ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Täälä meni pääsiäinen aivan ok. On syöty juustokakkua, suklaamunia ja silleen... Odottelin vaan että ois ovista tullu, eikä mitä. :( Yhtenä aamuna oli vähän tavallista korkeampi lämpö, ajattelin jo että ovis ollu ja lämpö nousussa, mutta seuraavana aamuna oli taas sama alhainen lämpö. :( Ei sitä varmaan tuukaan...

Sain kuitenki mieheltä luvan alottaa taas vyöhyketerapian! =) Meillä oli siis km:n jälkeen puhetta, että odotetaan jonkin aikaa ja että laihdutan ensin ennen ku jatkan. Rahatilanneki on näyttäny heikolta välillä. Jotenki tuntuu että heti toiveet nousee ku pääsee hoitoa saamaan. :) En vaan tiedä että odotanko vielä muutaman päivän jos ovista tulee, ni jos tulee ni odotan pari viikkoa vielä, ja jos ei niin varaan sit ajan. Vai varaisinko vaan heti...

Mikähän mulla on tuola kohdun tienoilla tai jossain alamahalla, tuntuu vähän aralta.. Varsinki ku vessassa käy ni sen tuntee. Ei siis kipeä, mutta jotenki rasittuneen tuntonen. Tuntunu yhen "pano"kerran jälkeen...sillon hetken sattu että ottaa liika syvälle väärään kohtaan. Mut jotenki tuntuis hullulta että ihan tavallinen yhdyntä vois mitenkään vaurioittaakaan, varsinkaan ku tuolla ukolla ei mikään jättivehe ole, ihan tavis.. :snotty:

täti siis täällä tajunnu ainakin toistaseks pysyä poissa... :) jotenki kuitenkin odotan sitä saapuvaksi tälle päivälle tai viimeistään huomiselle.! ei auta muuta kuin odotella tulevaa.. silti kuitenkin suht positiivisin mielin olen liikkeellä :)

Heips!

No niin, saatiin vähän tuloksia miehen verikokeista. Kaikki hormoniarvot oli muuten kunnossa, mutta testosteroni oli just viiterajan alapuolella, eli kun raja on 10, niin hällä se oli 9.99. Kilpirauhasarvo oli palautunu normaaliksi! Johtu vissiin edellinen arvo siitä, että mies oli vähän kipeä, kurkku oli kipeä ja nuhaa pukkas.

Lääkäri sano, että voitas sitä clomifenia kokeilla tai sitten tehdä eka se koebiopsia, mä melkeen oon ton koebiopsian kannalla, koska jos kiveksistä ei löydy tolla mitään, niin eipä ne clomit voi sinne tyhjästä niitä siittiöitä sinne taikoa ja jos taas löytyy hyvin niitä niin sittenhän jossain siemenjohtimissa tms täytyy olla tukos, kun simpat ei tuu perille asti. Miestä ei hirveesti kiinnosta se piikitys, mut eiköhän se kuitenki suostu siihen :D 3kk.n clomikuuri maksaa vissiin jotain 200e pintaan ja se koebiopsia jotain 50e enemmän, että sillai se ja sama kumpaa kokeillaan.

ääääk!

Nyt jänskättää. kp olis nyt 34/(noin)37 ja tein äsken hyvin hailakan haamuviivan. Tosin kyllä voi silmätkin valehdella. Nyt sitten katson aamupissasta uusiksi. Kun nyt oli tuo iltapissat.

Tuntuu että olen vaan hulluksi tulossa.. ihan kauhiaa :LOL: :headwall: :headwall:

YP: :hug:

Pippur1: Peukkutuksia =)

Mie onn vähän flunssassa tällä hetkellä. Ens viikolla selviää sitten tuliko tästä tokasta inssistäkään toivottua tulosta, eiköhän sieltä nega pläjähdä niin kuin aina.... Yksi inssi keretään vielä tehdä ennen kesätaukoa ja syksyllllä sitten IVF hoitoihin jos ei tärppää.

Huomenta!(heräsin äske) yövuoroista selvitty..huoh..nyt 4 päivää vapaata B)

Sinikka onko täti tullu? meinasitko testata? b:)d

Orion kirjotti:
Mikähän mulla on tuola kohdun tienoilla tai jossain alamahalla, tuntuu vähän aralta.. Varsinki ku vessassa käy ni sen tuntee. Ei siis kipeä, mutta jotenki rasittuneen tuntonen. Tuntunu yhen "pano"kerran jälkeen...sillon hetken sattu että ottaa liika syvälle väärään kohtaan. Mut jotenki tuntuis hullulta että ihan tavallinen yhdyntä vois mitenkään vaurioittaakaan, varsinkaan ku tuolla ukolla ei mikään jättivehe ole, ihan tavis.. :snotty:
mulla oireili 4cm kokonen kysta juuri tuolla tavalla + oli tärinäkipua, ku pyörällä ajo..

Duffy hienoa, että tutkimukset etenee ja toivottavasti biobsiassa löytyy tarpeeksi simoja, ettei tarvii vieraisiin turvautua.. :hug: ompa helpottavaa, et kilppari-arvo oli normaali:)

pippur1 onnea haamusta! :flower: toivottavasti vahvistuu!:)

YP :hug: on tää vaa niin perseestä.. :kieh:

Rosetta pessimisti ei pety :D toivottavasti "jo" tässä kierrossa tulisi toivottu tulos b:)d

on: eilen oli "olen aivan varmasti raskaana-olo", ku oli kauheet nipistelyt alavatsalla jatkuneet yöstä iltaan ja saunan jälkeen melkee pyörryin ja istuin suihkussa..oksetti..
yöllä ei mitään, eikä nyt ja tissikipu katos..menetin toivoni..nyt dpo9

soittelin just lääkärille ja he sieltä selvittävät, että mennäänkö miehen kans samalle vastaanotolle ja soittavat mulle sieltä takaisin... voivat rueta kenkkuilemaan mun diabeteksestä, mutta ihan yhtälailla mulla on oikeus lapsiin kuin muillakin.! ja jtn se hoitaja sanoi siitä, kun olen niin nuori.. mutta muuten oli kyllä erittäin mukava täti puhelimessa ja ottaa minuun sitten yhteyden kun saa selvitettyä :)

onko täällä muuten muita, kellä olisi diabetes.?

yp :hug:

Mä ajattelin rueta melkein maidottomalle linjalle. Kun kerran maitoon jää lehmän hormoneja, ni entä jos ne sotkee mun omaa hormonitoimintaa ja sit ei tapahdu mitään. Jos kerran ihmisellä imetyshormonit toimii ainaki joillaki ehkäisynä, ni jos sit lehmän hormonit vaikuttas minussa silleen hämäävästi. En tiedä, joten varmuuden vuoksi vähennän reilusti. Meinaan muuten jättää pois, mutta ruuanlaitossa käytän samaan tapaan ku ennenki. Seesaminsiemeniä vaan lärviin päivittäin ja kaikkia tumman vihreitä rehuja, ni ei tarvi kalsiumistakaan murehtia. Vielä ku olis nokkosta (muuta ku vähän tuota kuivattua)...

Heissan taasen! Ja kiitti kaikille kannustuksesta. Siksi ajattelinkin laittaa tänne kuvan nyt 15 minuuttia sitten otetusta testistä. Mitä mieltä olette? näettekö haamun vai näenkö omiani??

Kiitos jos vastailette :hug:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4024464.jpg

pippur1 onko siinä väriä? mä oon saanu monesti just noihi testeihi vahvoja harmaita viivan paikkoja..et jos siinä on vaaleanpunainen viiva, ni sit se on haamuplussa..en saa kuvasta selvää onko siinä väriä..:) toivottavasti on!

muokkaus.
Ainiin piti kertoo, et ostin äske Salomonin gore-tex kävelylenkkarit..sain tosi halvalla, ku kellää ei oo näin pientä jalkaa, ku mulla:p nyt mä steppailen ja koekäytän näitä kotona sisällä:D

Halle eipä oo tätiä näkynyt vielä...en uskalla testata :| en ennenkuin ihan varmaks tiiän, ettei se täti tule.. :D

YP :hug: :hug: :hug:

Pippur1 juu, kyllä siinä jotakin näkyy, ihan selvästi. jospa se viiva lähtis siitä vahvistumaan! :) tai kannattaisko käydä jo veritestissä, niin näkisivät suoraan onko raskaushormonia veressä? :)

Siniviuhka Ajattelin kyllä käydä verikokeilla heti ensiviikolla..

halleberry Itse kanssa miettisin tuota väriä ja kun vertasin testiä ja kuvaa niin testissä kyllä näkyy värillinen viiva. Vääristää minusta tuohon kameralla otettuun kuvaan.

No mutta en usko tätä vielä kunnes toisin todistetaan. En tahdo pudota kovaa ja korkealta.
Neutraalina mennään.

Ooo, täällähän tapahtuu!

pippur1,kyllähän siinä haamu taitaa näkyä. Toivotaan, että viiva vahvistuu kunnon plussaksi b:)d

Sinikalle, plussatuulia +++++++++ :whistle: nyt se täti saa pysyä pois!

yöpeelle :hug: tädistä, päivitän uuden yk.n

HaLLe, mä ostin kans viime keväänä uudet juoksukengät ja kyllä kunnon varusteilla on eri kiva reenata =) Tänään käytiin kaverin kans vesijuoksemassa.

Orion, niin mikä ettei tossa vois olla perää. Tosin jos ajattelee syntyvyyslukuja Suomessa ja sitten vertaa siihen, että varmaan 80% suomalaisista juo maitoa, niin en oikein usko, että se maito välttämättä estäis raskautta itsessään, mutta kaikkeahan voi kokeilla.

Miehellä on nyt sitten todennäkösesti ens viikolla se biopsia-aika. Ei vielä lyöty lukkoon mitään päivämäärää, kun riippuu molempien työvuoroista millon se onnistus, tai lähinnä mun ku mieshän saa saikkua sitten siitä. Raukka on aika kauhuissaan siitä, mut sanoin että ehdottomasti kannattaa ottaa esilääkitys niin ei tunnu niin pahalta se toimenpide. Lähen tietty kaveriksi ja kuskihan musta myös tulee :D

Ai niin, jos sieltä simppoja löytyy, niin nehän laitetaan pakkaseen ja vissiin kai aletaan suunnittelemaan sitä icsiä nyt keväälle! Iik! Jänskättää, tuntuu jotenki ihan epätodelliselta, jotenki oon ollu asennoitunu, että se menee syksyyn.

YP: :hug:

Argh.. hain tänään sen toisen lääkkeen, taisi olla se kalliimpi ja luin sitten siitä paketista, että se menee vanhaksi jo 28 päivän päästä ensimmäisen piston jälkeen.. eli se ehkä on vielä käyttökunnossa seuraavassa kierrossa, jos nyt ei tärppää, mutta sekin pitää varmistaa, kun käyn ultrassa.. me meinattiin, että olisimme vasta syksyllä yrittäneet uudestaan, mutta voi olla, että on pakko ensi kierrosta yrittää, että ei menisi kallis lääke hukkaa.. varmaan huomaatte, etten paljoa uskalla toivoa inssistä, koska siinä saattaa käydä ihan miten vain.. no, maanantaina on aika sinne ultraan ja sitten saa tietää koska pitää lähteä inssiin.. vähän myös jännittää se pistäminen viikonloppuna, mutta pitää toivoa, ettei se satu.. pitää varmaan huomenna harjoitella sen kynän näyttöä..

Duffy: IIIIKKK!! vähänkö hienoa! Nyt mul on sormet ja varpaat ristissä, et niitä simppoja todella löytyy ja saatte niitä pakkaseen! ihanaa, ku tulee taas uutta toivoa saada oma pikkuinen :heart:

mä muuten varasin tänään kirkon ja hääpaikkakin on varattu:heart:

muoks: peppi se vaan vähän nipistää..tsemppiä pistämiseen ja inssiin b:)d[color]

Duffy: Toivottavasti biopsia menee hyvin ja simppoja löytyy!

Niin, tuota mietinkin, ku kuiteki maitoa on aina juotu... Että ei se ainakaan suoraan voi vaikuttaa. Mut jos se tällaisella jolla muutenki heikompi hedelmällisyys, vaikuttais vielä heikentävästi. En tiedä. Kuitenki on todistettu että pystyn tulemaan raskaaksi, mutta jos maidottomuus antais paremmat mahdollisuudet... Eipä tuosta ainakaan haittaakaan ole.

Tänää nippaili vaihteeksi, oikealla puolella, joka on ilmeisesti mulla se aktiivisempi. Saapa nähä mitä lämmöt sanoo, oliko vaan ihan muita nipistelyjä...

Yhteistyössä