Huomenta!
SV, voi paska
Ihan surku tuli teidän puolesta..Sanoko se lääkäri, että miten edetään? Onko teillä joku tapaaminen missä keskutelette hoitovaihtoehdoista? Jos jotain positiivista etitään, niin ainahan se on parempi, että edes väähn löytyy niitä, ei tarvi sillä biopsialla alkaa niitä kaivamaan. Ja ehdottomasti uusintatesti! Toivotaan, että siitä löytyis enemmän simppoja
Halle, joo äidit on ihania, munki äiti aina snaoo että "mulla ei oo missään vaiheessa tullu sellasta tunnetta, että te jäisitte lapsettomiksi" Joo no sehän se takaakin sitten kaiken :headwall:
Orion, ihania! Mä rakastan kissavauvoja, harmi ku oon allerginen
Jouduin omastaki kissasta luopumaan 1,5v sitten.
Joo tosta kissasta pitiki kertoa. Luovuin tosiaan 1,5v sitten rakkasta kisusta kun meillä molemmilla miehen kanssa allergia, mulla se allergia puhkes noin 3v sen jälkeen ku olin kisun hankkinu, eli olin ehtiny kiintyä tosi paljon siihen. No löysin sille sitten hyvän kodin ja kissa sopeutuki sinne hyvin. Nyt sitten tää tyttö soittaa mulle vknloppuna, että on antamassa kissat pois ku ne sitoo niin paljon |O Voi perse! Oikeesti! Ei pitäs tulla kellekkään lemmikin omistajalle yllätyksenä, että ne kissat vie vähän aikaa ja vaivaakin joskus! Sovittiin sillon ku vein kisun sille, että soittaa mulle ekana jos tulee joskus jotain, että joutuu luopumaan. Nyt sitten pitäs löytää uus koti sille raukalle, mulla niin käy sääliksi että se raukka joutuu taas uuteen kotiin
Mulla oli tosi kovat tunnontuskat jo siitä ku jouduin siitä luopumaan ja välillä vieläki on ollu huono omatunto ku musta tuntuu että hylkäsin sen :'( Voi ku joku mun kaveri vois ottaa sen...