ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Duffy mainiota että munasarjat toimii! Kai me tässä kaikki aletaan olla enemmän tai vähemmän hoidoissa, niin jos kerran teille on luovuttajat ok, niin samaan syssyyn se menee. Labrojen jälkeenkö tulee jatkosuunnitelmat?

Orion, HaLPe, missä mennään?

Olen vaihteeksi tyytyväinen vointiini tässä kierrossa, ei tissikivut vaivaa yhtä pahasti kuin yleensä. Ehkä se progesteroni jostain syystä auttaa? Lämmöt on onneksi koholla, että luulisi oviksen olleen niin kuin piti. Vai sotkeeko se proge ne? Taidan mennä sitä enemmän sotkuun mitä enemmän mietin. Taitais olla parempi vaan porskuttaa..

Paiju, joo niiden labrojen jälkeen selviää auttasko miehellä hormonihoito ja jos auttaa niin sit se kiskoo sitä vissiin 3kk ja antaa uuden näytteen ja sit taas sen jälkeen pohditaan lisää. Jos kokeillaan tuota lääkettä niin vissiin se icsi menee sitten ens syksyyn, koska klinikat ei taida olla kesällä auki. Mut jos todetaan ettei siitä oo apua niin kai sitä icsiä aletaan suunnittelemaan nyt kevääksi sitten. Ahdistaa vaan se rahahomma, mistähän hitosta me kiskastaan rahat siihen :/ Täytyy ottaa vissiin lainaa.

PÄIVÄÄ!

kaz :hug: tädistä..ja tsemppiä uuteen kiertoon..

Lupu :hug: jospa rouva tulisi sitten raskaaksi ;)

Sinikka pupuilkaa nyt varmuuden vuoksi!

Paiju mä olin niin happy, ku viimekierrossa terojen takia mulle ei tullu sitä kamalaa tissikipua ja turvotusta ollenkaan! b:)d mul on nyt kp8/27..
mies viikonlopun työreissulla.. :kieh:

Duffy menis lainarahat ainakii hyvään tarkotukseen! Hyvä fiilis tulee tosta teidän asenteesta! b:)d Mä niin toivon, että saisitte pikkusen alulle..:heart:
Se vyöhis auttas siihe kilpirauhas-juttuun! :hug: miehellesi kilpirauhasen vajaatoiminnan takia..isälläni ja anopillani on se ja ne on hyötyneet lääkityksestä kovasti :)

on: tapasin isän eilen ja rutistin pari kertaa oikeen kovasti ja käskin pysyä hengissä! sil oli synttärit ja annoin sille sievoisen summan rahaa kuoressa (se on työtön) tais olla aika mieluinen lahja:D
mulla ovis tosiaan kolkuttelee..

:hug: vielä kaikille tasapuolisesti! eiköhän meidänkin vuoro vielä tule :heart:

HaLPe, kiitti tsempeistä ja kirja-vinkistä! Pitääpä käydä kattelemassa kirjastosta. Kyllä mulla on sellanen vahva tunne, että me saadaan lapsi ja mies oli aivan ihana tänä aamulla ku jotain sanoin että JOS saadaan ja pälä pälä, niin se sano, että "Se on kuule ihan varma, että me se lapsi saadaan!" Ihana ku tolle mussulle on tullu taistelutahto päälle :heart:
Täytyyki siltä mun vyöhisterapeutilta kysyä tosta kilpirauhasjutusta.

Ei mitään uutta täälä. Paitsi aloitin tällä viikolla työharjottelun yhellä pienellä ala-asteella. Ihan kivasti on menny. Ei ainakaan voi murehtia koko aikaa. :)
Nyt on kp 7, menkat ohi ja ovista odotellaan. Mä niiiiin tahtoisin mennä taas vyöhyketerapiaan mut ku ei tiiä riittääkö rahat. Putoo tulot ku mies jää pakkolomalle tässä parin viikon sisään, todennäköisesti. Mulla on tää vyöhisrullajutsku tässä pöydän alla, sillä saa ainaki vähä verenkiertoa parannettua jaloissa, että jos edes ylläpitoa sais tällä... Ku sais vaan suklaan mässytyksen kuriin. Mä en tajua mikä siinä oikeen on... :attn: Surkea itsekuri. :/

Duffy. =) Hieno juttu että mieheltäki löytyy tahtoa ja uskoa. :) Meillä kans miehellä on uskoa asiaan kovasti, enemmän ku mulla. Mut sillä on niin helppoa, ei sen tarvi ku vaan "panna", mun pitäs osata syödä oikein, laihduttaa, olla stressaamatta ja ties mitä... Kunpa voiski antaa laihdutuksen miehen hommaksi, sillä ei kauan siinä nokka tuhisis ku tekee fyysisesti raskasta työtä ja syö terveellisesti eikä sen tee mieli mitään herkkuja. :ashamed:

tämän kierron kohdalta inssin saa unohtaa ja kuopata, perhanan pääsiäinen. olis ollu normaalisti pitkänä perjantaina UÄ mut pyhäpäivä.. olis päivänkään aikasemmin alkanu niin olis päässy, pitkä aika odottaa uuden kierron alkua, vaikka se kierron pituus mulla ei olekaan kuin 28päivää. vuotokin on normaalia runsaampaa, normaalisti hyvä jos sitä edes huomaa kun on niin vähäistä,ja menkka kivut on kokonaan pois, yleensä en pysty kahteen-kolmeen ensimmäiseen päivään tekemään mitään..

Orion kiva kuulla! =)
ja HaLPe kanssa, ihana asenne sulla isäsi kanssa :)
Duffy ehkä kuitenkin niitä parhaita syitä ottaa lainaa? Samaa oon kyllä pohtinut, jos IVF:ään asti mennään.

Siniviuhka jostain listoilta olen lukenut, etta 'yletöntä' limailua on monella jatkunut oviksen jälkeen ollut kun on tärpännyt, oiskos se syynä!

Itse olen ollut eilisestä ihan raato ja perun kaikki aiemmat puheeni progen miellyttävyydestä tisseille. Jotenkin tuntuis, että mulla nämä PMS tai mitä lie on aina tässä viikko oviksesta pahemmat, ja sitten tätiä kohti helpottaa ja tulee selkäkipu tilalle. Pääsis tästäkin jos tärppäis!

Onlyer, tosi ärsyttävää kun on noi hoidot aina just päivästä kiinni. Mulla alkaa pääsiäisenä loma, niin pysyn kuitenkin viel sen kannattajana..

Hyvää viikonloppua!

Päivää! Selvisimpäs yövuoroista ja oli tosi mukavat työkaverit, ni mikäs siinä..kauhee kiire vaan oli viimeyönä ja en laittanu herätystä aamulla, ku nukkumaan menin, ni heräsin neljältä.. :headwall:

kaz mul on maanantaina taas vyöhis...aaahh en malta oottaa..:)

Orion kiva ku sait vähän tekemistä! Toivottavasti viihdyt siellä harjottelussa:) mä teen niin, et syön suklaata vain ruoan jälkeen, ni ei tuu syötyä niin paljon ja joskus syönnin jälkeen ei tee ees enää mielikään..tsemppiä oviksen pongaamiseen/hyödyntämiseen!

Devi mä ootan kans millo voin alottaa terot..nyt eka, ku löytys ovis..nyt siis toinen terokierto menossa:)

onlyer :hug: no voihan peee..todella turhauttava tilanne.. :/

Siniviuhka jee jee jee, toivottavasti ois tärpänny! :D tee meille sit pino tonne odotuspuolelle! ;)

Paiju jospa ois tärpänny, ni siks ois tissit kipeet! toivotaan b:)d

on: mies tulee huomenna kotiin ja sit päästää tositoimiin ;) :p

HaLleBeRRy kylläpäs piristää juu se uus nikki, itseäkin :LOL: ja uusi nikki, uudet kujeet ;) Jos vaikka täti eksyis, kun ei tiedä mihin nikkiin iskisi!!
(.) täällä kärsitään hirveää rappista, huoh. Ei kannattais juoda vaan kerran vuodes, ni ain lähtee lapasest. :headwall:

HaLLe, no niin uusi nikki piristää aina :D Mietin, että pitäskö itekki vaihtaa jossai vaiheessa, mutta en oo keksiny sellasta tosi hyvää.

Paiju, joo kyllähän lapsi on parhaita syitä lainan ottamiselle :D Kunhan vaan sitten tulis tuottoa sille lainalle :LOL: eli sais se laps alkunsa.

onlyer, voi hiton pääsiäinen ku sotki nuo inssi-toiveet :( Ens kierrossa sitten :)

Devi, voih, koitahan selvitä rapulasta, se ioon hirveetä :/ Mä oon ollu nyt juomatta 3kk, yleensä juon kerran kuussa tai kerran puolessatoista, just aattelin että kun eipä se vauva-asia oo tällä hetkellä kovin ajankohtanen, että joskohan nollais joku päivä tän veetutuksen tosta lapsiasiasta ja sit työstressin samalla :D

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Kaveri pariskunta sai tosiaan tiistaina vauvan ja kuvia näin siitä tänään, tosi sulonen kyllä. Aateltiin että jos pääsiäisen jälkeen mentäs kattomaan sitä. Toivottavasti ei ala ahdistaan :/

Hyvää PALMUSUNNUNTAITA kaikille!

"huhtikuu on kuukausista julmin kai/ niin ainakin sanotaan jossain kirjassa/ mitä saan irti tästäkin keväästä/ kun kohtalon tuulet mut taas luotas puhaltaa"

Tehosekoitin-Jonkin ajaa mua

muistan vuosi sitten, ku alko tyyliin joku yk2 tai 3, ni itkin ja lauloin tota biisiä.."voi miksi ei vieläkään"..heh..ja tässä sitä vaan vieläkin odotellaan..elämä on :p

Jos vaikka täti eksyis, kun ei tiedä mihin nikkiin iskisi!!
joo toi oiski hyvä:D

Duffy no eiköhän ois jo aika nollata!:)
sillon, ku käytii kattoo sitä meidän ystäväpariskunnan vauvaa, ni olin vaan niin haltioissani siitä synnytyskertomuksesta ja vauvasta, ku se oli niin ihana..et siellä ei ahistanu..se tuli ehkä myöhemmin..tsemppiä vierailuun!

on: päätä särkee ja tod. paha olo vähän väliä jo toista päivää..oik. tissiä on vihlonu jo useamman päivän..tikkujen mukaan ovis ei oo vielä..iltapäivällä vasta testaan tän päiväsen

Heipsan!

Mahtuisiko mukaan vielä yksi kauan esikoisesta haaveillut.

Yritystä on takana viitisen vuotta josta kyllä 2 vuotta oli jäähyä koulun takia.

Ja nyt siis taas alkoi yrittämiset.
Pongasin ovulaation kp22/37 ja nyt siis menossa kp 26/37. Nyt sitä sitten ihmetellään jo odotellaan. :D

Virvon, varvon tuoreeks, terveeks, tulevaks vuodeks, vauva sulle, vauva mulle!!:) hyvää palmusunnuntaita arvon emännille! :)

Hallellapa hauska nimimerkki! :) pitäiskö mun vaihtaa myös, kevätesikko vaikkapa, jos kasvilinjalla pysytään. :LOL:

lämpöjä olen seuraillut taas ja 37.2 näyttäis olevan. en uskalla innostua tavalla enkä toisella, viimeksi oli niin karvas pettymys kaikkine oireineen.

Halloi!
YP, just tuollaista, vaikka ovis onkin ollut. Kaikkea tuntuu, mitä on tuntunut ennenkin, silloin kun ei ole ollut raskaana... Hohhoijaa. Parin päivän päästä selviää lopulta.
Kuulumisiin, nyt on hopppppppu.

Paiju, ku mulla ei oo ees niitä oireita mitä mulla on muissa kierroissa ollu jo tässä vaiheessa :LOL: kai mun kroppa lähti sit vähän myöhäsile talviunille... ois luullu et tää kevät on hedelmällistä aikaa.! mut onhan tätä vielä jäljellä ennen kesää :) pitää vaa jaksaa toivoo..

Heippa kaikille!

Tulin ilmoittelemaan, että minut voi poistaa listalta. En olekaan enää pitkää aikaan kirjoitellut (muistaakseni viimeksi syksyllä) kun otti välillä niin koville tämä kuumeilu. Meillä yk 10 lähtee pian käyntiin, eikä toivottua tulosta siis edelleenkään. Ollaan jo käyty tutkimuksissa ja syykin löytynyt. Lähdetään siis hiljalleen huonojen simppojen takia ensin inssiä kokeilemaan ja sitten järeempiin hoitoihin. Alan nyt henkisesti valmistautumaan pitkään prosssiin, mutta toivoa en suinkaan ole menettänyt, koska meillä kerran jo se plussa on saatukin(tosin meni kesken)

Olen hirveän helpottunut syyn löytymisestä ja siitä, että saadaan tähän ongelmaan apua. Kauheampaa minulle oli aina toivoa ja pettyä ja ihmetellä että miksi ei taaskaan plussaa! Tsemppiä kaikille tähän pinoon ja toivottavasti kevään mukana ne oikeanlaiset hormoonit hyrrää ja tuo oikean plussapuhurin.

Kiitos kaikille jo viime keänä mukana liikkuneille tsempityksistä jotka tuli silloin aina kovasti tarpeeseen. Nautitaan tytöt elämästä!

Yhteistyössä