ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Päivää!

Peppi voi että miten pitkä jonotus..:hug: meinasitteko käydä yksityisellä?

Tapahtui töissä: istuin eläkkeellä olevan sijaisen kanssa kahdestaa kahvipöydässä. Hän selaili lehteä ja kauhisteli kuukuppia ja samalla kertoi, että joskus ajat sitten naiset istuivat kupin päällä liikkumatta menkkojen ajan ja niitten ei tarvinnu tehä mitään, ku niil oli se oma homma. Et on homma helpottunu, ku kuppi kulkee nyt mukana.
No sitten tämän työkaverini silmät osuivat raskaustesti mainokseen ja tokaisi, että ei ennen tarvinnut raskaustestejä, et kyllä sen sitte ties, ku oli raskaana. No mä kysyin uteliaana, et aloitko sä oksentamaan vai mistä sä sit oikee tiesit? Hän siihen vastasi, et hah kyllähän sitä ties, ku menkat ei tullu ja kohtahan se jo potki siellä mahassa :eek: :LOL:

Kuulosti niin luonnolliselta ja vaivattomalta...

on:täällä dpo11(?) se etu oli siinä oviksen tikuttelussa, et ties millo täti tulee..nyt, kun ovis jäi pongaamatta, ni pitää olla varuillaan, et ei täti pääse yllättämään silleen, et ei oo suojautunu..

Tänään on muuten tasan vuosi meidän häihin! :heart:

Heips!

kazille :hug:

Peppi, tosi kurjaa tuo ettei tosiaan täällä voi jonottaa ja samaan aikaan kokeilla yksityisellä. Itekki oltas tehty kyllä niin jos ois voinu. En tiedä minäkään saisko sen jostain tietää, mutta niidenhän täytyy tietää se hoitohistoria kun sinne menee hoitosuunnitelman tekon ja eihän siinä jos on yksityisellä käyny, mutta sitten kun jos siitä hoidosta ei ookkaan kauaa ja hokaavat että on sillä aikaa käyty muualla ku on jonotettu niin voivat evätä hoidon. Melkeen muuten suosittelen tarkistamaan tämän vielä, tuli vaan mieleen että oisivatko voineet muuttaa käytäntöä, mut en usko. Oys on niin pirun tarkka.

voi..mä unohin kaz :hug: tädistä.. :/

Peppi ja Duffy toi on kyl jotenki niin turhauttavaa..toivottavasti "säännöt" ois muuttunu..mä oon kans kuullu, et jos syksyllä päästään tutkimuksiin, ni aikasintaan keväällä tekisvät jotain..odota tai maksa..siinä vaihtoehdot..

Peppi no on aika pitkä aika, toivotaan, että ne sanoo maksimin ja tuleekin iloinen yllätys kun pääsee aiemmin, ja toisaalta yksityiselläkin menisi varmaan pari kuukautta (vai?), että paljonko siitä sitten kannattaa maksaa.

kaz :hug: ja teen seuraa; yk 16, ja en saanut selkäkivuilta nukuttua. No, sattui hyvään saumaan niin olen motivoitunut ensi viikon operointiin, jos vaikka lähtis sekä kivut että tulis raskaaksi. Toivossa on hyvä elää..

Halle toi mummon tarina oli just sitä... olisipa välillä taas luonnollista ja mukavaa, vaan ei tämä mitään mukavaa ikiaikaista lapsentekoa enää ole :(

Hyvät viikonloput!

Hei vaan!
ollaan vihdoin palailtu kotiin..käytiin vielä "jatko-ajalla" mökillä, kun oli mahdollisuus. :p
tissit on kipeät, niinkuin normaalisti ennen tädin tuloa, joten ei siltä osalta mitään erikoisempaa..

Halle kylläpä melkoisia mielikuvia luo tuo kupin päällä istuminen.. :D hahah, ilmanko Arabia on jatkossa siirtynyt lautasten/posliiniastioiden teosta myös wc-istuimiin :LOL: :LOL:

ja halaukset teille tädin riivaamille :hug: :hug:

Täällä odotellaan menkkoja..
Ajattelin lähteä koiran kanssa kunnon lenkille.. Kun telkkarissakin on jotain häikkää ja koneellakaan en jaksa istua.. Ja mieheenkään ei saa yhteyttä, niin täytyy varmaan mennä sen töihin vastaan, jotta saan sen käymään kotona..

KP

Sinikka repesin tolle sun arabia-jutulle..:D
:hug: toivottavasti ne kivut enteilisivät plussaa..:)

Paiju :hug: tädistä! toivottavasti leikkaus auttaa kipuihin ja raskautumiseen!

Pipopi :hug: tädistä... :/

on: olo on hämmentynyt ja turhautunut...sain haalean haamun testiajan sisään kotitesti.fi:n onestep-testiin viivanpaikan ja kontrolliviivan väliin..kun testi kuivui haamu siirtyi viivanpaikan kohalle..oon vuoden jo testannu niillä, eikä se oo aikasemmin näyttäny mulle tollasta..no sit pidättelin pissaa melkeen 4 tuntia ja kävin vertailuks ostamassa jonku firstsignal-testin(herkkyys10), joka oli nega..mulla on vasta kp23/? menossa, mut ovis oireet alko sillo heti, ku täti häippäs..vaikee sanoo mikä dpo menossa..noh..pitää malttaa muutama päivä ja testata uudestaan..vähän liian jännää tämmönen meikäläiselle..koko ajan tuntuu, et täti tulee..mut maha on ihan outona..

HB: :hug: :hug:

ON: just kun olin kirjoittamassa, että odottelen sitä lääkärin soittoa, se soittikin.. eli jonottamista on vähintään 8kk ja sitä ennen pitää odotella kirjettä sieltä hoitojenteko paikasta ja vasta kun vastaan siihen, pääsen jonoon.. pikkuisen alkoi masentamaan, vaikka yritystä emme lopeta tässäkään välissä ja toivon että se toisi tulosta.. hirvittää vähän ne lääkkeiden hinnatkin ja pitää saada ostettua ne kuitenkin tämän vuoden aikana, jotta saa vähentään jo ostetut reseptilääkkeet.. no,syksyllä voi mennä vielä lääkärin puheille ja saa sit kirjalliset ohjeet ja neuvot.. voi kun ois rahaa, niin menis sinne yksityiselle puolen, mutta ei näillä tuloilla.. :/

Pikaisesti tulin käymään ennen töihin lähtöä.

HB, voi paska :( Mulla ehti jo sydän hypähtää ku luin sun eilisen viestin. Päivitän uuden yk.n :( :hug:

KP, sinnekkin täti tullut, voi kurja :( :hug:

Paiju :hug: tädistä sinnekkin

pipopillekkin :hug:

Ei tästä tuu mittään ku kaikkien luna se täti nyt alkanu ramppaamaan! Onkohan meidän pino kirottu :/ Pitää soittaa manaaja paikalle :D

ON: mulla on alkanu nyt jo limottelemaan, tai oikeastaan jo toissapäivänä, jollon oli kp 11, mutta sit jos aattelee että viikon limottelee ja sit irtoaa muns niin 32 tulis kierron pituudeksi. Taitaa tuolta vsemmalta puolelta kerrankin irrota munis ku iha erilaiset limat entä jos irtoais oikealta puolelta :D Ääks nyt mun täytyy lähteä töihin!

kiitos haleista! sillon, ku sain se haamun, ni ajattelin et varovasti voin iloita jo siitä..eikä kaduta yhtään..oli se vaan ihana tunne kuvitella olevansa raskaana! mä varmasti sekoaisin onnesta, jos joskus oikeesti tulisin raskaaksi..tai siis tulenhan minä..sen olen päättänyt!
Kävin sit ostaa helkkarin kalliin softshell(tai sinneppäin)-takin ja miehen kanssa syömässä lohdutukseksi..

peppi :hug: ompa pitkä aika ja tehty vaikeaksi tuo asia.. mä soitin yksityiselle ja se sano, et täällä ei oo sellasta sääntöä, ettei yksityisellä voi käydä julkisen ohessa..huoh..pyysi ottamaan yhteyttä keskussairaalan tutkimusten jälkeen, jos on tarvetta..:)

Duffy oispa hienoa, jos ovuloisit ihan ittekseen:)

mua taas ärsyttää ja ahdistaa ihan helkkaristi kaikki tähän haaveiluun liittyen.
ottaa päähän, et se lääkäri ei oo vieläkään soittanut niitä tuloksia spermasta. ottaa päähän, että nyt jo tuntuu menkkaoireita. ottaa päähän, että tämä kaupunki on aivan liian pieni ja, että kaikki muut tässä kaupungissa saavat vauvoja. vahingossakin...... :kieh:
anteeks moinen purkautuminen.

Yhteistyössä