ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Huomenta!

Tervetuloa pippur1 :flower:

Siniviuhka kevätesikko :LOL: vähän aikaa meni enneku tajusin.. :p voi että lämmöt näyttää lupaavalta, kunhan ne ei siitä romahtas...b:)d

YP älä vielä luovuta :hug: toivottavasti niitä oireita alkais pikkuhiljaa tulee..b:)d

tytti toivottavasti kevyet hoidot toisivat tuloksia, jos ei ne niin edes järeät..
Hyvää kevään jatkoa ja kesän odotusta sinulle :)

on: mulla oli su-ma välisenä yönä aivan kauhea menkkakipukohtaus..koko selkä ja vatsa oli aivan kivun kourissa, eikä asennon vaihto auttanu, ku sekunniks, lisäks oli kauhee pahoinvointi..en ottanu särkylääkettä, ku ajattelin, et jos se on ovis, ni voi se estyä..odottelin sen kivun kanssa, et pitääkö ambulanssi soittaa vai miten tässä käy..no se kesti ½h-1h ja meni ohi..ja alavatsa sekä selkä oli sellanen hellä koko päivän ja pahoinvointi jatkui...mä sain sillo su melkee tasavahvat viivat ovistikkuihin oli kyl laimee pissa, et saatto olla plussa sillo, ku eilen oli enää haamu ja kuivuus alkoi..
Voiko ovis olla noin kivulias, vaik ei olis endoa?

torstaina alotan taas terot..

Pippur1 tervetuloa! :flower:

Siniviuhka, oisko tuo sellanen kunnon oire!? YP ei ollut tarkoitus masentaa, minua vaan risoo kun nää PMS:t on niin turhia ja epämiellyttäviä tuntemuksia :(. Rupesin just pohtimaan kuinka monena kiertona on kipristellyt alavatsaa ja väsyttänyt, ja raskaana en ole ollut koskaan. Niin että ehkä endometrioosi vaan hiljalleen pahenee, tai sitten pääkoppa ärsyyntyy näistä vaivoista, koska jotkut niitä alkuraskauden vaivoiksi kutsuvat (tai no heille ne on niitä).

Tulipas vuodatus, selvästi huono päivä tänään. Ei jaksa ajatella, että jos (toivoa vielä on..) vieläkään ei onnistu, niin mitä systeemejä pitää taas viritellä lähikuukausina. Vaikka endoleikkaus on sinänsä hieno homma, niin ei se kyllä käytännössä yhtään innosta.

Halleberry olipa kohtaus! Kai toi voi olla melkein mitä vaan, jos ei jatku. Muuten sinulla kyllä mainiota kevätmieltä uuden nimimerkin kera :)

Halleberry, hui, kuulostaapa hurjalta.! toivotaan, että oli vain niin vahva ovis, että varmasti on kyytiläinen sen myötä tarttunut mukaan.!!! d;)b

Paiju, en mä sitä niin ottanutkaan :) ymmärrän, että kenkututtaa.!

voi huoh, solkussa tuli just käytyy elämäni ensimmäisen kerran :D ja oli kyllä positiivinen kokemus.! ens viikolla uudestaan :)
ei edelleenkään minkään näkösiä oireita, mitä nyt vähän flunnssaa pukkaa ja sehän on toki vauvakuumeisen silmin heti selvä oire :LOL: eli ei siis mitään...
jotenkin mä vaan oon "tottunu" jo näihin negakiertoihin, etten enää jaksa ees uskoo raskautumiseen... kai sitä on vaan jaksettava jatkaa eteenpäin.!!
parhainta tukea saan kyllä kummityttöni äidiltä, joka yritti reilu 4 vuotta lasta ennenkuin tärppäsi.. hän jaksaa aina tsempata eteenpäin :)

kyllä se pikkuinen meillekin suodaan, ennemmin tai myöhemmin.!!! :heart: uskokaa pois :)

Heipparallaa taas. Tulipahan sukuloimisreissu tehtyä. Muuten oli tosi kivaa mut tulin sit kipeeks just enne ku lähettii pe ja eka yönä joka meni sit laivalla nii en nukkunu ku 2h yhteensä. Kiva kuunnella hyttikavereitten kuorsausta ku ite ei pystyny nukkuu ollenkaa. Päivällä yleensä oli hyvä olo (nasolinia vaa nenuun ja menoksi :D) mut illalla aina kuumetta koitti pukata ja nenä tukossanii ettei suihkekaan auttanu. Nyt sitte on erittäin kipee kurkku ja koko ajan pitäis syödä mynttonia et pystyy puhuu ja nielee.

Menkat ei oo vieläkää alkanu mut tänää vein sinne labraan näyttee ja ne tekee sen testin mun puolesta nii huomenna soittelen tuloksen sitte. Ja alan siis syömää niitä teroja sen jälkee :)

Hei rakkaat kuumeilijat ja anteeksi poissaoloni, en ole yksinkertasesti ehtinyt, enkä oikein jaksanutkaan käydä täällä!

pippur1, tervetuloa, lisään sut listalle :)

tytti82, poistan sut listoilta, jatketaan juttua tuolla lapsettomuus-puolella :)

HF, toivotaan, että tulis positiivinen ja saisit nakata terot nurkkaan :D

HaLPe, mulla oli ainaki tässä kierrossa tosi kivulias ovis! Maha turpos ja ihan hullun kipeä maha oli. Kesti jonku puoli tuntia ja sitten oli ohi.

Pitiköhän jotakin vielä kommentoida..hmm...hei mulla tulleepi pääsiäisen ajan mahdollisesti palstatauko, kun meen huomenna käymään työterveydessä, peukalo ja ranne taas morona, jospa sais saikkua.

Halle mulla on kans ollut kerran niin kivulias ovis, että kävin lääkärissä. sillon en tosiaan tiennyt, että ne kivut johtui ovulaatiosta. ja sama idiootti lääkäri kirjoitti reseptillisen miranaxia niihin kipuihin. onneks luin pakkausselosteen ja huomasin, et se nimenomaan voi estää koko ovulaation. jäi nekin napit sitten syömättä.

on: lämmöt taas normaalit ja kuivuuskin vallitsee jälleen, joten luulenpa, ettei lusikan nurkkaan heittäminen olis pahitteeksi jo nyt, niin ei pettyisi..

Mulla on ollu nyt todella kipeita "mekkakipuja" ja olin jo varma että ne alkaa mutta vielä ei ole kuulunut! huh.

Nyt siis menossa kp29/37 (37 on siis pisin mitä on ollu. 28-37 olisi oikea).

Kyllä on odottavan aika pitkä. Muitakin oireita on mutta laitan ne luulosairauden piikkiin. ;)

KP :hug: negasta :(

Rosetta, ihanaa ku ehditte inssiin ennen pääsiäistä! Aattele jos ne molemmat hedelmöittys! :D

Hei Suukkosuulle on vissiin lähteny laitokselle! Mä käyn aina kurkkimassa tuolla esikko-pinossa:D, niin sitä ei oo näkyny siellä koko päivänä, eikä vissiin eilenkään. En tiedä ketkä tietää/muistaa suukkiksen,mut ite muistan ku eilisen ku hän plussas ja nyt sitten vauva syntyy! Voi helkkari tää aika menee nopeesti.

KP: :hug:

no, niin.. ensi kierrossa sitten kokeilemaan inseminaatiota.. tein aamulla raskaustestin, koska nyt on kp. 25/25-29 ja piti ostaa tänään ne lääkkeet, joita tarvitaan munasolujen kasvattamiseen ensi kierrossa.. sen verran kalliita lääkkeitä, ettei niitä muuten vain ostella.. testi näytti sitten negaa, joten nyt vain odottelen tädin tuloa.. en tiedä vaan vastaako kukaan siellä gynellä nyt pääsiäisenä, jos menkat alkavat.. minun pitäis ilmoittaa ensimmäisenä kiertopäivänä sinne, että aloitan ne tablettien syönnin kolmantena päivänä ja varmaan varata samalla aika ultraan.. jos ei vastata, niin pitää sit soittaa ensimmäisenä arkipäivänä eli tiistaina.. toivottavasti se ei ole sitten liian myöhäistä, jos joutuisin aloittamaan tablettien syömisen jo maanantaina.. olisi pitänyt kysyä tosta silloin lääkäriltä, mutta enhän mie hoksannut.. :headwall:

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!

Mulle tuli niin hyvä mieli, kun olitte kommentoinu mun "kohtausta", kiitos:)
kyllä se tais ovis sillo olla..tänään alotan illalla taas terot..

YP mikä hitto on solkku? :p :ashamed: toivottavasti pikkuinen olisi tehnyt pesän pieneen yksiöönsä b:)d

HF harmi, ku tulit kipeäksi..taitaa olla alkuraskauden oire ;)

Duffy tekee ihan hyvää välillä olla pois täältä:) toivottavasti kätesi paranee pian!
Suukkiksesta: Mä huomasin kans eilen, et ei ollu käyny kertaakaan ja ei tänäänkään, joten mytty on jo ehkä tullut maailmaan :heart: wau..tosissaan tuntuu, et se plussas vasta ja moni muukin tuttu on jo niin pitkällä tai synnyttäny..
me jumitettiin tähä vaiheeseen :kieh:
Mutta ainahan asioilla on tarkoituksensa ja kyllä menkin vielä some day.. :heart:

Siniviuhka äähh..jospa se ei oo viel kiinnittyny, ni siks ei oo oireita.. :p ;)

Rosetta ompa jännää! toivottavasti tulis toivottu tulos yksi tai kaksi, molempi parempi:D

pippur1 sulla on toi haarukka aika leveä millon odottaa tätiä tai plussaa..toivottavasti tulisi jälkimmäinen ;)

KP :hug: tädistä.. :/ mites muuten? mulla pääsiäinen töitä ja se on ihan hyvä, ku tulee sit lisiä..:)

Paiju :hug: negasta..höh..jospa vielä kuitenkin ois toivoa..:)

Peppi toivottavasti täti tajuais tulla sopivaan aikaan jos kerta on tulossa, ni nappuloitten alostus sattus alkuviikkoon:) :hug: negasta..

Mä meen huomenna mun lempparibändin keikalle B) oujeah

halleberry iso haarukka on joo. no toivottavasti ei tätiä näy. testailen kp40 jos ei kuulu muuta aikasemmin. :) odotus on suuri. pahaaoloa ei oikein voi nyt ottaa huomioon kun töissä vatsatautia. yäks! toivottavasti ei ole noroa, mitä ne kyllä epäilee. :kieh:

halleberry, solkku on solarium :D vähän kyllä tuntuu että ei oo pikkusta matkassa tälläKÄÄN kertaa.! lämmöt on tippunu siihen malliin, että eiköhän se sieltä taas paikalle saavu... :/
mikäs on sun lempparibändi.? :)

mä meen huomenna äitille pääsiäislounaalle :) täti ja serkku on tullu sotkamosta käymään ja niitäkin täytyy mennä moikkaileen..

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ! =)

Joo, täti tuli lauantaina.. yritin sitten soittaa sinne gynelle kolmisen kertaa, eikä siellä kukaan vastannut.. aloitan ne lääkkeet huomenna ja soitan tiistaina sitten sinne lääkärille.. mun mies on hakenut kesätöitä toiselta puolen suomea, joten jos se sinne lähtee, niin meidän varsinainen lapsenyritys jatkuu sitten vasta syksyllä ja sen takia olisi pakko yrittää nyt sitä inssiä... kait ne siellä gynellä ymmärtää, että aloitan lääkkeet ennen kuin ilmoitan..

Meinasin kertoa siskolleni tästä yrittämisestä,mutta en saanut vain niitä sanoja tulemaan suustani.. sitä kun on salannut niin pitkään, niin sitä asiaa ei saa kerrottua.. yleensä olen pystynyt kertoa monia asioita siskolleni, mutta tätä en voinut..

Muuten oli ihana loma mökillä.. mahtavat ilmat, oli mukava pilkkiä ja kiipeillä vaaran päälle katselemaan maisemia.. siskon kans kahlattiin aika pitkä lenkki lumessa, kun kelkan jälki olikin pehmennyt vaarasta laskeutuessa, eikä kantanut niin hyvin kuin luultiin.. onneksi huomenna on vielä vapaata ja saa totuttautua pikku hiljaa taas arkeen.. :)

:ashamed:

On tää taas kamalaa tää odottelu.. kui ihmisen täytyy vaan koko ajan miettiä onko sitä raskaana vai ei.
Testin tein tänä aamuna mutta negaahan se näytti.
Menkkamaista kipuilua on edelleen mutta kaikki muut oireet ovat hävinneet.

:headwall:

MITEN MENI PÄÄSIÄINEN?

Mä olin vaan perjantain vapaalla, muuten töissä..nyt on kaks yövuoroa, 4(!) vapaata ja sit tuleeki jo täti..

peppi :hug: tädistä... :/ toivottavasti inssi tois toivotun tuloksen..:)

pippur1 :hug: voimia odotteluun! mua kans ärsyttää tää epätietoisuus...mulla dpo7

Noniin, nyt vihdoin on sit menkat alkanu. Pitäskö mun silti syödä toi tero kuuri loppuun? Sain siis sellase reseptin et 10 päivän ajan 2 tablettia päivässä ja nyt oon syöny 5päivää noita. Ja mitehä tuo lähtee sitte tää kierto meneen et millos kannattais ottaa taas yhteyttä lääkäriin jos ei näy menkkoja tai ovista...?
Osaisko joku viisas teistä neuvoa :D

Eli tänää alko yk6..

Yhteistyössä