ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Kiitos tsempeistä, tuntuu että tämä on jo puolivoittoa! Että päästään edes yrittämään miehen omilla siittiöillä! En ollut mukana itse toimenpiteessä, mies ei halunnut, niin en sitten tiedä sitä koko määrää, ei se lääkäri sanonu miehellekkään tarkkaa lukua. Täytyy huomenna soittaa sitten aika hoitosuunitelman tekoon.

SV :hug: sinne, korjaan yk.n Jospa se teilläki lähtis nyt asiat rullaamaan sen uusintatestin jälkeen.

Yp:lle peukutuksia b:)d

Louvre, mukavaa kun olet palannut :) Laitan sullekin uuden yk.n

mulla eilen illalla alkoi jonkilaisia tuntemuksia alamasussa..:eek: sellasta painontunnetta ja nippailua.. hui viikko on ovulaatiosta. voisko olla kiinnittymiskipua?? onko teillä minkäänlaista kokemusta??milloinha kannattaa alkaa testailee? r-testi odottais kaapissa;)

Huomenta!

Louvre harmi, että teilläkin on yritys venyny noin pitkäks! nyt vaan tsemppiä tulevaan:)

Siniviuhka :hug: tädistä..... :/ kohta se tulee munki luo..
toivottavasti kontrollitulokset tulee "vähän" nopeammin, ku eka näyte!

YP hienoa, et miehelläs ei ollu mitää vikaa :) peukut on pystyssä, et täti ei tälläkertaa eksyis sun luo:)

Duffy aivan mielettömän hienoa, että niitä simppoja löytyi!! yksi kivi harteilta pois..:)

on: illalla jo tuntu, että lorahtaa ja ärsyttävä tukala olo, ku ei oo viel alkanu...menkkakipuja ollu jo eilisestä asti ja alavatsaa polttelee..nyt siis dpo14, keskiviikkona söin viimesen teron..tänään täti siis tulee ja töissä luvassa kiireinen ilta.. |O
juteltii eilen miehen kanssa siitä, et pyydänkö vielä lisää noita teroluteja..tultii siihe tulokseen, et en pyydä, kun mulla on ollu niin paha olla psyykkisesti niitten aikana..taidetaan tjottailla siihen asti, ku kysiltä tulee kutsu..paitsi simpat käydään tutkimassa yksityisellä..

Halle mainiota etta sait vietyä! Kyllä siihen tottuu että 'kaikki' tietää. Tai nyt ainakin tuntuu siltä kun sain aikaiseksi varoittaa pomoa, että olisi leikkaus tiedossa ensi kuusta.

Vielä tuohon aiempaan keskusteluun ollakko kuumeilija vai lapseton, niin kun tätä pinoa katselee, niin on aika lailla vähentyneet nuo oikeasti raskauden odotukset ja päivien laskemiset, joten ehkä vuoden tai viimeistään parin jälkeen alkaa enemmän tai vähemmän luisua lapsettomuuspuolelle itse kukin? Minä ainakin olen selvästi nyt sillä puolella ajatuksissani, mutta toivon, että se jää tosi lyhyeksi kokemukseksi!

Duffy aika mieltsi simppauutinen. Olen tosi iloinen teidän puolesta! Ja tuosta mahtavasta optimismista. Mullakin on ollut viime aikoina ollut parempi fiilis.

Sinikka :hug: tädistä. Se uusintakoe mun käsityksen mukaan otetaan, koska simppojen määrä voi vaihdella tosi paljon? Toivottavasti teillä on just niin!

Mely tervehdys! En osaa sanoa tuohon kiinnittymiskipuihin mitään..paitsi että pidetään peukkuja!

Orion aivan ihania kisuja! Ehkä sitä joskus uskaltautuu koittamaan josko meidän katti sietäisi kaveria.. nyt pitää lähteä paijailemaan. Se on näitä elämän tärkeitä tehtäviä!

Kiitos rakkaat kanssakuumeilijat :)

HF :hug: , korjaan uuden yk.n

Meillä on nyt tiistaina hoitosuunnitelman teko ja itseasiassa, jos täti tulee ajoissa eli ens viikolla niin alan pistämään sitä hormonia! Lyhyellä kaavalla toteutetaan tämä eka hoito, eli jää ne sumuttelut joilla lasketaan se oma hormonitoiminta kokonaan pois. Hyvä vaan, siitä voi tulla melkosia sivuoireita ku ne on melkeenpä keinotekoset kukautiset. Tuolal sumuttelulla yleensä on se etu, että munasoluja saadaan kasvatettua enemmän. Luin netistä että hedelmöittyneiden munasolujen määrä on molemmissa kaavossa melkeen sama, että sillai sama kumpaa käytetään ja ku mulla tää pco niin tuo lyhyt kaava parempi.

Mutta parhaimmassa tapauksessa, jo kolmen viikon päästä tai vajaan, mulla voi olla kyytiläinen masussa! Iik! :D

Päivää!

HF :hug: myös tänne.. :/

Duffy tosi mageeta, että noin nopeasti etenee noi teidän asiat :hug:

on: mulle vois nyt sit päivittää yk18..inhottavat menkkakivut ja sen takia oli raskas työpäivä..tänään en tee enää yhtään mitään..enkä syö enää niitä teroja, ku eka menkkakipuja pari päivää enne, ku vuoto alkaa ja muutenkin aivan kamalia haittavaikutuksia tuli..kolme kiertoa siis kärsin niistä..

mulla alkaa huomenna se kesäloma, ni yritän taas pysyä täältä pois..muistan viimevuonna, ku oli samaan aikaan loma, ni kauheen vauvakuumeen kourissa olin netissä ison osan sitä lomaa..(idiootti :headwall: ) piinaviikko sattu just sillo ja olin "aivan varmasti raskaana"..just joo.. :headwall: :p
ollaa oviksen aikoihin mökillä, ni saadaan rauhassa rentoutua ja nauttia toisistamme..en kyl usko yhtää mihinkää luomutärppiin..mies taas on laskenu jotain todennäkösyyksiä ja meil on kuulema ihan hyvät mahkut.. :)

YP, Halle ja HF: :hug: ja Orion sellainen puolikas halaus, kun kerran toivoit.
Duffy aikas jännää yks kaks! Peukut pystyssä!
Mulla on tänään vika munasolun katsastus, ja irroitus jos on kelvollinen kehittynyt. Olen kyllä jo alkanut valmistella leikkausbyrokratiaa :(..

Heips!

Meillä tulikin nyt sellanen muutos suunnitelmiin, ettei hoitoja alotettukkaan nyt vaan lääkäri halus miehelle kokeilal sitä clomifenia, että jos se nostas hormoniarvoja sen verran, että siittiöitä löytys sperma-näytteestä, ihan siltä varalta ettei pakastimessa olevat siittiöt ookkaan käyttökelposia ts ei selviä sulatuksesta. Eli menee elokuulle hoitojen alotus, mutta ei se haittaa. Saapa kesän sitten elää ja olla ihan rauhassa :)

YP:lle :hug: tädistä.

Halle, päivitän sullekki uuden yk.n :hug:

Täällä on toinen inssi takana.. minulla oli yksi iso (taisi olla jotain 25mm) munarakkula vasemmalla puolella ja kolme noin 18mm oikealla.. eilen kun kävin ultrassa paikallisessa sairaalassa, tosta määrästä ei sanottu mitään, vaikka tiesin kyllä että munarakkuloita saa olla vain enintään 3.. sanottiin vain, että vasemman mukaan mennään.. no, sitten se lääkäri siellä inssi paikassa mittaili niiden pienempien munarakkuloiden kokoja ja totesi, että ne on liian isoja.. vähän aikaa mietittyään se päätti sitten poistaa yhden niistä oikean puolen munarakkuloista.. miehän menin sitten ihan paniikkiiin, koska pelkäsin, että se sattuu ihan mahottomasti.. se paikallispuudutteen antaminen ei tuntunut oikeastaan missään, mutta sitten se imeminen kylläkin.. itse inssi meni ihan hyvin sitten ja irrotuspiikki annettiin taas vasta inssin jälkeen.. nyt sitten vain odotetaan.. paljoa en uskalla toivoa, koska viimeksi petyin aika pahasti, kun vatsaan alkoi juilimaan päivää ennen kuin menkat alkoivat..

Mulla tänään ollu iha ihmeellinen vatta.. :( päivällä oli kovana ja nyt illalla oli melko löysänä... :(:( apuva. onko vattatauti tulossa? vaiko jotain raskausoireita?? :D:D voisiko tommonen olla?väsymystä kans ollu.. ja sit tukossa kans ollu. puuh. tekis nii mieli testata huomen mut niin :D

Yhteistyössä