Kaz: :hug: :hug:
ON: Soitin sinne sairaalaan ja se hoitaja jonka kanssa juttelin, sanoi, että taitaa se jono olla 6-8kk, niin kuin yliopistollisessa sairaalassa oli sanottu.. maanantaina on lääkärin puhelinaika ja siinä sitten kuulen tarkemmin siitä ivf:sta ja pääsen jonoon ja kait mulle sit lähetetään ne reseptit, joilla saan ne lääkkeet sitten ostettua, kun ivf aika lähestyy..
muutenkin pakko kait tässä on alkaa etsimään jotain mukavampaa työpaikkaa, koska en viihdy nykyisessä yhtään ja olin ajatellut, että viimeistään äitiyslomalla alkaisin miettimään mitä haluan alkaa tekemään.. olin päättänyt edes äitiyslomaan asti kitkutella siellä, mutta nyt kun sekin voi siirtyä vaikka kuin kauas.. tietty nyt on hankala löytää uutta työpaikkaa, mutta ainahan sitä voi kokeilla..
Mie näen paljon töissä raskaana olevia naisia, vaikka työtovereissa ei sellaista ole.. kyllähän sitä välillä katselee sitä toisen isoa vatsaa ja toivoo, että joku päivä minullakin ois sellainen.. ikävä tilanne oli tässä pari kuukautta sitten, kun entinen työkaveri luuli, että mie olin raskaana.. minulla oli sellainen paita , joka oli vähän löysä toista vatsan kohdalta ja hyvä ettei se entinen työkaveri iskenyt mun vatsaan kiinni.. hävetti siinä kassalla, et joo en oo raskaana.. mie muutenkin tykkään käyttää sellaisia löysempiä paitoja, joten en tiedä kuin moni luulee siis asiakkaista, et mie oon raskaana..