ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Moi, en oo tänne viä ennemmin uskaltautunu kirjotteleen, mut viime marraskuusta lähtien on koitettu vauvaa saada alulle tuloksetta ja täs alkaa jo katkeroitua. Mut pari kuukautta sitten näin unen jossa joku nainen kerto mulle lasketun ajan olevan 4.maaliskuuta ja kun hereillä sitten aloin laskea kuukausia, totesin sen sopivan täsmälleen kk-kiertooni. Nyt on siis meneillään kierto jossa pitäis tärpätä jotta toi uni vois käydä toteen ja stressi on ihan hirvittävä, mun päähän ei mahdu mitään muuta!! :$ Oletettu ovulaatioajankohta on siis ollu ja menny jo ja toivon vaan niin kauheesti...pää on ihan sekasin. Oireita oon hyvä kuvitteleen ittelleni (se on tullu huomattua jo) joten en tiä miten päin olisin...kuinka pitklään muut täällä on yrittäny?

kiitos :)
Tänne voinen sit tilittää jos ei tärppääkkään niinku oon toivonu ja uskonu. Mut sit tullaan kyllä alas korkeelta ja mätkähtäen...Mut vielä toivon minäki ja on hienoa huomata et toivoa tuntuu olevan pitempään yrittäneilläkin...Hyvää juhannusta kaikille!

Tervetuloa Lauau!

Meillä tulee kans kohta vuosi täyteen varsinaista yritystä, YK on nyt 12. Sitä ennenkin jo tjottailua. Fiilikset vaihtelee, toivoa ei ole vielä menetetty. Tutkimuksiin menemme syksyllä, jos ei sitä ennen mitään tapahdu.

Ihanaa kun tuli kesä :)

merkkaan lähinnä..

limailin tuossa viikonloppuna ja edelleen vähän, kertaakaan ei pupuiltu, joten tais mennä koko yritys sivusuun..ellei sitten tämänpäivän limikset olis "just sitä", et vielä kerkeis ottaa vahingon takasin....

Ibu
hmm.. tein tänään negan kp 31 menossa. Yk 12 eli pian vaihtuu yk 13. Kyllä on inhottavaa ku toiset raskautuu niin helposti vaikkei ois tarkotus ja toiset ei sitten millään.. elokuussa taitaa hoidot odottaa. No en minä toivoa ole menettänyt :headwall: , mutta nega masentaa aina. Olisin maailman onnellisin jos plussaisin.

tsemppiä kaikille :wave:

Hei! Missäs hitossa se aurinko on?? Eikös sitä hellettä luvattu?? Mä oon nyt vapaalla ja kulutan aikaani netissä sen aikaa, et pääsee auringonoottoon B)

Siniviuhka toivottavasti kellistit miehesi eilen!

Ibu :hug: negasta! kyllä sitä ois ihmeissään, kun tottunu aina näkemään sen yhen viivan siinä raskaustestissä, jos siinä oliski kaks.. :eek: :heart:

on: mulla ollu jo 5 päivää sellasta inhottavaa paineentunnetta selässä, joka välillä voimistuu niin, et on hankala olla..pe ja su se tuntu voimakkaimmin..liekkö jotain suolistovaivaa..

Meillä juhlitaan kohta 2-vuotis hääpäivää ja samalla tulee 2-vuotta yritystäkin täyteen :(.
Aika positiivisella mielellä odottelen ekaa IVF-hoitoa syyskuussa. Kuuden viikon päästä pääsee jo suunnitteluaikaa varaamaan B) .

Tervetuloa lauau Lisäsin sut listoille :)

Ibu :hug: negasta

Sinikka, toivotaan että se oviksen hyödyntämien onnistu :D

Meillä yritystä saman verran ku Hallella, eli maaliskuusta 08, reilu vuosi tulee nyt.

Täällä kans aika positiivisella mielellä odotellaan hoitojen alkamista :)

Täti on tulollaan, tänään ensimmäiset merkit havaittu, mutta yllättävän lyhyt kierto mulla nyt! Vissiin 29pv vaan! Toisaalta paska homma ku mulla sattuu vissiin just siihen reissuun täti kyläilemään ja siirtyy sitten hoidon alotuski sinne elokuun loppuun :/

Kiitti Duffy lisäyksestä.

Ite laskeudun jälleen pilvilinnoista, menkat alko, maha on ihan h****tin kipee ja oksettaa (kuten usein näin kierron ekana päivänä). Ehdin jo niin intoilla ku tota huonoa oloa oli ilmaantunu useampanaki päivänä ja sitä oiretta en oo aiemmin onnistunu ittelleni kuvitteleen. :( Tosi pettyny oon kyllä, tällä kertaa tais jo mieski uskaltaa vähä haaveilla ku tossa joku ilta koitti mahaa silitellä vaik yleensä on niin jalat maassa ollu. No mutta, ei kai auta ku jatkaa yrittämistä. Onnea muillekin yrittäjille, nyt en jaksa kommentoida sen kummemmin.

Lauau: :hug: :hug:

ON: Minulla on myös täti tulossa lähipäivinä.. no, tässä kierrossa en odota mitään, ku mahdollisten tärppipäivien aikana olimme mun vanhempieni mökillä ja muutenkin en oikein usko, että tulisin luonnollisesti raskaaksi.. sain vihdoin sieltä sairaalasta sen lapun, joka pitää täyttää ja sen jälkeen kun sen on lähettänyt sinne takaisin, pääsemme jonoon.. siinä lapussa luki, että jono on 6-8kk, joten nyt olen vähän positiivisemmalla päällä.. tuntui niin pahalta, kun paikallisessa sairaalassa sanottiin, että jono on vähintään 8kk.. :)

Mie aattelin että haluaisin takasin tuonne listalle tuolta taustailemasta. :) Pyörin kuitenki täällä jatkuvasti ja lueskelen teijän kuulumisia, nii miksenpä sitten tulis juttuihinkin mukaan. Muutenkin tämä tuntuu enempi omalta pinolta ku on nyt tuo yk 7 menossa kun lasken ne aijemmat yrityskerratkin mukaan ennen taukoa kuitenkin. Niin siis jos en oo muistanu mainita, nii on taas palattukin yritykseen, ei me jaksettu tjottaillakaan ollenkaan. :D Mut nyt täytyy rientää kaupungille kaverin kans shoppaileen, niin kirjottelen enempi myöhemmin.

Tervetuloa Lauau ja uudestaan entistä ehompana HayLina.

Voinee laittaa uuden yk:n mulle, kun tuli täti. Ensi kierrossa uusia ihmeitä eli IUI tiedossa. Tulispa muitakin ihmeitä...
Jäi vähän lyhyeksi, kun pitää mennä kouluttamaan nuoria äitejä..hohhoijaa.

Lauau :hug: tädistä

Haylina, tervetuloa takasin! Laitetaanpas sut tuolta taustailijoista aktiiveihin :)

Peppi, :hug: tätituntemuksista, mutta tosiaan olit vissiin varautunukki siihen...

Paiju :hug: sinnekkin, korjaan yk.n.

Voi jeesus, mun kroppa on ihan sekasin! Nää kuukautiset on ihan oudot, eilen ja toissapäivänä oli tosi kivuliaat, ei meinannu eilen auttaa pronaxenikaan, mutta vuoto on tosi niukkaa! Tänään ei oo tullu vielä mitään! Tänään ei oo kyllä ollu kipujakaan. Hmm jos tää oliki sitten ovuloimaton kierto, olin kyllä tuntevinani oviksen ja limailutki viittas siihen... No, kattotaas nyt millanen ens kierto sitten on.

kaz
Minulla alkoi eilen Yk 13. :'( Noh, kahden viikon päästä ensimmäinen tutkimuskäynti. Taitaa jäädä keskustelun puolelle se käynti, mutta onpahan eteenpäin. Mies ei haluaisi tutkimuksiin, enkä kyllä minäkään, mutta kun ei muutoinkaan onnista. Mies sanoi, että jos hänessä on jotain vikaa, niin se heittää minut pihalle :ashamed:

Yhteistyössä