ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Siniviuhka kyllä oli kaikki raskaanaolevat ja vauvalliset taas liikenteessä eilen, kun kävin kaupungilla..ja tuuppivat minua vaunuillansa ja isoinemahoinensa..en ois eilen jaksanu..no mitäs lähin sinne.. :headwall:

Mulla on edelleen hirmu hyvä mieli siitä sunnuntaisesta :D joo oon outo.. :p

Moikka! Mä täällä pakoilen siivoamista..koko kämppä ihan hyrskyn myrskyn..:ashamed:

Orion no sähän voit sit rauhassa viettää kesää ja loppusyksystä alkaa kasvattamaan mahaa..:) etkös sä viimeksikin, huomannu jotain merkkejä, ku tulit raskaaksi?

laitan vielä tähän tällaisen mietelauseen:

Onni merkitsee pieniä päivittäisiä edistysaskeleita
-Benjamin Franklin-

joo, yk 18.
ei tässä kummempia fiiliksiä, tiesihän tämän...

mies sai kutsun jatkotutkimuksiin, tai siis kutsun labraan ja loppukuusta on sitten lääkärin soittoaika, jossa samassa myös ne spermatestin tulokset. ei siis vissiin olekaan kaikki kunnossa, kun jatkoon pistivät. ei muuten lue mitä kokeita ne tuosta miehestä meinaa ottaa. on vaan, että ravinnotta 12h..... :eek: :eek:

Siniviuhka: :hug:

HaLLeBeRRy: Mulla oli sillon ennen raskautta parisen kuukautta semmone olo että ei mene enää kauan, mielessä oli silloin että keväällä viimeistään. Ja sit viikko tai pari ennen plussaa pätkähti päähä ne sanat "äiti, isä täältä tullaan". Kunpa vaan ois tuo mielikuva joku enne... Ja kun vaan osais ottaa nyt kesän rennosti stressaamatta ja odottamatta koko ajan... No, ennen kaikkea pitäis osata olla irti suklaasta.

Moi!

Orion usko siihen, että se tapahtuu sillo, ku oot nähny, ni se voi oikeasti tapahtua!
:hug: voimia suklaan kanssa taisteluun!

on: mulla on pitkästä aikaa hirmu hyvä olo itseni kanssa...terolutien kanssa olin jo lähes itsemurhan partaalla, ku elämänhalu meni hormonien sekoittaessa mieltä..ennen sitä lääkettä olin jo aika pitkällä tässä mielen prosessissa, ku olin käyny vyöhyketarapiassa yms..ens viikolla meen yli kuukauden tauon jälkeen taas sinne ja on ihana kertoa mieleni eheytymisestä sille ihanalle terapeutille!
Hyvä mieli on myös siksi, että sulhaseni tulee tänään kotiin työreissulta! olen joutunut tyytymään imppaamaan hänen hikistä paitaa ja tyynyä.. :ashamed: :D sattumalta täti poistui tänään ;)

JEEEE meidän uusi auto on jo Suomessa.. Parin viikon sisällä me päästään kokeilemaan meidän hienoa uutta autoa..

Valitettavasti meidän koiruli on silloin poissa.. Lähtee ulkomaille näyttelyreissulle kasvattajan kanssa.. On poissa melkein kaksi viikkoa.. No meille tulee siksi aikaa 3 koiraa hoitoon.. Ovat meillä silloin kun mä olen kotona ja muun ajan mun isovanhempien luona..

Saa nähdä miten pärjätään ilman omaa pikkuista koiraa.. Se on kuitenkin vasta 8,5 kk vanha..

KP

Tää tipahti sitte heti sen jälkee ku oli kastanu testitikun... Ottaa kyl nyt oikeesti päähän et tekis mieli luovuttaa ja lopettaa yrittämine :headwall: Eli yk8 nyt. Enää pari kuukautta nii vuosi menee täytee yritystä..

KP meilläkin on ollu autokuume jo pitemmän aikaa..on vaa niin hyvä auto tuo edellinenkin, et ei oo sit tullu vaihettua..
se on kyl ihan kauheeta olla omista hauvavauvoista erossa..hyvä, että töissä pystyn käymään, ku aina mietin, et mitenköhän ne mamin mussukat pärjää... :ashamed: :heart:

YP ja HF voi hittolainen niitten tätien kanssa.. :hug: :hug: HF älä luovuta! koita vakuuttaa ittes siitä, että kyllä se vielä tärppää teilläkin:)

HB: kyllä mä töissä pystyn käymään murehtimatta.. Varisnkin nyt, kun mä olen töissä mies on koiran kanssa kotona.. Koska teen vain yötä.. Sitten jos menemme molemmat yöhön otan joko koiran mukaani tai meidän äiti hoitaa Wilmaa..

KP
P.S. miten noi värit saikaan.. En muista enää..

KP nykyään on helpompi hyväksyä, et ne (koirat) jää kotiin, ku niitä on kaks, ni tuntuu, et niillä on turvaa/seuraa toisilleen..:)ne on 2 ja 3-vuotiaita.. lainaa mun tekstiä, ni näet ne värikoodit..

Missä on Duffy? Siellä ulkomaillako?

on: ärsyttää ku mies lähtee just parhaaseen peittojenheilutus aikaan AC/DC:n keikalle..se lupas kyl "hoidella" mut ennen ja jälkeen reissun..;)

Sinikka, yöpee, HF :hug: :hug: :hug: teille tädistä, päivitin uudet yk:t.

Orion, toivotaan että tuo tuntemus pitää paikkaansa, voi ku mullekki tulis tollanen etiäinen niin sais vähän toivoa :)

Halle, täällä minä oon :wave: meillä tökkiny netti kotona niin en oo oikein päässy kirjottelemaan ja töissä on niin paskat koneet ja netti ettei hirveesti sieltä kiinnosta kirjottaa. Reissuun lähdetään heinä-elokuun vaihteessa :)

Ovis tuli ja meni ja oli kuulkaan sellaset juilimiset reisiä myöten että mulla on mahtanu irrota molemmilta puolilta munis :D Harittaa ku tolla miehellä ei oikein oo niitä simppoja, ties vaikka oltas kaksoset saatu hihihi!

Moikka,

hauskaa tapahtumaa, ihania hyviä fiiliksiä Orion ja HaLLe Kohta me ei enää tarvita niitä vauvoja, nautiskellaan vaan :LOL:

Olis kiva kun tulis vähän etiäisiä mullekin. En saa päähäni koska lapsi voisi syntyä, ehkä se on huono merkki. Tai sitten olen vaan turhautunut leikkauksen jälkeen; ei siellä ollutkaan mitään endometrioosia, vaikka olivat niin varmoja. On tietysti kivaa olla terve, mutta ei ollut leikkauksesta mitään etua lapsen saamiseen nähden. Nyt on suosituksissa siis IUI x3 ja sitten IVF jos innostaa. Taidetaan tehdä vähän hitaalla aikataululla kun on lomia edessä, niin ei joka kuussa ehdi klinikalle :(, vaikka intoa olisi. Toisin kuin lapsen syntymäpäivää, osaa kyllä kuvitella itseni IVF-hoidoissa. Perseelleen menee siis mielikuvaharjoitukset tällä hetkellä, yrit:LOL: n tsempata. Mutta kun ovistakaan ei tunnu tässä kuussa tulevan, miksi sekään ei enää toimi? Nyyh!! Ei jaksa nyhjästä tyhjästä. Taidan jatkaa henkistä hermolomailua hyvän illallisen merkeissä. Ravintoloissa on sentään harvoin lapsiperheitä :LOL:

Tädin jäljittämille sisarille halaus numero 18 :hug:

Duffy hienoa, että munasarjasi osaavat toimia ihan ominpäinkin.. hyvä, ku kävit itestäs ilmottamassa, ettei tarvii huolestua.. :D

Paiju no hyvä, et kuitenkin endo on nyt poissuljettu..nautihan hermolomasta:) ehkä se plussa tupsahtaa ennen hoitoja ;)

on: vielä pitäs yks yövuoro jaksaa..onneks on mukava työpari, ni ei oo niin kauheeta..tänään pitää lempiä miehen kanssa oikein antaumuksella, kun se tulee vasta torstai-iltana takas.. ;)

mies kävi aamulla heittämässä verikokeet labraan...10 (!! ) putkea verta :D ei yhtään vähempi olis riittäny..huomenna pitää vielä käydä klamydianäyte antamassa, kun eivät idiootit olleet kirjoittanut sitä tuohon kutsupaperiin, että täytyy myös pidätellä se tietty tuntimäärä ennen labraan saapumista..
luulen, että siellä testataan nyt ainakin se FSH-hormoni, tiedä sitten mitä muuta..

Duffy otettiinko sun mieheltä sillon nuo hormonikokeet, kun en nyt muista ollenkaan?

Siniviuhka ainakin ne sen TSH:n ja T4V:n sekä testosteronin ottaa mieheltä..toivottavasti pian saatte kuulla tulokset!
Me tullaan muuten jussia viettämään sinne teillepäin.. :D mä en haluais yhtää ottaa alkoa, ettei ovulaatio häiriintyis, mut varmaan kaikki ihmettelis, joten pitää kai seuraksi ainakin viiniä hienostuneesti siemailla.. :p lomalla tuli vähän liikaa tissuteltua, ni en oo pystyny mitää sen jälkee juomaan.. :whistle:

muoks. piti viel kertoo, ku eilen kävin leikkimässä ystäväni vuoden vanhan lapsen kanssa, ni se pikkuinen olisi halunnut lähteä minun mukaan..lopetti heti itkun minun sylissä ja äitin sylissä alkoi kauhea itku ja kiljuminen..kauheeta oli kävellä pois, ku toinen jäi parkumaan sinne niin kovaan, että kortteli raikui..voi, ku tuli ikävä omaa pikkuista ja tilannetta, kun lapsi pitäisi jättää hoitoon..kyllä siinä äitin sisintä revittäis

Tervetuloa Halle! vaikka täällä tämä elo hiljeneekin huomattavasti kun kaikki lähtee mökilleen...ja itse kyllä ajattelin ryypätä ihan kunnolla, sillä ei se luomuplussa tulis kuitenkaan vaikka kuinka ovuloisin..:snotty: ( joo, en oo yhtään luovuttanu tämän asian suhteen )

tulokset saadaan joskus heinäkuun alussa, kun TAAS siirsivät sitä soittoaikaa. en käsitä miksi helvetissä ne eivät lähetä postissa niitä tuloksia ja sitten soittaisivat. arggghhh, että mua kaduttaa kun lähdettiinkin tähän hommaan julkiselle puolelle! :kieh: :kieh:

Enää kolme päivää juhannukseen! Vaikkei ulkomailla mitään huomaakaan niin ei se estä itse juhlimasta. ;) Mun ovis varmaan jätti myötätunnosta tulematta tässä kierrossa niin voi juhlia surutta, joten tiedossa lienee saunaa ja viinaa. Mitäs meinaatte puuhata?

Sinikka toi matoilu on toivottavasti sentään vain kesäekstraa??? Toivotaan että ne sirkiää syksyksi julkisellakin!

Duffy jatkaa vaan hyvää harjoitusta siihen kun simpat on koottu ;)

No niin, jospa sitä nyt pääsee kirjottamaan, meillä tosiaan ollu netin kanssa ongelmia ja sitte kun se olis toiminu, ei päässy kirjautumaan kaksplussalle :/

Sinikka mieheltä on otettu ne perus hormonikokeet ja kaikki oli ok, testosteroniarvo oli 9.9 ja se alaviiteraja on 10, miehellehän määrättiin ne clomifenit nostamaan hiukkasen sitä testosteroniarvoa ja sitä kautta ois toiveena lisätä simppojen määrää.
Teillä on kyllä ollu melkosta takkuaista noiden näytteiden ym kanssa :/ Voiko teillä käydä samaan aikaan yksityisellä vai tipahtaako siitä sitten hoitojonosta pois?
Kyllä yksityisessä puolessa on paljon plussaa, mutta se rahanmeno on jotain ihan järkkyä.

Nyt sitten aloin miettiin että liekkö koko ovista ollukkaan kun ei oo lämmöt noussu, ainakaa kovin paljoa. En oo mitannu kyllä mutta ei palele koko ajan eikä hehku posket, niin ku yleensä ja tädin pitäs laskelmien ja poireiden perusteella tulla viikon/reilu viikon päästä.

Duffy en oikeastaan edes tiedä, et voiko käydä yksityisellä yhtaikaa, kun en tiedä edes, mikä pulju täällä hoitaa nuo lapsettomuusasiat....ja toisaalta se on niin kallistakin, ettei tällä hetkellä ainakaan siihen ole varaa..

Nyt en jaksa enaa bongailla ovista, lämmöt on kylla koholla, mutta mitaan muita erikoisia oloja ei ole. Osaiskohan sita olla odottamatta ihan loppukierronkin? Kaverini, 38 v sai juuri ekan lapsensa, heti ekalla yrittamalla tottakai. Aivan ihana juttu, vaan hohhoijaa..meille kans!

Yhteistyössä