haittavaikutukset..jos kävis siel tekee aukkarin ja simppatestin..

mä yritän tässä kierrossa olla vähän vähemmän netissä, joten älkää ihmetelkö jos mua ei näy..:)

duffy:lle, peppille yp:lle kiitos..

Edelleen korvat lukossa.. Ärsyttävää.. Äsken tuli viesti ja mun kuulon perusteella kännykkä ei olisi ollut lähellä kuin oli.. Nyt koira tuli mun jalkoihin nukkumaan kun istun koneella.. Kohta varmaan menen suihkuun ja katson jonkun leffan ja sitten mun täytyy mennä hetkeksi partioon..

Mullakin on piikkikammo.. Mua ei saa pistää, mutta mä pystyn pistämään muita..

KP

VOI #%)&/)#/¤"#%=(&(%#%!!!!!!!!!!!!!!!
mies soitteli tänään terveyskeskukselle ja ihmetteli sperma-analyysin "kadonneita" tuloksia. siellä eivät osanneet sanoa juuta eikä jaata tuloksista, lupasivat soittaa takaisin kunhan tietävät mihin ne on joutunu.. soittivat takaisin ja sanoivat, että lääkäri soittaa tuloksista VASTA 6.toukokuuta...kyllä nyt ottaa päähän niin prkleesti! alunpitäen piti kestää 4-5vk tuloksissa ( joo, julkinen on hidas ), mutta nyt niitä tuloksia ollaan odotettu varmasti lähemmäs 8-10vk..... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *kiehuu kiukusta*

Halle, :hug: tädistä, korjaan sun nimen hetimiten, sori ku en oo älynny :ashamed:

Sinikka, siis voi veeeee, oikeesti!!! Ei ihme, että sulla pää leviää, niin ois levinny mullaki.

Meidän pitäs tilata se aika sinne biopsiaan, mut ku ei meinata muistaa! Huomenna kyllä otetaan kalenterit käteen ja katotaan vapun jälkeen joku hyvä päivä. Mies on ollu 13pv lomalla niin ei kuulemma viitti heti olla uudestaan saikulla. No, eipä sinne sillai mikään kiire oo, tietty kiinnostaa että onko siellä pusseissa elämää ollenkaan vai ei...

Ibu
minäkin voisin ilmoittautua tänne yrittäjien joukkoon. Ihan masentaa aina kun täti jutut alkaa.. meillä yk9 just takana tuloksettomasti.. toiveet oli lauantaihin asti. Tosin ei mitään raskaus oireita ollut, kuten joskus on kuvitellutkin niitä.. Tukea ja tsemppiä toisilta siis kaivataan. Vauvakuumetta olen potenut vuosia, muttei silloinen mies halunnut.. Nykyisen mieheni kanssa haluamme vauvan todella, mutta ei vaan tahdo tärpätä.

Ibu: tervetuloa..

ON:Ultrassa meni hyvin ja nyt on sit inssi keskiviikkona.. se vain tietää sitä, että pitää herätä jo keskiviikko aamuyöstä, koska aamulla pitää olla jo siellä sairaalassa.. no, en mie varmaan saa unta koko yönä, ku mietin vain sitä inssiä.. parasta nyt on se, ettei tarvi itse pistää sitä viimeistä piikkiä, koska se laitetaan vasta siellä paikan päällä.. jokin uusi kokeilu.. mie olen jo sitäkin jännittänyt tässä viime päivinä, mutta onneksi se selvisi noin helposti..

Tänään, kun menin töihin, tuntui, että hypin kohta seinille.. sen verran paljon jännitin sitä pelkkää ultraa ja kun munasoluja oli juuri oikea määrä tulossa, niin se jännitys laukesi sellaisena outona tunteena.. nyt onkin tuntunut koko päivän alavatsassa oudolta, välillä vähän kuin nipistelisi.. en ole koskaan ennen tuntenut sellaista nipistelyä tai sitten jos olen tuntenut jotain, olen ajatellut, että mun vatsa vain sekoilee enkä ole siihen sen enempää kiinnittänyt huomiota..

Peppi: hujasti tsemppiä

Ei onnistunut meillä Toka inssi eli tätiä voi sitten ruveta torstaille tai perjaille odottelemaan ja mahdollissimman lyhyttä seuraavaa luomukiertoa. Kesäkuussa sitten viimeistä inssiä pelkkien menopurien avustamana. Nyt ei ainakaan jaksa hirveästi siltä mitään toivoa, mutta saapahan sen sitten pois alta ja syksyllä sitten suorilta IVF-hoitoa aloittelemaan.

täällä vähän pahoilla mielin ollaan...:'( tänään ehkä meidän vanhin neiti saa uuden kodin.... eilen ukon kans molemmat nyyhkytettiin kun asiaa ajateltiin, mutta koiran parasta on ajateltava. silti se aina tuntuu vaan niin pahalta :ashamed:

vitsi, just soittivat sieltä lääkäristä... mulla on 20.5 aika sille mun diabeteslääkärille, missä jutellaan näistä lapsettomuus hommista ja sit ukon täytyy varaa oma aika, joka menee sitten varmaan siitä vielä seuraavalle viikolle.
mä jo luulin että ne oli unohtanu meijät :D ihanaa saada tätä asiaa eteenpäin.!!

Ibu
Kaikki sanoo aina että ei pidä ajatella koko raskaaksi tulemis asiaa, niin sitten tärppää.. Mutta miten sitä voisi olla ajattelematta? Vinkkejä.. siitä on ainakin minun elämään tullut tosi iso tabu, koska entisen mieheni kanssa noin viisi vuotta keskusteltiin koska olisi oikea aika yrittää lasten saantia ja itse olin se osapuoli joka joutui kätkemään tunteensa, vauvakuumeeni. Odotin pitkään että mies kypsyisi ajatukseen, mutta viimeisessä keskustelussa hän sanoi että ensin ´ettei tiedä haluaako ikinä lapsia´ ja muutaman päivän päästä ´pakko kait se on´. Minä ajattelin ettei ole mikään pakko ja erosimme. Minä todellakin olin tehnyt selväksi sen kuinka paljon minä lapsen haluaisin ja kuinka vuodet tuhojaan voi tehdä.. tulostin jos mitäkin tietoa. Eikä edes lääkärissä käyntien huonot uutiset saaneet häntä toisiin ajatuksiin. Uuden miehen tavatessani tein heti selväksi että haluan lapsia pian jos vain suhde tuntuu oikealta. En siis todellakaan osaa olla ajattelematta asiaa, koska mietin vain olenko heittänyt hukkaan / menettänyt mahdollisuuden saada lapsen, niinä vuosina exän kanssa. Minulla nimittäin on endometrioosi todettu vuonna 2001 ja pelkään että se on vuosien myötä tehnyt tuhojaan. Vuosikontrollit ovat olleet yhtä itkua, kun lääkäri kysyy ajatuksista milloin lapsia yrittäisimme ja että kyllä kannattaisi jo.. Ei siinä voinut sanoa että no kun mies ei halua! Mutta nyt oli ilo viime vuonna kertoa, että ehkäisy on jätetty pois.. Ja sama kaikkien sukulaisten kanssa, kun piti valehdella omista tunteistaan ja sanoa että emme vielä aijo lapsien saantia yrittää.. Mieli olisi tehnyt sanoa aina ex anopillekkin, että no kun ei tuo sun poikas halua.. tällainen tausta minulla tähän yrittämis asiaan.

Just joo. Kuulin sit yhen puolitutun raskausuutisen, ylläriraskaus. Suht tuore suhdeki, kumia ovat käyttäneet. Hemmetti, miks toisten pitää olla noin ylihedelmällisiä että ehkäisyn läpiki onnistuu ja toisilla ei sit onnistu millään!!! :kieh: :kieh: :'( :headwall:

Mä lähen "pakko"panolle, tuskin siitä mitään hyötyä kuitenkaan on... :'( Ku ei ovistakaan näköjään tapahu. :headwall:

No niin, siivosin meidän pinoa vähän. Laitoin taustalle kaikki joista ei oo kuulunu tämän vuoden puolella mitään ja pari poistin kokonaan. Mun mielestä vois ilmotella jos ei enää halua olla pinossa, tai onkin siirtynyt lapsettomuus-puolelle. Kuitenki aika aikaavievää metsästää noita nikkejä, että missähän ne on :kieh: No mutta, siivous tuli tehtyä ja mulla parmepi mieli hehe! :D

Yhteistyössä