Ooo, täällähän tapahtuu!
pippur1,kyllähän siinä haamu taitaa näkyä. Toivotaan, että viiva vahvistuu kunnon plussaksi b
d
Sinikalle, plussatuulia +++++++++
nyt se täti saa pysyä pois!
yöpeelle :hug: tädistä, päivitän uuden yk.n
HaLLe, mä ostin kans viime keväänä uudet juoksukengät ja kyllä kunnon varusteilla on eri kiva reenata =) Tänään käytiin kaverin kans vesijuoksemassa.
Orion, niin mikä ettei tossa vois olla perää. Tosin jos ajattelee syntyvyyslukuja Suomessa ja sitten vertaa siihen, että varmaan 80% suomalaisista juo maitoa, niin en oikein usko, että se maito välttämättä estäis raskautta itsessään, mutta kaikkeahan voi kokeilla.
Miehellä on nyt sitten todennäkösesti ens viikolla se biopsia-aika. Ei vielä lyöty lukkoon mitään päivämäärää, kun riippuu molempien työvuoroista millon se onnistus, tai lähinnä mun ku mieshän saa saikkua sitten siitä. Raukka on aika kauhuissaan siitä, mut sanoin että ehdottomasti kannattaa ottaa esilääkitys niin ei tunnu niin pahalta se toimenpide. Lähen tietty kaveriksi ja kuskihan musta myös tulee
Ai niin, jos sieltä simppoja löytyy, niin nehän laitetaan pakkaseen ja vissiin kai aletaan suunnittelemaan sitä icsiä nyt keväälle! Iik! Jänskättää, tuntuu jotenki ihan epätodelliselta, jotenki oon ollu asennoitunu, että se menee syksyyn.